ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

هنر نزد کاشانیان است و بس!

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ

بالاخره یه روز ملیحه از پله های ورودی خونمون پرید پایین و در حالی که مثل همیشه میگفت: «اشرف! خونتون بوی گاز میاد» وارد خونه شد. 

گفتم ملیح! تو هردفعه که میای تو همینو میگی، اگه واقعا بوی گاز بود ما تا حالا مرده بودیم! 

هنوز دستگیره در توی دستش بود که گفت از فرمانداری میام و خبر از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی خانم ها داد و پیشنهاد داد که منم برم تو نمایشگاه یه غرفه بگیرم


رفتم فرمونداری، و پس از اینکه سرباز دم در بهم گفت ماسک نداری نمیتونی بری تو، و پلیس مافوقش گفت اسم و شماره ش رو بگیر من برم براش ماسک بیارم!!! (اولش فکر کردم برای دادن ماسک باید شماره مراجعین رو بگیرن :)) ) رفتم پیش خانمی که سمتش امور بانوان بود.

گفتم من یه غرفه میخوام

گفت کارت چیه؟

گفتم روسری

گفت نمیشه

گفتم چرا

گفت باید کار تولیدی داشته باشی. ما نمایشگاهمون برای صنایع دستی خانماست

و منم در یک لحظه به ذهنم رسید که بگم: خب من هدف اصلیم تولیده. منتها الان امکاناتش رو ندارم.

گفت تولید چی؟

گفتم نقاشی روی پارچه :| (دقیقا یک بار هم رنگهای پارچه رو از نزدیک ندیده بودم و در عمر گرانبهام قلممو روی پارچه نبرده بودم) 

گفت خوبه. پس توی غرفه عفاف و حجاب مشغول میشی. روسری هاتم بیار :)

و من یک هفته تمام مثل اسب دویدم و بخاطر این نمایشگاه، وارد رسته ی جدیدی از هنر شدم :))  (مدیونید اگه برید به فالوورام بگید)

و بعد از اینکه کلی فیلم دانلود کردم و سرچ کردم، تازه فهمیدم خواهرشوهرم نقاشی روی پارچه بلده! 

خلاصه پنجشنبه ای که گذشت، نمایشگاه برگزار شد. و قراره دوتا پنجشنبه دیگه هم برگزار بشه. و برای بقیه پنجشنبه ها هم فعلا تصمیمی گرفته نشده.

و من برای هفته ی اول، یه روسری، یه جوراب رنگ کاری شده، سه تا طلق روسری، سه تا گیره روسری و یک عدد ماسک!! و حدود چهل تا کارت ویزیت فروختم. (فروشم در نوع خودم بی نظیر بود!)


کم کم میام و از چالش هایی که با هم غرفه ایِ خودخواه و خودشیفته ام داشتم میگم. و بهتون ثابت میکنم که من یه حسینی هستم و حسینی ها هیچوقت در طول تاریخ زیر بار ظلمِ ظالم نرفتن!

فعلا توکلمون به خداست برای هفته های بعد. دعامون کنید که خیلی نیازمندیم.



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۴)

سلاام سلاام عجب وبلاگ  باحالی دارین 😍😍چقدر مطلب داره آدم حوصلش سر نمیره اینجا🤩 منم میخوام یه سایت فروش تلفن همراه بهتون معرفی کنم من خودم خرید کردم ازشون و واقعا راضی بودم حتما بهشون سر بزنید لینکش براتون میزارم 

https://mariatell.com/ 👉🛒👉

پاسخ:
سلام
دیگه موبایل انقدر گرون شده که هممون باید برگردیم به دوران تلگرافخونه!

سلااام

خخخ آخی مبارکه :)) دیگه دارین بیزینس من میشید هااا😅😍( البته بیزینس وُمَن😃😍😂) 

آفرین مرگ بر استکبااار😂😂😂خخخ

 

راستی تو پست آخرم درباره شما هم تو چالش نوشتم. اگر دوست داشتید بخونید و شرکت کنید :)

پاسخ:
سلام
بیزنس ومن شدیم رفت :))

ممنون. حتما میخونم :)

سلام

الانه که برم به فالوورات بگم...

 

اتفاقا دیدم اون ست‌ها رو گذاشتین، گفتم چرا پس این دختر از این ظرفیتش زودتر رونمایی نکرده بود! 

کاش قم بودن منم چهار تا بافتنی میاوردم خودمون دوتایی اصلا غرفه می گرفتیم! البته نمی دونم ربط بافت به روسر ی چیه😁

 

موفق باشی عزیز

هوس کردم پاشم بیام کاشان! زینب هم خیلی دلش تنگ شده!

پاسخ:
سلام. 
نههههههههههه خواهشمندیم :|

اتفاقا غرفه بافتنی هم داره. دوتاخانم هستن که بافتنی هاشون رو میذارن برا فروش


خب بیاین. کاشان که تا قم راهی نیست. اتفاقا حضرت آقای ما خیلی خوشحال میشه که دوستای من بیان خونمون. یه روز خونه رو خالی میکنه و میره به کاراش میرسه :))

جدی اگه دعوتی هستین دعوتتون کنم :)
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • موفق باشید :) منم از این جور کارا خیلی دوست دارم انجام بدم ولی شرایطشو ندارم

    پاسخ:
    یعنی شرایطت از من بدتره؟؟؟ 
    باید روزی سی بار علی رو از تو پالت رنگا بکشم بیرون :))
  • میرزا مهدی
  • سلام

    اتفاقا تو بخش رسانه هم همینطوره. یهو یه فراخوان جشنواره میزنن و یه عده هم برای اینکه دستی در آتش داشته باشن میرن یه هفته ای فیلمسازی میخونن و فیلم میسازن به خورد مردم میدن.

    D:

    با توجه به این موردی که من و شما گفتیم فکر کنم بشه به زور بافتنی هم به خورد روسری چپوند. کی به کیه؟ D: (قابل توجه خانم نا دم)

    مثلا ریش ریش های روسری رو از کاموا بگیرید و با نخ های کاموا و رنگ، ابر و باد بزنید روی روسریهاتون...

    ما هم میام انتخاب میکنیم که بخریم و شما ان‌قلت میاری و ما منصرف میشیم و نمیخریم D:

    پاسخ:
    سلام. 
    نه واقعا من فهمیدم که به درد طراحی روی پارچه میخورم. و ان شالله به زودی پیشرفتهای شگگگگرفی خواهم داشت در این زمینه!!

    اتفاقا میشه روسری هم بافت!! 

    ما کی انقلت آوردیم؟؟
    اتفاقا ما روسری درخواستی شما رو سفارش دادیم، ولی خبری از شما نشد!! روسری هم همینجور موند! :|
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    چند هست حلا؟

    :))))))))))))

    پاسخ:
    سلام

    چی چند هست حالا؟؟

    نچ نچ نچ

    این آقای میرزا کلا کلاس بافتنی رو‌آوردن پایین در حد ریشه‌ی روسری...

    لازم‌شد برم توطئه کنم، خانمشون رو دعوت کنم تنهااااا، بیان قم، بعد با هم بیایم‌کاشان غرفه بافتنی بزنیم! روسری هم بخریم....

    چه شود :))))

     

    + نه عزیزم، دعوت نیاز نیست همت نیازه!!! ممنون از محبت شما...

    زینب بیشتر برای خونه‌های تاریخی کاشان دلش تنگ شده، بس که این دو ساله بینشون چرخیده!

    پاسخ:
    ما هم یه کلبه ی درویشی داریم و خیلی خیلی خوشحال میشیم از میزبانیتون. هم شما و هم گل دخترای مهربونتون
    اگه با خانواده تشریف بیارید که حضرت آقامونم خوشحال میشه :) 

    به سلامتی ... خیره انشالله 

     

    من منتظر خبرهای خوبتون هستم ... انشالله موفق باشید

    پاسخ:
    متشکرم
    این اولین نمایشگاهیه که به عنوان فروشنده شرکت کردم!!!

    من از رازهای دیگه ای هم خبر دارم پول میگیرم به فالوئرات نگم که ............

     

    چند ماهی هست وب نیومدم بعد مدتها اومدم  دیدم دوباره یه کاشونی دور برداشته :))))

    پاسخ:
    ای پررو! 
    کجایی تو؟
    من گوشیم خاموش شده امروز، شارژرمم جا گذاشتم، واسه همین اومدم بیان :)) فعال شدم بعد از مدتها

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    همیشه در تنگناهاست که فکر آدم خلاق میشه....و هنرهاست که از بالقوه بودن میشه بالفعل....

     

     

    خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

    یاعلی

    پاسخ:
    واقعا! مدتها بود که میخواستم برم تو نقاشی پارچه، هی پشت گوش انداختم
    دیگه این آخری مجبور شدم

    ان شاالله هممون دسته جمعی شهید بشیم
  • مردی بنام شقایق ...
  • روسری دیگه

     

    ما دخترداریم عمده میخوایم😉😂😂😂

    پاسخ:
    روسری که آجر نیست که یه قیمت داشته باشه جناب! :)))
    هرکدومش یه قیمته
    تو پیجمون عضو بشید هرکدوم پسندتون شد درخدمتیم :)

    اینستا ندارم...

    یه عکس از نقاشی روی پارچه تون بذارید :)))

    پاسخ:
    http://bayanbox.ir/info/9158219712714753615/IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B9%DB%B2%DB%B4-%DB%B0%DB%B7%DB%B5%DB%B7%DB%B2%DB%B2

    اینم عکس هنرهای نمایشی ما! 
  • عباس زاده
  • سلام

    کسب و کارهای بزرگ از کارهای کوچک اما مستمر شکل گرفته است

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    ممنون، بله کاسبی واقعا صبر میخواد
  • بانوچـه ⠀
  • موفق باشی :)

    پاسخ:
    متشکرم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی