ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

جناب بازپرس

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۴ ب.ظ

در حال حاضر پسرک به سنی رسیده که مدام سوال میکنه

سوالهای رگباری و سلسله وار 


مثلا داریم قصه حسنی رو میگیم:

-خلاصه! حسنی به هرکی گفت بیا بازی کنیم، هیچکس باهاش بازی نمیکرد. 

-چرا هیچکس باهاش بازی نَهَرد (یعنی نکرد)

-چون تمیز نبود

- حَرا (چرا) تمیز نبود؟

-چون حموم نمی رفت

-حَرا حموم نمیرفت؟ 

-چون آب میرفت تو چشمش گریه میکرد.

-حَرا اِریه (گریه) میحَرد؟ 

-به خاطر اینکه کله بابای صدام!!

-حَرا لَله بابای صدام؟

-:||||||||||||||||||||

و این داستان ادامه دارد!!!!


یا مثلا صبح پاشده میبینه یه نور تابیده روی فرش.

-مامان این چیه؟

-این نوره

-نور چیه؟

-نور اینه

-مامانش کو؟

-مامانش خورشیدخانمه

-خورشید خانم کدومه؟؟

-همونه که تو آسمونه

-آسمون چیه؟

-کله بابای صدامه :||||||


یا مثلا گاهی وقتا یه سوالایی میکنه که هیچ جوابی نداره!!

مثلا خاله براش کتاب خریده.

میپرسه: 

چی چی خاله برام خریده اینو؟؟؟!!!! 


اصلا آدم نمیفهمه کجای قضیه براش مبهمه که جوابشو بده!!! اصلا فعلش کجاس؟ فاعلش کیه؟ 


خلاصه این روزا سرگرم بازپرسی های جناب کاراگاه هستیم! خدا عاقبتمونو بخیر کنه



پ.ن: همین الان که اینو دارم مینویسم، زیرلب از کاراش یه لبخندی میزنم. میاد میپرسه حَرا خندیدی؟ به چی میخندی؟؟؟!!! 

یعنی ما جرات نداریم تو این خونه بخندیم :|||||



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۱)

  • آقای گوارا
  • 😁

    پاسخ:
    😐😐😐

    سلام علیکم

    بسیار شیرین و دلنشین بود.

    سپاس که ما را هم در این حال خوب شریک کردید.

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم نوش جان
  • مریم بانو
  • بچه کنجکاوه :)))

     

    اینبار شما ازش رگباری سوال بپرسین :)

    پاسخ:
    از زیر سوالای من در میره، حرفو عوض میکنه😁😁

    سلام

    عزیزمممممم...😍

    خدا حفظش کنه برات ⁦❤️⁩

    پاسخ:
    سلام
    ممنون❤️❤️
    خدا عزیزای شما رو هم حفظ کنه😊

    سلااام

    ای خداااا😂😂😂😂😂

    عزیزززمممم 

    هزار ماشاءالله😍😍😂😂😂فسقلی شیطون ^_^☺❤❤❤❤😁

    پاسخ:
    سلام
    ماشاالله به جونت😘😘😘
    خدا قسمتت کنه در آینده

    من تقریبا همینجوری بودم البته تو حوزه فیلم دیدن D:

    پاسخ:
    هی سوال میکردین، اطرافیان رو کلافه میکردین؟😁
  • سَیِّده ...
  • آخیییی چه خوبه خداحفظش کنه براتون :))))

    پاسخ:
    خوب و گیج کننده 😁😁
    همش درحال تحلیله مغز آدم

    بابا میگه واسه چی خاله براش کادو خریده 

    بگو بسسسس که تو رو دوست داره 

     

     

    دقیقا سنش را لطف می کنی بگی

    پاسخ:
    آره فک کنم منظورش همون بود

    دوسال و هشت ماه

    کامــلا، اصلا یک وضعی بود😅😐

    پاسخ:
    😁
    این جور وقتا فقط باید سکوت کرد

    من عاشقه این سن بچه هام که هی سوالا رو مخی میپرسن

    پاسخ:
    اصلا عجیب سوالاش رو مخه😁
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    ماشالا

    باز خوبه خط قرمزش کله بابای صدامه و بعد از کله بابای صدام دیگه ادامه نمیده!

    وگرنه تا 18 سالگیش باید جواب سوالای مربوط به کله بابای صدامو میدادین :)))))) 

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    گاهی هم البته به کله صدام و باباش توجهی نمیکنه و همچنان سوال میپرسه
    دیگه مغز من میره تو کما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی