ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

الفقرُ فخری...

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ق.ظ
تو این مدتی که شروع کردم به کار، آدمای مختلفی رو دیدم، با قشرهای مختلفی کلنجار رفتم، چونه زدم...

وقتی یه جنس رو ارسال میکنم، خیلی بازخوردا برام مهمه، اینکه فرد از جنسی که گرفته راضی بوده یا نه! اگه بهم پیام ندن، خودم پیگیر میشم و پیام میدم.

و این چونه زدنا و بازخوردها، من رو به یه نتیجه مهم رسونده؛

اینکه آدما هرچی پولدارتر و مرفه تر باشن، ناراضی ترن! طلبکارترن، انگار هیچی اونجور نیست که میخوان!
ولی آدمای بی پولتر و معمولی تر، راضی ترند، بیشتر تشکر می کنند، بیشتر احساس مثبت به آدم منتقل میکنند...

کم کم دارم به این نتیجه میرسم که تو پیجم بنویسم از فروش به متمولین و مرفهین، معذوریم! حتی جنابعالی...😐


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۲)

تجربه فروشندگی تجربه ذی قیمیتیه، آدم رو آدم شناس میکنه. 

 

پاسخ:
بله دقیقا👌
یه جور آنالیز جامعه ست
چون مردم موقع خرید خصلتهای درونیشون رو بروز میدن
  • میرزا مهدی
  • سلام خوب حالا نسبت به تجربیاتتون بفرمایید ما از کدوم دسته ایم؟

    دیگه به ما نمیفروشید یا اگر سفارش بدیم همچنان، دست پُر بر میگردیم؟

    پاسخ:
    سلام
    ای بابا، این چه حرفیه؟ شما جزء خوبان پیجمون هستید
     هر موقع سفارش بدین ما با کمال میل ارسال داریم براتون

    سلام

    حالا من از کدوم‌نوعش بودم :))

     

    باهاتون‌موافقم... مال زیاد معمولا یک حالت تفرعن و‌ خودبرتر بینی میاره!

    خیلی تقوا می‌خواد که متمول باشی وبتونی ‌این خصوصیت رو‌در خودت کنترل کنی...

    پاسخ:
    شما که نمرتون بیسته👌👌👌
    ایکاش همه مشتری ها مثل شما باشن

    حتی باتقواها هم وقتی توی مال غرق میشن رفتارشون عوض میشه
  • بانوچـه ⠀
  • تازه یه چیزی که من تازگیا کشف کردم اونی که بیشتر دستش به دهنش میرسه بیشتر هم دم از نداری میزنه

    پاسخ:
    دقیقا!
    مرحبا بناصرنا
    بیشتر نگران از دست دادن و فقیر شدن هستن
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    جسارتا مدل فروشتون رو باید یکم عوض کنید و مدل مذاکره رو


    من هم چند تا تیم دارم که دارن کار فروش انجام میدن
    مدل مذاکره بسیار مهمه 

     

    بعضی وقتا از لول پایین تر مذاکره کردن این چیزارو ایجاد میکنه

    ینی شما دنبال رضایت بیشتر مشتری هستین اما تو بعضی مواقع عکس جواب میگیرین

    پاسخ:
    سلام
    حق باشماست در مواردی

    تازه الان خیلی خوب شدم. قبلنا که داغون بودم!

    فقر فخر است اگر فارغ از عالم باشد،

    آنکه از خویش گذر کرد چه اش غم باشد؟

    :)

     

    کسب و کارت پر برکت باشه ان‌شالله.

    پاسخ:
    به به
    عجب شعری❤️

    ممنون از لطفت گل


    سلام ... ماشالله خداقوت ... چه میکنه این فروشنده...

     

    راستش چون با پول میتونن چیزیکه دوس دارن بخرن یجورایی همه چیز رو customize میبینن و میخوان ملت با اونا ست بشن و جمله طلایی شون اینه که : من دارم هزینه میکنم بالاخره (حتی یک ریال)

    ولی آدمای قانع و معمول به نیازشون نگاه میکنن نه خواسته شون، روسریه قشنگه سرمم پوشونده موقع باز کردنش هم بخاطر خریدن یه چیز جدید کلی هم کیف کرده ... بعدم تشکرشو میکنه

     

    و به همین نسبت چقدر جامعه سرمایه دار پلشت تره حالا ما که هنوز در حال گذاریم ...

    پاسخ:
    سلام
    واقعا تحلیلتون خوب بود

    پولدارا فکر میکنن چون پول میدن باید یه چیز فرای تصور دریافت کنن

    مذاکره از لول پایین یعنی چی؟ یخده بیشتر توضیح می دهی اشراف سادات؟

    پاسخ:
    یعنی جوری برخورد کنی که خریدار فکر کنه که چون تو میخوای جنست رو بهش بفروشی، منتی سر تو داره
    احساس کنه تو به خرید اون نیازی داری پس برات طاقچه بالا بذاره و ایراد الکی بگیره از جنس

    سلام

     

    چی میفروشین؟

     

    پاسخ:
    سلام

    هرآنچه که نیاز یک انسان است... برای پوشاندن سر و پا

    @sondos.style
    آدرس اینستا👆

    اگر روسری ژاکارد خالص (نه مخلوط با نخ) آوردین به من خبر بدین. مرسی.

    پاسخ:
    ژاکارد مشکی خالص داریم. والا منظورتونو از مخلوط با نخ متوجه نشدم
    درهرصورت این اینستای منه، خواستید دایرکت پیام بدید درارتباط باشیم

    @sondos.style

    من هر چی صفحه اینستا رو نگاه می کنم فقط روسری نخی قواره 140 می بینم. من خودم هم روسری های بزرگ (120) سرم می کنم (تو سایز لبنانی-ترک) اما 140 خیلی بزرگه. به نظر من برای حالتی که مو بیرون باشه و آزاد روی شونه بیفته خوبه. غیر نخی فقط یکی دیدم که نوشته بود کرپ حریرش هم هست.

    بعضی روسری های شبیه ژاکارد هستند که الیافشون نخ روسری نخی هم داره. در موقع خرید زیاد معلوم نیست. بعد از یکبار شسته شدن، مشخص می شه و اون حالت ژاکارد بودن رو از دست می ده و از لیزی که شما روی نبودنش تاکید دارید در میاد :) من روسری لیز دوست دارم. دو سه تا گیره بهش می زنم تکون نمی خوره ولی لیز بودن جز قشنگی های روسریه.

    پاسخ:
    خیلی تخصصی صحبت کردید😁😁 من که کارم روسریه به این چیزا دقت نکرده بودم
    روسری های لیز چون ریزش دارن مجلسی تر و قشنگ تر میفتن،ولی خوب ایستایی ندارن
    حالا یه ژاکارد پوست ماری خیلی خوشگل آخر هفته برام میاد، با مدل عکس میگیرم میذارم، البته تو سایز 140، توسایز 120 هم هست.
    والا چادریا اکثرا می‌خوان روسری لیز نباشه که راحت باشن. یعنی از روسری نخی مردم انتظار لیز نبودن دارن
    شما از روسری های ابریشم و ساتن خوشتون میاد احتمالا

    دقیقا. متخصص بودن شما از همین جا معلومه که متوجه شدین من علاوه بر اون چیزی که خودم گفتم، چی دوست دارم. موفق باشید. حتما سر می زنم.

    پاسخ:
    اختیار دارید، خجالتمون ندید
    (شکلک آب شدن از خجالت!)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی