ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

و انا الیه راجعون

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ

پس کی میخوایم یاد بگیریم 

وقتی خبر مرگ کسی رو شنیدیم

به جای «ایوای» «ننه!» «خاک به سرم» «جوون بود که!» و ازین دست حرفای صدمن یه غاز، فقط بگیم «انا لله و انا الیه راجعون» ... و برای خانوادش طلب صبر و برای خودش طلب مغفرت کنیم...

و به یاد این بیفتیم که بازگشت هممون به همون سمته و باید خودمونو برای اون روز آماده کنیم.

دریغ...


پدر دوست حضرت آقامون به رحمت خدا رفتن
برای روح تازه گذشته، صلواتی هدیه کنید.


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
ممنون دوست

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

خدا همه رفتگان رو بیامرزه ...

 

و البته همه ماندگان رو !

پاسخ:
ممنون

ماندگان هم نیاز به رحمت دارند

خدا رحمت کنه انشالله

پاسخ:
خدا همه بندگان خودش رو رحمت کنه

سلام

خدابیامرزه ایشون رو 

پدر من همیشه با شنیدن خبر مرگ کسی این جمله رو بلند میگفت و میگه همیشه

و این شد کلاس درسی برای ماها

اون هیچ وقت به ماها نگفت اینطور برخورد کنید اما ما ناخودآگاه همین رو میگیم

پاسخ:
سلام
چه خوب
عجب پدر فهمیده ای

سلام سید

یک جور ابراز احساسات نیست به نظرت؟ :)

پاسخ:
سلام ای دوست
منظورم احوال درونی بود

یعنی اینکه وقتی کسی فوت میکنه فکر کنیم به اینکه ما هم تو همون مسیریم، نه اینکه اینهمه تعجب کنیم
  • نرگس بیانستان
  • خدا رحمت کنه

     

    چه پست خوبی

    بهش فکر نکرده بودم که این طوری بگم ...

    پاسخ:
    ممنون، خدا همه رفتگان رو بیامرزه


  • میرزا مهدی
  • الهم صلی علی محمد و آل محمد... روحشون شاد

    انا لله و انا الیه راجعون. برای خانوادش طلب صبر و برای خودشون طلب مغفرت میکنیم....

    این به درخواست شما بود.

    اما شخصا وقتی خبر فوت کسی رو میشنوم فقط میگم خوش به سعادتش. و قلباً برای آن عزیز، خوشحال میشم که زمان سپری کردن عمرش در این دنیای فانی به اتمام رسید.

    اغلب هم همینطور به روی خانواده ش میارم. اونها هم چون من رو میشناسن، ناراحت نمیشن. 

    میدونن که من خُلم. 

    :)

    دعا کنید خداوند تبارک و تعالی درِ رحمتش رو به روح اون عزیزِ تازه سفر کرده، باز کنه و قرین رحمتش کنه.

    انقدر خوبه این دعا...کِیف میکنه...

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله که خدا تو زندگی و مرگ غرق رحمتمون کنه

    و خدا کنه مشمول این خوش بحالش بشیم. خوب استفاده کرده باشیم از فرصتمون
  • سربازِ روزِ نهم
  • سلام

    من یه شخصه خبر مرگ میشنوم میگم خوش به حالش به اون چیزی کهه خدا بهش وعده داده میرسه نهایتا

    ولی جلو نزدیکانش آبرو داری میکنم میگم خدا رحمتش کنه

    پاسخ:
    سلام
    آخرش که هممون به اون وعده حتمی میرسیم
    چه جوریش مهمه

    خدا رحمتشون کنه...

    من وقتی می شنوم چنین خبری سکوت میکنم 

    چند لحظه غرق ماتم میشم حتی اگه اون شخص رو نشناسم

    نه برلی متوفی ها! نه!

    برای خانواده اش... برای کسایی که از دست دادن رو تجربه میکنن و قراره از این به بعد با جای خالی عزیزشون کنار بیان...

     

    پاسخ:
    مخصوصا که عزیزانش خیلی بی تابی کنن

    در تمام مدت تشییع جنازه خانمش از سوز دل بالا پایین میپرید
    به زور نگهش داشته بودن که نیفته زمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی