ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

دمپایی مردونه

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۳ ب.ظ

این مردا واقعا موجودات عجیبی هستن

نمونه ش این آقا مصطفی، صابخونه ما...

وقتی میخواد تا سر کوچه بره، دمپایی چرمیای حضرت آقای ما رو پا میکنه!!

اولش که بطور اتفاقی توی پارکینگ بودم و وارد خونه شد و دمپاییا رو درآورد و رفت بالا، فکر کردم دمپایی هاشون شبیه همه.

یکی دو دقیقه ای دنبال دمپایی های حضرت آقا گشتم، دیدم نه! همین یکیه فقط! 

بعد به ذهنم زد نکنه اصلا از اول اینا مال آقا مصطفی بوده و ما اشتباه گرفتیم! 


و عجیبتر اینکه وقتی از حضرت آقا پرسیدم و قضیه رو براش تعریف کردم، تقریبا هیچ عکس العملی نشون نداد!! خام خام ادامه سریالش رو دید!


یعنی تو دنیای مردونه، کاملا حل شده ست که آقای صابخونه دمپاییای آقای مستاجر رو بپوشه؟!

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۰۴
  • ۲۰۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

  • مریم بانو
  • صابخونه ما و داداشم هم یه جفت دمپایی مشترک دارن!

    پاسخ:
    پس خیلی هم نامانوس نیست😁

    توی خوابگاه بودیم یه بار یچه های یه دانشگاهی یه کلیپ طنز ساخته بودند از وضعیت خوابگاه پسرا طرف  شبا با جوراب میخوابید چون صبح امکان داشت جورابی وجود نداشته باشه از اتاق بغلی ها هم میومدن دنبال جوراب بعد تازه طرف با جوراب هم خوابیده صبح بلند میشد میدید جوراباش رو یکی بیرون آورده پوشیده رفته

     

    نگم که من از اون کلیپ طنز دیگه از خوردن ماکارونی دلزده شدم :(((((

     

    خیلی به دمپایی حضرت آقا رو صابخونه فک نکن تو دنیای مردونه خیلی چیزا عادیه

    پاسخ:
    من خاطراتی از خوابگاه حضرت آقا شنیدم که گیسوان همی کندم و روی همی خاییدم🧐
  • سربازِ روزِ نهم
  • اگه پاش بیفته از مسواک هم هم استفاده می کنن

    پاسخ:
    واااای
    واااای
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :)

    پاسخ:
    بخندید ای موجودات عجیب!
  • این جانب
  • خب چیه مگه دمپاییه دیگه ...

     

    من چون گوشت خورشت نمیخورم همکارم همیشه با قاشقش از تو ظرف خورش خوریم گوشتشو برمیداشت، این کار تقریبا هر روزش بود

     

    یا مثلا خیار یا لبوی سالادش و من میخوردم...

     

    چه اشکالی داره آخه، این اداها رو شما خانم ها دارید مردها خیلی نرمال و طبیعین بوخودا!

    پاسخ:
    نه اشتباه متوجه شدید
    من اصلا بحث چندش و اینا رو مطرح نکردم

    نباید یه اجازه بگیرن از صاحبش؟؟🤔
  • قاسم صفایی نژاد
  • در دوره کرونا نه.

    پاسخ:
    نکته ظریفی بود!

    گرچه گمون نکنم آقایون با کرونا هم مشکلی داشته باشن
  • میرزا مهدی
  • خوب چه ایرادی داره؟

     تازه پیش میاد دوتا همسایه که تو یه حساط مشترک زندگی میکنن زیرپوش همدیگه رو هم از رو بند رخت بر میدارن و میپوشن...

    نهایتش وقتی لازمش نداره میشوره میذاره سرجاش...

    سخت میگیگیریدا

    پاسخ:
    من دیگه واقعا حرفی ندارم :|

    کامنتتون جواب خیلی از سوالا رو همزمان داد :)))

    این حس نوعدوستی ما مردها رو میرسونه!!

    یعنی ما خیلی خوبیم!

    آآرره...

    پاسخ:
    حالا بقیه رو کاری ندارم 
    شما یکی که خعععلی خوبی :)

    آآرره...
  • جوینده آرامش
  • سلام

    احتمالا قانون نانوشته ایه که ما تاحالا ازش خبر نداشتیم؛ ممنون از اطلاع رسانی تون :)))

    پاسخ:
    سلام
    خیلی قوانین دارن آقایون! تازه این یکیش بود :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی