ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مبارکا باشه :)

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ق.ظ
کلی دعوا کردیم سر اسم بچه
من از اسمای دختر، اسم مریم رو خیلی دوست داشتم

یه بار که خونه مامان بودیم، آبجی مریم گفت: گفته باشم کسی حق نداره اسم منو بذاره رو بچش. مریم باید تک باشه
داداش علی آقا گفت: ولی هرکدومتون خواستید اسم منو بذارید رو بچه هاتون! 
همونجا جرقه اسم علی تو ذهنم خورد...

شبی که فهمیدیم پسره، وقتی اومدیم خونه، حضرت آقا گفت خب خانم! اسم بچه اول با شماست. 
گفتم واضحه، اسم بچه های بعدی هم با منه! 
گفت نه دیگه... فقط بچه اول!
گفتم نمی دونم. باید بهش فکر کنم. حالا فعلا صداش کنیم محمد، تا بعد
گفت چرا صداش نکنیم علی؟
گفتم خب صداش کنیم علی... آره علی هم خوبه. 

روزها و هفته ها و ماهها گذشت، و من دنبال اسم میگشتم برای پسر ارشد خانواده.

و به هر اسمی که به نظرم قشنگ بود فکر کردم و آخرش گفتم خب علی که قشنگ تر از اینه! 

آخر سر هم دلم نیومد عوضش کنم. انگار این اسم چسبیده بود به خودش.
دلم میخواست با اسم علی رفیق باشه. باهاش انس بگیره... 

خیلی از اطرافیان وقتی میشنیدن میگفتن میخواید اسمشو بذارید علی؟ علی خالی؟ 
و من با جدیت میگفت نه، علی خالی نه... علی! علی خودش یه دنیاست

این روزها وقتی از پله ها میره بالا و میگه آعلی (یاعلی) دلم ضعف میره. میگم چه خوب شد که این اسم رو براش گذاشتیم. دوست دارم عاشق اسمش باشه. مریدِ مردِ مردان عالم باشه. خدایا خودت کمکمون کن


پ.ن1: همیشه سر اینکه بچه چه ورزشی رو دنبال کنه، با حضرت آقا دعوا داشتیم. 
اون میگفت میذارمش مدرسه فوتبال
من میگفتم باید باستانی کار بشه! 
بیشترم به خاطر همین روحیه ی جوانمردی و اسم امیرالمومنین که توی زورخونه ها جاریه، دوست داشتم با زورخونه رفیق باشه.

چندوقت پیش که عصر جدید اجرای باستانی کارها رو پخش میکرد، به شدت ذوق زده شده بود. میگفت مامان اینا چیکار میکنن؟ 
گفتم اینا ورزش میکنن. گفت چه ورزشی میکنن؟ گفتم باستانی... گفت منم دوست دارم داستانی :)) 
فعلا یک هیچ به نفع مامان :دی

پ.ن2: 13 رجب ازون مناسبتاس که تبریک داره ده تا ده تا :) 13 رجبتون مبارک :) 
ان شالله عیدی بگیریم از دست بابرکت مولای دو عالم علی 



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

آقای همسر چه امتیازات فوق العاده ای به شما دادن!

باید قدرشون رو بدونین واقعا

 

(اسم بچه اول با خانمه!؟!؟ از کجا این امتیاز رو آوردن؟؟)

پاسخ:
از نظر من که اسم همه بچه ها با خانمه. البته بعد از توافق آقا

این امتیاز رو به خاطر محبت خودشون دادن
اگه قرار رفتار طبق به شرع و قانون باشه بیشتر به ضرر آقایونه تا خانما
  • کاکتوسِ خسته
  • ان شاءالله مولا علی به تمام صاحبان اسمشون نگاه ویژه داشتن باشن.

    خصوصا علیِ شما و ما!

    عیدتون هم مبارک!

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله.
    خدا نگهدار همه علی ها و علی دوستا باشه

    عیدشما هم با تاخیر مبارک
  • نرگس بیانستان
  • ای جونم :)

    خدا حفظ کنه علی اقای قشنگتو :)

    پاسخ:
    ممنون❤️
    خدا حفظ کنه دسته گل خودتو 😊
  • میرزا مهدی
  • آفرین آفرین. دم و بازدمش با علی "یاعلی"

    پاسخ:
    ان شالله
    به یاری خدا

    سلام علیکم

    بسیار شیرین بود. خداوند حافظ و نگهدار علی دوست‌داشتنی و خانواده باشد و عاقبت همه را خیر قرار دهد.

    خواهرزاده‌ی من هم هنوز هفده ماهه است و وقتی می خواهد بگوید «بلند شو»، می‌گوید: «علی» (همان خلاصه‌ی «یا علی»).

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خدا حفظشون کنه
    تو این سن بچه ها خیلی شیرینن

    ضمناً عید بر شما مبارک!

    پاسخ:
    اعیاد گذشته و آینده بر شما هم مبارک
  • آویزووووووووون
  • مبارک باشه این شب فرخنده

    علی واقعا اسم قشنگیه...

    پاسخ:
    همچنین برشما مبارک عزیزم
    علی زیباترین نام جهان است
    خدا کوچولوی خودتو حفظ کنه 🌹❤️

    منتظر تو بودم

    که امروز یه چیزی بنویسی😍😍😍

    نامدار باشه علی جان‌تون...

    پاسخ:
    دیدیدیرین! 
    ام شهر آشوب مینویسد 😁
    ممنون عزیزم 🌷
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی