ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

سال ۰۰ :)

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۰۲ ق.ظ

تامین کننده ی ماهیِ عیدِ هرسالمون، امسال مهاجرت کرده به آلمان! (دیگه خودتون حساب کنید ما چه باکلاسایی هستیم!) 

و به همین مناسبت، و به مناسبت اینکه یه ماهی پیزوریِ مردنی، در قطب تولید ماهی قرمز کشور (کاشان) ده الی پنجاه تومنه، طی یه اقدامِ نینجاکارانه، دستبرد زدیم به حوض حیاطِ مامان بزرگ علی و دوتا ماهی کوچولو کش رفتیم. 

البته اگه ماهیا از دست شیطنتای علی به سال ۱۴۰۰ رسیدن، من کل بیان رو شیرینی میدم :))



پ.ن۱: دیگه کم کم داریم وارد سال ۰۰ میشیم. واقعا سال باکلاسیه، امیدوارم منشش هم مثل اسمش باکلاس و خوشتیپ باشه! پیشاپیش سال ۰۰ تون مبارک :)

پ.ن۲: میگه اونایی که سال پیش آرزو کردن که امیدوارن سال خوبی داشته باشیم، لطفا دیگه امسال دعا نکنن! :))

پ.ن۳: از جوک و شوخی گذشته، سال ۹۹ سال بدی نبود، من ازش راضی بودم، خدا هم ازش راضی باشه... 
  • موافقین ۸ مخالفین ۲
  • ۹۹/۱۲/۳۰
  • ۱۴۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۳)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    سال نو شما هم مبارک

    atamalek.ir

    پاسخ:
    سلام
    همچنین

    سال نوتون پیش پیش مباااارررک 😍😍🌺🌺

     

    برا منم با اینکه خیلی سخت گذشت ولی باعث شد قویتر شم .... منم سعی میکنم راضی باشم ازش :)))

    پاسخ:
    سال نو شما هم پربرکت باشه ان شالله🌹🌹
    بعضی سختیا بد نیست. نیازه :)


    سلام عزیزم :)

    سال نوتون مبارک انشاالله سال خیلی خوبی باشه براتون😍❤

    پاسخ:
    سلام گل خانم
    سال نو شما هم پربرکت و پرروزی باشه😊🌹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی