ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

خواهشا شروع نکن

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ب.ظ
اینجانب متخصص بلانظیر کارهای نیمه تمامم
کارنامه این عنصر، مملو از کارهاییه که وسط کار ول شده
کارهایی که همون اول، با انرژیی معادل بمب اتم شروع کرده م...

ولی مشکل اینه که این فقط شروع کردنه که برای من جذابه... و خیال پردازی های مربوط به اولش

دیگه یه جورایی به خودم و علایقم شک کردم، دستم به شروع کردن نمیره
کاش همیشه همون اولش میموند!



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

  • نرگس بیانستان
  • معمولا ادم های پر استعداد همینن

    چون یه عالمه استعداد و ایضا علاقه ب یه عالمه کار متفاوت داری

     

    برای خودت هدف گذاری کوچک کوچک کن 

    و یا خشم یا شهوت رسیدن ب چیزی رو داشته باش 

    اینطوری شاید موفق تر عمل کنی 

    پاسخ:
    همه کاره و هیچ کاره به من میگن

    یه مقدار کم حوصلگی هم قاطیش شده، شده نور علی نور

    آه از دست ما خردادیها و دغدغه های مشابهمون... 

    منم همینم... دیگه دارم به طالع بینی ماهها ایمان میارم:)) 

    پاسخ:
    جدی خردادیا اینجورن؟

    اینم رو همه خوبیامون😁

    یعنی دیگه تو کار روسری نیستین ؟

    پاسخ:
    چرا هستم.
    دارم با تمام توان تلاش میکنم که تو یه کار بمونم!

    سلام عزیزم

    شاید مربوط به کمال گرایی باشه سادات...

    اینکه میخوای همه چی عالی پیش بره، وقتی میبینی اونجوری نیست، دوست داری رهاش کنی

    پاسخ:
    خیلیش مربوط به همینه

    واقعا این کمالگرایی پدر استعدادهای منو درآورد

    ولش کن بابا سخت نگیر انجامشون می دی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی