ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مینویسم پس هستم!

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۷ ق.ظ

به این فکر میکردم که چرا دیگه نوشتن اینجا بقدر قبلترها برام جذاب نیست؟

خیلی وقته بهش فکر میکنم!

به این نتیجه رسیدم که قضاوتهای ناحق بعضی از مخاطبان، اثرات عمیق و غیرقابل بازگشتی روی روحم گذاشته...

راستش یکی از سختترین کارهای دنیا برای من، توضیح دادنه... 

حتی توضیح ساده ترین کارها

و این مختص فضای مجازی نیست

حتی برام سخته که مثلا به حضرت آقا توضیح بدم که چرا الان میخوام برم خونه خواهرم! یا چرا نیاز به فلان شیء دارم! یا هرچی ... هرچی که نیاز به توضیح درمورد درونیاتم باشه منو آزار میده

و یه مدت یه عده توی این وبلاگ، شروع کردن به نقد کردن من و نوشته هام، به ایراد گرفتن، به توضیح خواستن!

اینجا فضای اختصاصی افکار من بود، و خوشحال بودم کسانی که منو میخونن بی قضاوت میخونن، و نیازی ندارم براشون منظورات واضحم رو بیان کنم.

ولی وقتی این فضا بهم ریخت، امنیت افکار من هم کمتر و کمتر شد.

میدونم که قضاوت نکردن سخته، قضاوت کنید عیبی نداره. ولی خواهشا به زبونش نیارید. بذارید تنها گوشه امن و حصن دوستداشتنی یه نفر براش باقی بمونه.

نظرات وبلاگها باز نیست که ما بتونیم داخلش فحش بدیم، اهانت کنیم، گره های ذهنی و عقده های درونی خودمون رو خالی کنیم و یا هرچیز دیگه ای! 

نظرات فقط برای بیان ایده ها و یا در بدترین حالت، انتقادات سازنده ست.

پس اگه از من خوشتون نمیاد، یا فکر میکنید آدم متظاهر و به درد نخور و جانماز آب کشی هستم، لطفا اینجا رو ترک‌ کنید. 

اجازه بدید آدما بنویسن، حتی اگه به مذاق شما خوش نیاد...


  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • ۱۵۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

والا بخدا... انگار مجبورن یه وبلاگ رو بخونن.. دوست داری بخون... دوست نداری برو... دیگه چیکار داری کی چی می نویسه... آدم اختیار وب خودشم نداره... یه روزایی می گفتن چاردیواری اختیاری... کجان اون روزها... نه واقعا من از شما می پرسم کجان اون روزها؟ :))) 

پاسخ:
منم همراه شما میپرسم، اون روزا کجاااااان؟؟ 
:)))

جالبه که ول کنم نیستن
هی میخونن و حرص میخورن

سلام

در مورد برخی از کامنت‌ها باید عرض کنم که به نظرم علتش دنبال کردن شما و احساس نزدیکی به شما هست، مثلا همسایه که نمی‌پرسه چرا خانه خواهر می‌روید ولی همسر شما می‌پرسه. چون شما برای آن مهم هستید. حالا خواننده هم بعد از یک مدت حس نزدیکی به نویسنده پیدا می‌کند، سوال‌هایی براش پیش میاد. وگرنه غرض خاصی ندارد.

ممنون که هستید

پاسخ:
سلام
بله اینم دیدگاه خیلی خوب و اقناع کننده ایه

گاهی یه کم زیادی به نظرات هم حساس میشیم

سلام

نمیدونم چی شده یا چی شنیدین که این حرفها رو زدین، ولی به نظرم درسته یکم اخلاقتون تنده، ولی آدم از شما خیلی چیزا یاد میگیره و اساسا جرو کسایی هستین که با اندکی اغماض و صبر ارزش خوندن و توجه رو دارید و به شدت هم محترم هستین.

 

قسمت جالب ماجرا اونجاست که شما اصلا جانماز آب نمیکشید، بهتره بگم من اینطوری دیدم که شما تازه با اون حد کمالاتی که دارید خیلی هم عوامانه رفتار میکنین یا بهتره بگم خودتون رو در حد ما عوام پائین میارین که ما اختلافی حس نکنیم.

 

من شاید از بعضی چیزهای شما خوشم نیاد، ولی عوضش میدونم شما یه خانم خودساخته و مستحکمی هستین که با همه فشارهای امروزه جامعه تونسته یه کسب و کار موفق راه بندازه، شوهر و بچه ش رو راه بندازه به نظرم یه خدا قوت و ماشالله داره.

 

یه چیزی میگم خیلی هم بی ربط به موضوع شما نیست، توی مناظرات یکی از کاندیداها به آقای رئیسی گفت فقط شش کلاس سواد داره، دیگه شما که از این وضعیت اسف ناک تر نشدین! پس نباید خیلی به خیلی حرفها توجه کنین، خیلی از حرفها ارزش حتی توجه هم ندارن چه برسه به تاثیر و پاسخ!

 

خدا به شما و زندگیتون شادی و برکت و سلامتی بده

پاسخ:
سلام
ممنون از کامنت پرملاتتون
امیدوارم که اون بخش تندخویی که از من به نظرتون رسیده، برداشت اشتباهی باشه 
قبول دارم که من یه کم در مواجهه با آقایون تندم و اون هم برمیگرده به بستر تربیتی ضدمردی که در مادرم وجود داشته و به منم منتقل شده
درمورد عوام بودن هم باید بگم اتفاقا احساس میکنم من از خیلی از مردم جامعه هم عوام ترم، نمیدونم این تصوراتتون از کجا اومده!
در کل کامنت خوبی بود، ممنون🌹

سلام 

فکر کنم همه‌ی ما همچین تجربه‌ای رو‌ داریم... خصوصا اونایی که هنوووزم وبلاگ‌ می‌نویسن برای داشتن‌ یه‌ همچین‌ گوشه‌ی دنجی، اینجا موندن! 

اما خوب حتی ممکنه خود من هم گاهی با یه نظر همچین حس بدی رو به نویسنده که معمولا برام مهمه، ناخواسته منتقل کرده باشم. 

خلاصه که عزیزم اگر یه‌موقع با کامنتی آزارت دادم شرمنده، حلال کن! 

 

من تو اینستا هم همچین مشکلی رو‌دارم! هم دلم نمی‌خواد افراد رو‌حذف کنم، هم گاهی نظراشون ، به عنوان محبت حتی!!!! عمیقا آدمو رنج‌میده :( 

پاسخ:
سلام
نه شما که اصلا، از طرف شما فقط خیر و خوبی رسیده
حالا محبتا رو میشه یه کاریش کرد، توهینا خیلی بده

:((((

من برم بهشون فحش بدن که میان به شما فحش میدن ؟ :"""

پاسخ:
ممنووووووونم
خیلی محبت میکنی اگه یه مشتم بزنی جا من 🙏

چه عجیب. من به نظرم رسیده بود اینجا همیشه کامنتا همسو و هم نظرن! بی دقتم یعنی؟! 

پاسخ:
غیر همنظرا خصوصی پیام میدن :)))

حالا البته باید دید علّت مخالفت ها یا دلخوری ها چیه اما من تا جایی که یادم میاد اینجا حس بدی نداشتم که نویسنده داره سعادتش رو به رخ بقیه می کشه یا تلخ جواب می ده یا احساس همه چیز دانی و خود برتر بینی داره یا ... ان شاء الله بقیه هم حسشون خوب بشه :)

پاسخ:
خدا رو شکر بابت این کامنت های پرانرژی و پرامید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی