ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

و اینگونه گفت مامان علی...

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۴۸ ب.ظ

قرآن کریم، در حرکتهای اجتماعی مسلمونا، یه معیار خوب بهمون میده، که خیلی خوب بتونیم بفهمیم حق و باطل چیه.

میفرماید که هر حرکتی که از شما سر بزنه (دقت کنید که هر حرکتی) که دشمنان رو خشمگین کنه و به اصطلاح غیظشون رو دربیاره، اون کار عمل صالحه.

پس الان اگه مریم رجوی ها، مسیح علی نژادها، بن سلمان ها و همه جنایتکاران عالم دارن یقه جر میدن که رای ندید رای ندید، و وقتی مشارکت پایین رو دیدن جیغ و دست و هورا کشیدن برامون، پس در اینجا رای دادن، مصداق عمل صالحه و رای ندادن، ترک عمل صالح...


اصل مطلب من در پست قبلی اینه که مسئولیت خودمون رو در جایگاه خودمون بپذیریم.

نه بیشتر و نه کمتر

نتیجه نپذیرفتن مسئولیت، این میشه که دم انتخابات میگیم من اصلا رای نمیدم. درواقع داریم به جای حل مشکل، صورت مسئله رو پاک میکنیم.



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا
 

دهه کرامت بر شما صمیمانه مبارک

 

ما که رای دادیم، عکس یادگاریمونم گرفتیم...اما دیگه دختر میرزائی وجود نداره که دلمون بهش خوش باشه(لبخند)


خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ:
سلام
خدا خیرتون بده
دختر میرزا کیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی