ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

بی عرضگی

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۳ ق.ظ

پیام داده که روزت مبارک...

پیش خودم گفتم باز لابد روز موهای خشک و معمولیه!

بش میگم ممنون. چه روزیه؟ روز جیگراس؟

میگه نه، روز اهل قلمه!!


یه نگاه به خودم کردم و روزگارم... یه نگاه به ملاقه لواشکی توی دستم... و روسری های توی کمد رختخوابی! به کتابهای نخونده مونده روی اپن... و آرزوهایی که به قول شکوفه، بادبرد! 

و به این اندیشیدم که چرا عرضه م نرسید اونی بشم که میخوام؟؟

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۴/۱۵
  • ۱۸۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

من حس میکنم سنی ندارید شما و از هرکجا تصمیم بگیرید بشید همونی که میخواید، میشه. شاید یکم سخت، یکم زمان بر ولی نشدنی نیست

پاسخ:
چرا فکر میکنید سنی ندارم؟! 
ازیه سنی به بعد، دیگه دغدغه های زندگی وقت یه چیزی شدن رو به آدم نمیده

خب چون بنظرم 30 سال سن زیادی نیست.

نه متوجه اون دغدغه های زندگی هستم، بخاطر همین میگم سخت و زمان بره ولی شاید نشدنی نباشه. با قدمای کوچیک کوچیک میشه شروع کرد مثلا

پاسخ:
دیگه ما اون دختربچه های بی دغدغه و پراز زمان خالی نیستیم که بتونیم با فراغ بال دنبال آرزهامونو بگیریم. مگه اینکه صبرکنیم بچه ها بزرگ بشن، که اونوقت دیگه خودمون پیر شدیم

سلام

عزیز من اسم اینو‌نمیشه گذاشت بی عرضگی!

شما دارید همزمان تو چند زمینه‌ی مهم فعالیت می‌کنید، حالا یه مدت تو عرصه‌ی مورد علاقه اتون نتونستید اونجور که باید فعال باشین...

اول از همه در نقش یک مادر، بعد هم یک همسر همراه و همدل!

هم ملاقه‌ای که دستتون هست، و هم روسری‌هایی که شده کمک حال زندگیتون... خیلیا عرضه‌ی همین کارهای به ظاهر ساده رو هم ندارند!

تازه کتاب هم می‌خونید؟ گاهی هم می‌نویسید!

این مسئولیت پذیری شما و اولپت بندی درست برای مدیریت زندگی، جای تحسین داره عزیز دلم... 

ان شاء الله شرایط طوری بشه که بتوتید به علایقتونم بیشتر برسین...

پاسخ:
سلام خانم جان. 
ممنون بابت تعریفهایی که لایقش نیستم
ولی هر کسی یه ظرفیتی داره و خدا هم به قدر استعدادی که میده انتظار داره
 من ظرفیتم بیش از چیزی بوده که الان هستم. شاید برای کسانی دیگه همین اوج موفقیت باشه، ولی برای من نیست
  • دچارِ فیش‌نگار
  • سلام و احوالپرسی :)

    فیشنگار هم اکنون نیازمند یاری سبز شما در توییتر است:

     

    https://twitter.com/BlogFiish

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    با توییتر چندان میانه ای نداریم. یعنی چون نرم افزار زمان بریه، فرصت فعالیتشو نداریم
    نمیشه چراغ اینجا رو هم روشن کنید؟
  • عباس زاده
  • سلام

    دنبالشون کنید میشید

    پاسخ:
    سلام
    کی دیگه؟
    دوروز دیگه باید حضرت عزراییل رو دنبال کنیم!
  • قاسم صفایی نژاد
  • هنوز هم دیر نشده. در مسابقه خودنویس شرکت کنید. در حد ۳ تا ۵ صفحه بنویسید تا ۳۱ تیر و برای ما بفرستید. اگه جزو ۲۰ استعداد برتر بشید، اساتید درجه یک مربی‌تون میشه و کاملا از طریق فضای مجازی ۶ ماه به صورت رایگان کمک‌تون می‌کنند که رمان‌تون رو بنویسید. اینجا بیشتر از این مسابقه بدونید:

    مسابقه داستان نویسی خودنویس – خودنویس (khodnevis.ir)

    پاسخ:
    تبلیغ میکنید آقای دکتر؟:)))

    ممنون. ولی مسئله اینه که حتی فرصت پرداختن به طرح اولیه هم نیست!
  • قاسم صفایی نژاد
  • بله، تبلیغ خدمت می‌کنم. پول که نمیخوایم ازتون بگیریم. می‌خوایم حمایت کنیم از مردم.

    پاسخ:
    ناراحت شدید؟ شوخی کردم
    آخه سر بزنگاه پیام گذاشتید جالب بود 

    حالا که اینجوره ماهم براتون تبلیغ میکنیم
  • قاسم صفایی نژاد
  • نه بابا. چرا ناراحت بشم؟ مگه مهدکودکه؟ :)

    ممنون

    پاسخ:
    خب خداروشکر
    خواهش میکنم🙏
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی