ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

بیازار! خواهش میکنم بیازار!

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۱ ب.ظ

من اگه بخوام میازارم موری که دانه کش است، نه تنها مورها میان تخم چشمامونو از تو کاسه سرمون کول میگیرن و میرن، بلکه همه زار و زندگی رو، از تخت و کمد و اجاق گاز و غیره و کذا رو هم باید از دم لونه شون نجات بدیم!!!


آخه چرا همچین شعری سرودی علیه الرحمه؟؟

فقط میخواستی ما رو عذاب وجدان بدی؟

اگه زن خودتم هر روز، روی اجاز گاز رو که نگاه میکرد چشماش سیاهی میرفت از مورچه، فقط به خاطر اینکه یه دونه برنج از تو قابلمه ش افتاده رو صفحه اجاق گاز، بازهم میگفتی میازار موری که دانه کش است؟؟


اصلا میخوام بدونم شاعر مورچه ها براشون نمیسرایه که میازار آدم بدبختی که صبح تا شب باید آشغال مورچه جمع کنه؟؟!!!



پ.ن: امضا از طرف کسی که از دست مورچه ها فقط شکایتشو به خدا میبره :((((((

پ.ن2: قسم میخورم از روزی که حضرت آقا بلند تو آشپزخونه گفت که کاری با اکوسیستم مورچه ها نداشته باش، اینا به طور تصاعدی، جمعیتشون زیاد شد!! اصلا ده برابر شدن!
بهش میگم آخه مرد!! این چه حرفیه که میزنی جلو مورچه ها؟ فکر میکنی مورچه ها نمیفهمن؟
اینا کسانی هستن که به لشگر حضرت سلیمان گفتن بیشعور!!!!  یعنی اینا شعور ندارن؟؟


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

  • حاج‌خانوم ⠀
  • سلام

    می‌فهمم

    مسیر لونه‌شون رو دارچین بریزین... جایی که دارچین باشه رد نمی‌شن.

    مثلا پارسال هم ما هر چیز شیرینی روی میزامون بود، پر مورچه می‌شد. خرما، عسل، مربا... فاجعه‌ها...

    یادگرفتیم بذاریمشون تو طرفی که توش دارچین پاچیدیم، امیال دیگه الحمدلله روی میزامون مورچه نمیاد و فقط کف اشپزخونه هستن.😊

    ملتمس دعا

    پاسخ:
    سلام عزیزم

    دوتا چوب دارچین گذاشتم تو لونه شون. 
    میان از روش رد میشن و به ریش منِ بدبخت میخندن :))

    سلام

    میگن جایی که مورچه ها باشن روزی زیاده :)

    روزی و برکتتون زیاد😊

    پاسخ:
    سلام

    خداکنه این دروغا راست باشه :)))

    پ.ن 2  :))))))

    باهاشون حرف بزنید. واقعا می فهمن!

    ما اوایل که اومدیم این خونه، خیلی مورچه داشت. دقیقا همینطور که اگه یه تیکه کوچیک بیسکوییت جایی می‌موند، صفاً صفا با یه خط سیاه حمله‌ور می‌شدن. من باهاشون کاری نداشتم می‌گفتم بذار کنار هم زندگی‌مونو کنیم. بعد که دیدیم نه بابا دارن زیاد میشن، یکی می‌گفت نمک بریزید، یکی می‌گفت دارچین یکی می‌گفت سم و.. ولی من دلم نمیومد. خلاصه رفتیم جلو در لونه‌شون خیلی مسالمت‌آمیز گفتیم ببینید کوچولوها، ما نمی‌خوایم شما رو اذیت کنیم، ولی اگه همینطور ادامه بدید مجبور میشیم دست به خشونت بزنیم! پس لطفا بیاید از اینجا برید که هردومون اذیت نشیم. و باورتون نمیشه دیگه همون شد که ما تو خونه مورچه ببینیم! به طرز عجیبی غیب شدن! درصورتی که قبلش اصلا چاره نمیشد.

    و اتفاقا یکی از همسایه‌‌هامونم میگفت ما هم چند سال قبل یه چنین کاری کردیم، البته شوخی شوخی بهشون گفته بودن ولی ایشونم میگفت بعد اون روز همه مورچه‌ها از خونه رفتن!

    پاسخ:
    اینا یا کرند، یا نفهم!!!

    یه چیزیشون هست که  حرفای منو نمیفهمن

    سلام 

    آخ آح خیلیییی بدن مورچه‌ها، یعنی خدا نکنه پاشون به خونه‌ی آدم باز بشه!

    گاهی من‌ می‌ترسیدم ازشون، برای اینکه مثلا یه قطره گوشت می‌افتاد رو‌ کابینت، یه‌جوری خودشونو میرسوندن!!!! همش می‌گفتم‌دو روز دیگه لابد ما رو‌هم می‌خورن!

    ما یه سری پایین رو سم زدیم، بعد دیدیم کوچ کردن رفتن بالا!!! گاهی اینجور بود نشسته بودی رو‌مبل حتی، می دیدی از سر و‌کولت بالا میرن!!!!

     

    پاسخ:
    سلام

    منم سم زدم زیر کابینا دقیقا کوچ کردن رفتن روی کابینتا

    الان بهشون میگم توروخدا برید همون زیر بهتره

    جاست پ.ن 2 😂😂😂

    پاسخ:
    :))))

    وای من چقدر خندیدم با این پستتون جای بخیه هام درد گرفت از خنده :)))

    پاسخ:
    عه عه

    بلا دور باشه :)

    :))))
    بسی خندیدم...
    خونه ما هم مورچه اومده، بعد نمی‌دونم مورچه ‌های قدیم مگه فقط دنبال شیرینی جات نبودن؟! اینها که یه قطره آب و یه دونه نمک و یه ذره برنج روی گاز هم جمعشون می‌کنه!
    ولی انصافا رفقای خوبی‌ان، آدم مجبور میشه همه جا رو تمیییییییز کنه🙄 مثل مادرشوهر می‌مونن:)) نمیذارن دو دقیقه آدم کارهاش رو به تعویق بندازه حتی! :))

    م

     

     

    پاسخ:
    علی گاهی وقتا از من میپرسه مامان مورچه ها چی میخورن
    منم با غیظ میگم هممممممه چیییییییییی. اینا هممممممممممه چی میخورن 
    فقط مونده جیگر ما رو دربیارن بخورن

    خدا صبرت بده خواهر، خیلی بده... 

    فلفل قرمز، اسپری کامن رو امتحان کردین؟

    پاسخ:
    فلفل قرمز بریزم تو چش مورچه ها؟؟؟
    اسپری کامن چیست؟ سمه؟
  • حاج‌خانوم ⠀
  • سلام

    ولی مورچه‌های ما به هیچ‌وجه از روی پودر دارچین رد نمیشن. من خیلی جاها امتحان کردم.

    دیگه مورچه‌هاتون، کاشی هستن!😊

    پاسخ:
    مورچه هامون خوبا خارجیان :))

    البته چوب دارچین گذاشتم پودر دارچین رو امتحان نکردم

    اسپری کامن حتما جواب میده

    قوطیش شبیه سوسک سیاهه

    همه جا دارن

    پاسخ:
    فعلا باهم یه توافقنامه امضا کردیم. در صلح به سر میبریم😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی