ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

زخم خیلی کاری!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۵ ق.ظ

زخم کاری رو که دیدم، وقتی سرم رو روی بالش گذاشتم که بخوابم، یه نفس عمیق از دل کشیدم و گفتم خدایا شکرت که شبا سرمونو راحت میذاریم زمین... بی ترس و دلهره... بی جنون دنیاطلبی ... بی رویای بی ام و و کاخ و ویلا... ولی راحت و آسوده...


بماند که ازبس قسمتا رو پشت سر هم دیدم، تا صبح خواب دیدم حضرت آقا یه عالمه دشمن داره و دشمنای بی رحمش مدام در تعقیب مون بودن که علی رو ازم بدزدن! و من مدام رانندگی میکردم و فرار!

ولی همین که خواب بود جای شکرش باقیه!



پ.ن: یکی دو روزه که به لطف خدا، کمی از روزها و هفته های گذشته بهترم. اگه خوبان دعام کنن بهترم میشم🙏
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

سلام

ای‌وای چی شده بودی خواهر...

خدا می دونه دیشب یادت بودم، گفتم چرا خیلی وقته‌ وبلاگش رو بروز نکرده! دل نگران شدم، بعد داشتم فکر می کردم از کی و کجا سراغت رو بگیرم، کفری شدم شمارت رو ندارم...

 

بلا دور باشه، مریض شده بودین؟ 

پاسخ:
سلام عزیزم
چقدر خوشحال شدم که به یادم بودین🥰
خیلی خیلی ممنون از محبت شما
یه مریضی معمولی

سلام عزیزم

واقعا منم وقتی دیدمش به این فکر کردم که الهی شکرررررر که ما از طمع به دوریم!

واقعا طمع سودی جز ناآرامی نداره...

لعنتی طمع همه چیز آدم رو از آدم میگیره

پاسخ:
دنیا هیچوقت اهلش رو سیر نمیکنه

خدا رو شکر بعد از مدتها تو شبکه خانگی یه سریال حسابی در اومد

سلام مومن.جزاکم الله خیرا

 

شهادت امام رئوف سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت باد.

 

 

بلا دور باشه ان شاء الله...

بنده فیلم رو ندیدم ولی انگار همه از خانم خانواده وحشت دارند...

اگه یه وقت دیدم، میام عرض می کنم راجع بهش...

 

شاعر نیز می فرماید:

"دنیا برای اهلش، ما و غم تو مولا..."

 

 

 

خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

یا علی

پاسخ:
سلام
حالتون خوبه؟
خدمت شما هم تسلیت عرض میکنم

منم دلم نمیخواست ببینم، دیگه قسمت شد یهویی
زن خونه از همه دنیاطلب تره

من چند قسمت اول رو دیدم خیلی منفی بودن شخصیتا دیگه ندیدم

سلام.

خدا به شما سلامتی کامل بده. دعاگویان هستم.

چند وقتی که نبودید فکر میکردم، درگیر نمایشگاه روسری هستید..:)

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون بابت دعاتون
نه متاسفانه 
درگیر خیلی چیزا هستیم که از حوصله این مقال خارجه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی