ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

در آستانه دوماهگی

سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۰۱ ب.ظ

 و عاقبت یک روز صبح، در حالیکه هنوز تو کتم نرفته بود که خانواده م چه تغییری کرده، علی از خواب بیدار شد و وقتی دید دارم آبجی کوچولوش رو میخوابونم، اومد سرش رو گذاشت کنار بالش فاطمه حسنا و گفت: مامان! حالا دیگه دوتّا بچه داری!

و من که انگار تا حالا به همچین چیزی فکر نکرده بودم، یهو دوزاریم افتاد و گفتم: آره! حالا دیگه دوتا بچه دارم!

دوتا بچه ای که یکیشون به شدت کوچیک و ناتوانه و دیگری به شدت بازیگوش و سربه هوا و حساسه!



از نوشتن این متن توی گوشیم، شاید یک ماه میگذره، و من چندین بار تا دم انتشار هم رفتم و نشد که منتشر بشه!
نه که بگم در مادری کردن برای دوتا بچه، پنج دقیقه وقت خالی پیدا نمیشه...  راستش مغزم خیلی یاری نمیکنه به کنار هم چیدن کلمات، مخصوصا که علی داره یک رییییز باهام حرف میزنه! و یک لحظه اجازه استراحت مغزی بهم نمیده...
در کنار همه این مشغله ها، عجیبه که هنوز هم بچه داری برام شیرین و خواستنیه...
بعدا نوشت: هم اکنون دقیقا یک ثانیه پس ازینکه دکمه انتشار رو بالاخره فشردم، با صدای شیون و گریه و ناله ی سوسک،سوسک ِ علی از جا پریدم! 
میشه گفت یکی از مهارتهای موردنیاز هر مادری، کشتن سوسکِ رفته توی دمپاییِ دستشوییه!


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

ای جانم واقعا خیلی شیرین و خواستنیه،

حس و حال مادر بعد از بچه‌ی دوم یه جورایی حس و حال واقعیه و طعم اصلیش رو می‌چشه...

خداروشکر...

الهی خدا برای همه‌ی بچه‌دوست‌ها بخواد :))

 

پاسخ:
دقیقا
خیلی تعبیر قشنگی داشتی
  • صـــالــحـــه ⠀
  • سلام ام شهرآشوب جان. خیلی خیلی مبارک باشه قدم خانومِ فاطمه حسنا خانوم...

    چقدر یهویی! چقدر خوشحالم شدم:)

    بنویس برامون!!!

    دیگه bio وبلاگت رو هم باید عوض کنی :)

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوبین شما؟
    ممنون🥰🥰
    اتفاقا فکر میکردم به این که بیو مال چهارسال و اندی پیشه😁

    سلام هزیز

    مجددا تبریک می‌گم دوباره مادرشدنت رو 

    الهی سلامت باشه و زیر سایه مادرپدر خوشبخت و عاقبت بخیر باشه و مایه سربلندی دنیا و آخرتتون...😍😘

     

    امیدوارم علی آقا هم با آبحیش خوب و‌خوش باشه😍

     

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون
    خدا دسته گلاتونو بهتون ببخشه🙏

    ان شالله 😁
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم

    خیلی خیلی تبریک میگم. ^___^

    پاسخ:
    سلام گل
    خیلی خیلی ممنونم :)
  • آویزوووووووووووووووون
  • سلام 

    ببخشید که خیلی وقته نیومدم اینجا 

    واقعا بهت تبریک میگم قدم گل دخترت مبارک باشه

    و چ اسم قشنگی براش انتخاب کردی

    قطعا مادر دو تا بچه بودن خیلی سخت تره 

    برات از خدای مهربون نیرو و قوت مضاعف طلب کردم:)

    خدا بهت ببخشه

     

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    سلام گل
    ممنون عزیزم، ان شالله قسمت خودت😘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی