ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

رویای منی

سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۷:۲۶ ق.ظ

۱. خیلی وقته ننوشتم. هیچ جا ننوشتم... نمیدونم چی شد که از نوشتن دست کشیدم. یه تنبلی ناخواسته یهو سایه افکند روی زندگیم... ولی خودم فکر میکنم وقتی مینوشتم آدم بهتری بودم!

۲. اربعینمون و بقول حضرت آقا رویای اربعینمون بخاطر تحولات عراق رفت رو هوا... حالا دیگه منی که اولش بشدت با سفر مخالفت میکردم موندم و یه دل هوایی شده، که داره فکر میکنه اگه اربعین نشد، پولاشو جمع کنه و بزودی هوایی بره کربلا... 

دیشب وقتی داشتم می‌خوابیدم به خودم میگفتم ایکاش بیدار بشم و ببینم همه اتفاقات امروز خوابی بیش نبوده! اما بیدار شدم و دیدم نه تنها اتفاقات بد عراق توی بیداری بوده، بلکه فاطمه حسنا هم تب کرده...

۳. باید بعد از سی و دوسال و چند ماه، فهمیده باشی که نباید اجازه بدی راه و رفتار اشتباهی که آدمای اطرافت برای خودشون انتخاب میکنن، انقدر درگیرت کنه که تو رو از راه و هدفت عقب بندازه... خب هرکی یه جور زندگی میکنه... بی خیال!

۴. اگه به من بگن مهمترین شرط مادر و پدر خوب بودن چیه، میگم حوصله حوصله حوصله...

۵. نظر همتون محترمه، پس نظرتون بدون نیاز به تایید من ثبت میشه.

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

سلام

ان شالله هر چی خیره پیش بیاد

سلام عزیز

خدا قوت با بچه‌داری... 

واقعا حوصله بخرج دادن برای تربیت بچه‌ها خیلی مهمه

ان‌شاء الله‌موفق باشی

  • سید مقدام حیدری
  • سلام رنج و اجر و شیرینی و زیبایی و نور و معنویت بچه‌داری نوش جانتان

     

    زائران اربعین دعا کنن ما رو هم.... لاقل سال بعد قسمتمون بشه.... هعیییی

  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام ان شاالله باهم بریم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی