ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

برو کار می کن...

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

به درجه ای از عرفان رسیدم که اگه کار نکنم افسرده ام، اگه کار کنم پشیمونم! 


الان که بعد از اون ویارِ لعنتیِ به کار، باز کانال روسری رو راه انداختم، با خودم میگم بیکاری چش بود که باز خودتو درگیر کردی؟؟! 

در هر صورت دچارِ یه غلط کردمِ مزمن و زیرپوستی ام!



پ.ن1: و من باز هم بین آرامشِ بیکاری و تلاطم باکاری، دومی رو دوست تر دارم... 

پ.ن2: این چه حسِ غریبیه در مادرا که تا وقتی بچشون بیداره هی لحظه شماری میکنن که بخوابه، وقتی خوابید دلشون براش تنگ میشه!!! :| 
حقیقتاً مادری شعبه ای از جنونه...
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۰۲/۰۲/۲۷
  • ۱۵۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

کار و بارتون سکه ✨

پاسخ:
ممنون🌷🌷

به به سلام . ام شهر آشوب جان... از اینورا 

 

کانال روسریت رو اگه صلاح دونستی به منم بده 😍

پاسخ:
سلام عزیزم ، ما هستیم اینورا😉

https://eitaa.com/sondosstylee

اینم آدرس کانال 🥰

 

خداقوت

ولی من دلم میخواد خوابش عمیق باشه و طولانی بخوابه که خودمم استراحت کنم

پاسخ:
چه حالی میده وقتی خوابن :))) 

سلام علیکم

پی‌نوشت دوم به‌تنهایی مطلبی زیبا و دلنشین و کامل بود.

پاسخ:
علیکم السلام و رحمته الله

ممنون. زیبایی در نگاهتونه
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام
    خداقوت حسابی

    پاسخ:
    سلام
    بسیار بسیار ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی