ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ترک گناه...

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ق.ظ



آیت الله بهجت (ره):

از ما، عمل چندانی نخواسته اند!

مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!

تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!

همه میپرسند چه کار کنیم؟

من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟

و پاسخ اینست:

گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد.

شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۱۷
  • ۴۲۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سید عزیز.این روزا دانشگاه یزد سالگرد شهیدان عزیزمون بوده...بازم دیر فهمیدم..سری بزن براشون خودم مراسم گرفتم...
    پاسخ:
    سلام عزیزم. 
    دلم براشون لک زده. با اینکه تازگی کنارشون بودم

    چشم دلم روشن اشرف خانم حالا دیگه بی خبر تشریف می برید یزدو شهدای گمنام...

    باشه

    پاسخ:
    سلام افسو جونم. به جان خودم -که عزیزتر از خودم تو دنیا نیست!!-  یهویی طلبید. اصن من قصدم نبود که بطلبن، اونا بزرگواری کردن
    پرو...
    پاسخ:
    پرو خانم هم خودتی و اون جاری جاری سوخته ات!!!

    اندیشمند بزرگ، زشته اینجور جواب دادی. باید کظم غیظ داشته باشی.

    پرو...

    پاسخ:
    افسو جونم!!! چاکرتم. تو که از میزان کظم غیظ من خبر داری!!! حیف که بیان شکلک نداره وگرنه میفهمیدی که غیظی درکار نبود که کظمش کنمی!

    استغفرالله ربی و اتوب الیه
    پاسخ:
    چرا استغفار؟؟؟ شوخی ای بیش نبود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی