ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند...

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ


* هان مردمان! او (علی) را برتر بدانید. چرا که هیچ دانشی نیست مگر اینکه خداوند آن را در جان من نبشته و من نیز آن را در جان پیشوای پرهیزکاران، علی، ضبط کرده‌ام. او (علی) پیشوای روشنگر است که خداوند او را در سوری یاسین یاد کرده که: «و دانش هر چیز را در امام روشنگر برشمرده ایم...»

* هان مردمان! از علی رو برنتابید. و از امامتش نگریزید. و از سرپرستی اش رو برنگردانید. او [شما را] به درستی و راستی خوانده و [خود نیز] بدان عمل نماید. او نادرستی را نابود کند و از آن بازدارد. در راه خدا نکوهش نکوهش گران او را از کار باز ندارد. او نخستین مؤمن به خدا و رسول اوست و کسی در ایمان، به او سبقت نجسته. و همو جان خود را فدای رسول الله نموده و با او همراه بوده است تنها اوست که همراه رسول خدا عبادت خداوند می کرد و جز او کسی چنین نبود.

* اولین نمازگزار و پرستشگر خدا به همراه من است. از سوی خداوند به او فرمان دادم تا [در شب هجرت] در بستر من بیارامد و او نیز فرمان برده، پذیرفت که جان خود را فدای من کند.

*هان مردمان! او را برتر دانید، که خداوند او را برگزیده؛ و پیشوایی او را بپذیرید، که خداوند او را برپا کرده است.

*هان مردمان! او از سوی خدا امام است و هرگز خداوند توبه منکر او را نپذیرد و او را نیامرزد. این است روش قطعی خداوند درباره ناسازگار علی و هرآینه او را به عذاب دردناک پایدار کیفر کند. از مخالفت او بهراسید و گرنه در آتشی درخواهید شد که آتش گیری آن مردمانند؛ و سنگ، که برای حق ستیزان آماده شده است.

*هان! بدانید جبرئیل از سوی خداوند خبرم داد: «هر آن که با علی بستیزد و بر ولایت او گردن نگذارد، نفرین و خشم من بر او باد!» البته بایست که هر کس بنگرد که برای فردای رستاخیز خود چه پیش فرستاده. [هان!] تقوا پیشه کنید و از ناسازگاری با علی بپرهیزید. مباد که گام هایتان پس از استواری درلغزد. که خداوند بر کردارتان آگاه است.

*هان مردمان! این علی یاورترین، سزاوارترین و نزدیک ترین و عزیزترین شما نسبت به من است. خداوند عزّوجلّ و من از او خشنودیم. آیه رضایتی در قرآن نیست مگر این که درباره ی اوست. و خدا هرگاه ایمان آورندگان را خطاب نموده به او آغاز کرده [و او اولین شخص مورد نظر خدای متعال بوده است ] . و آیه ی ستایشی نازل نگشته مگر درباره ی او. و خداوند در سوره ی «هل أتی علی الإنسان» گواهی بر بهشت [رفتن ] نداده مگر برای او، و آن را در حق غیر او نازل نکرده و به آن جز او را نستوده است.

*هان مردمان! به راستی که شیطانِ اغواگر، آدم را با رشک از بهشت رانده مبادا شما به علی رشک ورزید که کرده هایتان نابود و گام هایتان لغزان خواهدشد. آدم به خاطر یک اشتباه به زمین هبوط کرد و حال آن که برگزیده ی خدی عزّوجلّ بود. پس چگونه خواهید بود شما و حال آن که شما شمایید و دشمنان خدا نیز از میان شمایند.

*مردمان! نور از سوی خداوند عزّوجل در جان من، سپس در جان علی بن ابی طالب، آن گاه در نسل او تا قائم مهدی - که حق خدا و ما را می ستاند - جای گرفته. چرا که خداوند عزّوجل ما را بر کوتاهی کنندگان، ستیزه گران، ناسازگاران، خائنان و گنهکاران و ستمکاران و غاصبان از تمامی جهانیان دلیل و راهنما و حجت آورده است.

*هان مردمان! اینک جانشینی خود را به عنوان امامت و وراثت به امانت به جای می گذارم در نسل خود تا برپایی روز رستاخیز. و حال، مأموریت تبلیغی خود را انجام می دهم تا برهان بر هر شاهد و غایب و بر آنان که زاده شده یا نشده اند و بر تمامی مردمان باشد. پس بایسته است این سخن را حاضران به غایبان و پدران به فرزندان تا برپایی رستاخیز برسانند.

*آگاه باشید! به زودی پس از من امامت را با پادشاهی جابه جا نموده. آن را غصب کرده و به تصرف خویش درآورند.

*هان! نفرین و خشم خدا بر غاصبان و چپاول گران! و البته در آن هنگام خداوند آتش عذاب - شعله های آتش و مس گداخته - بر سر شما جن و انس خواهد ریخت. آن جاست که دیگر یاری نخواهید شد.


دوستای گلم، یاوران جان سلام!
عیدتون پیشاپیش مبارک. اینم عیدی عید غدیر ! پس فردا نگید اشرف بی معرفت بود به ما عیدی نداد ها!!! عیدی ازین بافضیلت تر؟؟؟ (شکلک خنده ی شیطنتانه در حالی که احساس زرنگی میکند!!)


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۱۷
  • ۱۱۷۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۲)

  • ♥☀♥☀♥ اس ام اس 2 اس تی اس ♥☀♥☀♥
  • ماه تمام و نیمه ذى حجه مطلعش

    خیر کثیر وکوثر قرآن بشارتش

    این است آن امام که تقدیر ایزدى

    بعد از جواد داده مقام امامتش


    ولادت امام هادی علیه السلام مبارک باد

    sms2sts.ir

  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام آبجی سیده ی خودم.به این نیت اومدم دیدنی تا بگم عیدی ما یادت نره.اما دیدم پیش پیش عیدی اماده شده...دستت درد نکنه بانو!خداقوت.
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام عزیزم:) فدایی داری
    عیدت مبارک پیشاپیش
  • فامیل دور
  • سلام 
    اینو گذاشتم سر صبر بخونم 
    خعلی زرنگی هر سال یاد گرفتی اینجوری عیدی رو میپچونی وبلاگت رو هک میکنم اونوقت ببنم چی میخوای عیدی بدی 
    پاسخ:
    سلام بر جیگر خودم.
    آقو شما بیا کاشون، من خودم یه کیک خوشمزززززززززززززه بهت میدم بخوری حالشو ببری!!!
    ما منتظر شیرینی عروسی هستیم.!!!!!!!
    پاسخ:
    عروسی؟ کی؟ کوجا؟ کِی؟ چرا؟
    اینجا کوجاس؟ من کی ام؟؟؟؟!!!!
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سید جانم!عیدت مبارک.فدایی امام زمان باشی الهی...

    بده بر ما ای نور دلها/برات کرببلا

    درد دل بشکسته ی ما را دوا کن

    رزق محرّم را به مشتاقان عطا کن

    جلوه ی حیّ ازلی/علی علی علی علی

    مولانا علی علی جان...


    پاسخ:
    سلام عزیزم
    عید شمام مبارک باشه
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سیده بانو...آسمان منور شده به یاد سیدرضای شهید آجی تشریف بیار مجلسمون!!!
    پاسخ:
    سلام عزیزم. درو واکن اومدم :) 
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سیدی!به سلامتی دو تا رفیق هوای هم رو داشتند.ما هم فعلا هستیم رو زمین...

    ان شاءالله خوشبخت دین و دنیا و آخرت بشوند. شما هم همچنین بانو!!!نفر بعدی بیام همین جا شیرینی بخورم!!!
  • قاسم اردکانی
  • سلام
    ندیده بودم این وبلاگو
    پاسخ:
    سلام علیکم
    احوال شریف؟
    خیلی وقته که نیستید! ما اینجا تغییرات ساختاری عمیقی دادیم!
  • فامیل دور
  • شولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولوولولولولو
    خوانندگان عزیز توجه فرمایید 
    صاحب این وبلاگ اشرف بانو به جمع متاهلین پیوست تا داغه در خواست شیرینی کنید
    البته حالاحالاها قرار نیست وقت کنه به وبش سر بزنه احتمالا وقتی این نظر ثبت بشه یه دو ماهی از عقدش گذشته باشه 
    اخه دیگه بچمون بیکار نیست
    پاسخ:
    خخخخخخ
    طاهره ضایع شدی!!! الان دو روز بعد عقده. ولی بنده در خدمت دوستان هستم اینجا!
    بابا شیرینی چه قابلی داره؟ شماها جون بخاین!!! منتها رو بنده حساب نکنیدا!

    کلولولولولو

    مبارکا آجی...

    آقاتون خوبن؟ چطوری با دنیای متأهلی؟

    پاسخ:
    سلام بر افسان جون خودم
    ممنون فدات
    خدا رو شکر. آره بسیار خوبن
    دنیای متاهلی هم خوبه. سلام داره خدمت شوما
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام سلام سلام...............
    آجی منم شیرینی می خوام..........
    مبارک مبارک مبارک.
    خوشبخت بشی سیدی................

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    بابا شیرینی چه قابلی داره؟؟؟ شما جون بخواه
    ممنون از محبتت. ان شالله که به زودی خبر تاهل و خوشبختی شما برسه
  • فامیل دور
  • اوووووووه
    چه خبره اینجا
    شوما و افسانه یه جوری باهم حرف میزنید یکی ندونه فک میکنه 20ساله متاهل بودین 
    پاسخ:
    همش تسخیر این افسانه!
    افسان خانم! شما اگه قدیمی شدی، ما هنوز عروس جدیدیم!!!
    عروس دو سه روزه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی