ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

نابرده رنج، گنج به ما داده ای حسین ...

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ق.ظ

http://malaceim.persiangig.com/other/Copy%20of%20ZarihAsemani-Wide.jpg


آنچه امید دهد توبه من را این است

 پای العفو من از رحمت حق تضمین است



من اگر بر سر این سفره طمعکار شدم

 علت این بود که مهمانیتان رنگین است



میزبان، سفره برای دل مهمان چیده

 میهمان گر ننشیند سر آن توهین است



تا که بیمار به لب آه کشد قبل همه

 این طبیب است که آماده سر بالین است



به من درد کشیده مده دارو آخر

 بیشتر، ناز طبیبانه مرا تزکین است



در سحر فیض عجیبی است که از برکت آن

 چشم از خانه گریزان، سحر حق بین است



هر که گوید سخنی لحظه افطار ولی

 دم افطار فقط ذکر حسین شیرین است



رمضان ماه حسین است خدا می داند

 ربناهای مرا ذکر حسین آمین است



حاجت هر که در این ماه بُود حج اما

 دل ما را طلب کرب و بلا تسکین است




رفقای جان، میان اشکهای روضه ارباب، این کوچک سراپا تقصیر را هم یاد کنید.

یاعلی مدد

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۰۴
  • ۸۰۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۵)

محرم که می آید یاد بدهی هایم می افتم یاد انروز که ...
شب اول محرم مشغول چک کردن برنامه های تلویزیون بودم که یکدفه بی دلیل موندم رو شبکه نور که ظاهرا مربوط به شهر قم هست.مجری برنامه مشغول پرسیدن یک سوال اساسی و حیاتی! از مهمونش بود : ” قیمه امام حسین که همون مواد اولیه بقیه قیمه ها رو داره چرا  طعمش یه جور دیگس؟!اون چیه که با غذای امام حسین اینکارو میکنه؟”
اقای مهمون هیئت دار هم بغض کرد و با یه حس روحانی و اشکی که سرازیر بود گفت چون امام مبدل السیئات بالحسنات ه …!!
طاقت نیاوردمو کانالو عوض کردم!
یعنی امام،طلایه دار معرفت و دینداری واقعی در حد خوشمزه کردن غذای نذری تو زندگی ما نفوذ و تاثیر داره؟؟
ای حسین...
پاسخ:
حیف که فهم ما از امام در حد همین قیمه و قرمه نذریه...

راستی امشب عشاق الحیدر شام چیه؟؟؟ (شکلک خنده ی شیطنتانه!)

جدای از این حرفا شام جزء اوجب واجب هیئتاس!
ینی اگه نباشه که نمیشه...
پاسخ:
اینو لطف بفرمایید تو قسمت انتقادات و پیشنهادات هیئت به جناب اوس مرتضی بفرمایید با این شام های عجیب و غریبشون. یه شب نون پنیر با ترشی!! یه شب شله زرد با نون!! لابد فرداشب هم میخان نون ماست با نوشابه بدن!!!
اگه به اوضاع رسیدگی نشه ما از شب بعد تشریف میبریم هیئت برزکی ها!!! شما را قال میذاریم (شکلک ابروبالا انداختن) 
البته باس بگم که منظور از شام همون غذاس!
از اول تا حالام هیئت ما به غذای معنوی بیشتر اهمیت داده تا غذای جسمانی و شام واینحرفا!!!!
انشاالله خدا از همه قبول کنه.
پاسخ:
بععععله!!
هیئت جنابعالی ازون خوباس!
عیب نداره حالا نون ماست بدید، عوضش اربعین جبران می کنید!

سلام اشی جوونم خوشم میام متأهلی تأثیری روی فرآیند نهضت اینترنتت نذاشته. باریک...

موفق باشی

پاسخ:
سلام عزیزم
تاهلی که روی نهضت اثر منفی بذاره که دوزار نمی ارزه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی