ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

تماشایی ترین منظومه ی دنیا

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ



 ویزا نمی خواهد بیا! در مرزها غوغاست

اینجا؛ تماشایی ترین منظومه ی دنیاست


مهر خروج ، آغاز یک معراج شیرین و

چشم گذرنامه به دست یاری سقاست


با هر که می گویی بترس از مرگ ، از داعش

می گوید عاشق باش! حالا که خدا با ماست


اجر هزاران جنگ بدرت می دهند اینجا

موسای روحت در مقام قرب أو أدناست


از مرز مهران تا نجف ، هر جا که موکب هست

دور و برش جمعیتی شوریده سر پیداست


این موج جمعیت خروشی پشت سر دارد

این قطره قطره، جمع گردد،وانگهی دریاست


این راهپیمایی که ملیون ها نفر دارد

میعادگاه وارثان داغ عاشوراست


این راهپیمایی فقط یک راه رفتن نیست

آماده باش عاشقان یوسف زهراست


 از این ستون تا آن ستون بوی فرج آید
من مطمئنم منجی موعود در اینجاست

گفتم از اول ...تا به آخر حرف من این است
زائر تماشا کن ...تماشا ...اربعین زیباست



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۱۹
  • ۵۲۵ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۴)

  • آقای میم عین
  • واقعاً خوشا به حال کسانی که امسال توی این راهپیمایی شرکت کردن و دیدن از نزدیک که برکت یعنی چی!
    میگن زائرای ارباب تا چهل روزه زائرن.
    زائره اربابن...
    پاسخ:
    پس دعا کن ما هم زائر بشیم
    دلم خیلی هوایی شد با این ابیات...
    التماس دعا سیدنا
    پاسخ:
    محتاجم به دعات مولا
    زیبا بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی