ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

رفیق کم حوصله تان را ببخشید...

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

سلام

شرمنده که همتونو نگران کردم. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. یه کم همسرمون ناخوش احوال بود. همین


از خودم متنفرم به خاطر همه ی ضعف هام. به خاطر اینکه علی رغم ظاهر محکمم، خیلی ضعیف و بی روحیه ام. به خاطر همه بداخلاقی های این چندوقتم برای خودم متاسفم. 


شکر خدا حال همسرمون بهتره. حال خودمم خوبه. فقط نیاز دارم به یه کم فکر کردن.

نیاز دارم به یه کم تغییر

اتفاقات این چند وقت به من نشون داد که هنوز خیلی خیلی جای کار دارم. نشون داد خیلی بداخلاقم. کم صبرم.

زمین زدم حرف خدا رو که می گفت لباس همسرت باش، ولی من با بی حوصلگی هام فقط غر زدم و شکایت کردم.

خوب که دقت میکنم، توان تغییر ندارم. این چند وقت زیاد سعی کردم تغییر کنم، نشد. فهمیدم که یه جای کار می لنگه. فهمیدم که توکلم خیلی ضعیفه. باید اول به بالاسری تکیه کنم و ازش بخام کمکم کنه نه به خودم ...

دعا کنید که لباس خوبی باشم برای لباس خوبم.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۱۸
  • ۴۹۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

هممون همینیم کم حوصله کم طاقت خدا کنه که خدا ما رو به امتحانی از  اینا بزرگتر نیازماید که نابود میشیم منم واقعا فهمیدم که خیلی داغونم اوضام خیلی داغونه ده روز طول کشید تا تونستم خودم رو به توکل راضی کنم تازه امید وارم ادامه دار باشه توکلم دوباره یه هویی نزنم زیر همه چی دارم خودم رو باز سازی میکنم خیلی رفرش سختیه ولی قول دادم بتونم برگردم به حالت اول
پاسخ:
ان شالله که هممون آدم بشیم، همونی بشیم که خدا میخاد و ازمون راضی میشه
میگم اشرف تو اگه بخوای لباس شوهرت باشی یا باید تو قد بکشی یا اون یکم آب بره اینجوری نمیتونین آخه از لحاظ قد سایزتون به هم نمیخوره
ببین کم کم دارم خوب میشم دارم میشم همون آدم قبلی دعا کن بتونم ادامه بدم خوب شدنم رو
پاسخ:
واسه همینم هست که ما لباس ایشون نمی شیم! از بس کوچولو و حقیریم
شکر خدا. زمان همه چی رو حل می کنه
وای اشرف سادات...جدا که دچار شدیم.... منم این یکماهه به اندازه ی کل عمرم فهمیدم که چه افتضاحی هستم بخدا...فقط غر...فقط کم حوصلگی و فقط بداخلاقی...
میدونی! این روزا فقط پارزو میکنم منو یه هفته یه جایی تنها بذارن و بگن با خودت خلوت کن.
تازه میفهمم که چقدر نقش توکل و توسلات توی زندگیم کمرنگه و چقدر ایمانم سطحیه! اصلا  اشرف اگه بدونی چقدر این خودشناسی که حاصل شده حالمو بد کرده!!!!



_____________
انشالله که لباس خوبی باشی برای همسرت و توی نقش همسری هم مثل بقیه ی نقشات خوب که نه عالی! بدرخشی.
ما رو از احوال حاج آقا بی خبر نگذار.
برای بهبودشون حمد شفاء میخونم انشالله که زود خوب بشن و تو هم باز به یه آرامش عمیق و دلچسب برسی!
پاسخ:
واقعا دلیل این همه داغونیمون هنوز بر ما پوشیده اس. روش رفعش رو هم نمی دونیم! ولی تا اونجایی که می دونیم، باید صبر کرد. صبر همه چی رو درست می کنه و احساس خوشبختی بدون صبر به وجود نمیاد
ممنونم عزیز دل. ما هم برای شما دعا می کنیم که صبور و خوشبخت باشی
خوب و خوش و سلامت باشید همگی (اشی جون٬فامیل دور٬ریحان خانم و...).
پاسخ:
 افسان! چند بار سلامت باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب و خوش و سلامت باشید همگی (اشی جون٬فامیل دور٬ریحان خانم و...).
پاسخ:
قربون یوووووووووووووو
خوب تو مجبور نیستی هردوتا نظرتکراری رو تأیید کنی عزیزم.
پاسخ:
خخخخخخخخخ
گفتم تایید کنم بلکه سلامت تر باشیم!!!
افسان تو چرا وبت تعطیله تنبل خانم؟؟؟
افسان منظورت از این و....دقیقا کیاست من میشناسمشون
پاسخ:
و... یعنی آقایون داداشا !!! 
سلام بر افسان عزیز
شوما هم انشالله تعالی خوش باشی و از پریشون احوالی به دور.
پاسخ:
افسان با شوما بودندااااا
سلومممم. خجالت نمی کشی پررو حیف دوست شوهر من که اومد ه تو رو اسده
چقذه اذیتش می کنی .هزار بارم بشد گفتم خونه مادرشوهرت نازنازی حرف بزننننننننننننننن.خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلوووومممم به توچه خانام!
تو دگه از کاجا پیدات شد یهو؟؟؟؟
باژه ای دفعه دگه با ناز حرف خام زد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی