ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آن بیست و سه نفر

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ



تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر»

در روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته‌ی شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم.
به این نویسنده‌ی خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ی این زیبائیها، پرداخته‌ی سرپنجه‌ی معجزه‌گر اوست درود میفرستم و جبهه‌ی سپاس بر خاک میسایم.
یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ی این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.
۹۴/۱/۵

کتاب «آن بیست‌ و‌ سه نفر» خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسف‌زاده از دوران اسارت ۱۹ نوجوان کرمانی و ۴ نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت درمی‌آیند.
نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست‌ و‌ سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۱۹
  • ۵۵۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

اگه میخوای از بلاگت کسب درآمد میلیونی داشته باشی و بازدیدت به هدر نره حتما یه سر به بلاگ زیر بزن
http://earn-money.blog.ir
این رو ببین قشنگه
امید وارم لینکی که گذاشتم فعال باشه
پاسخ:
خیلی عالی بود. ممنون فامیل
چرا برای بلاگفا نمیشه نظر گذاشت؟ کشتم خودمو نتونستم نظر بذارم!!
بلاگفا فعلا در حال باز سازیه نمشه پست گذاشت نه نظر
پاسخ:
جمع کنید اون بلاگفا رو بابا! پا شید بیاید اینجا خیلی هم بهتره, امکاناتشم بیشتره !
والا من که حال ساختن وبلاگ جدید ندارم حوصله ندارم اگه برام میسازی اساس کشی میکنم اگه نه من رو باید بلاگفا دفن کرد چون خودم حال بیرون اومدن ندارم
پاسخ:
میسازم برات چاکرتم هستم!!!
بازم بگید کرمان...
دقت کنید لطفا...آقا درباره کرمان می فرمایند: آن منشورهفت رنگ زیبا و درخشنده...
دقت کنید لطفا...
حالا این کتابو چطور میشه گیر آورد؟
پاسخ:
فعلا که اینقدر خریدش بالا بوده که تو نمایشگاه کتاب تهرانم تموم شده، دوباره تجدید چاپ شده! اگه کسی میره تهران بگو برات بیاره
ما همیشه شعارمون کرمانه کلا کرمان رو خیلی دوست داریم آخه توش چیزایی پیدا میشه که آدم رو از دنیا به یه دنیای دیگه میبره کی میگه کرمان بده بیاد من توجیهش کنم(خخخخخخخخخخخخخخخخ)
پاسخ:
فامیل تو که همش شعارت کاشون بود!!!
ای آدم فروش !!!
لای انبوهی از کتابای نخونده گمم. اما دلم بشدت میخواد که اینو بخونم.
راستی اشرف هنوز کتابایی که با هم از نمایشگاه اصفهان خریدیم رو هم نخوندم!!!!
پاسخ:
سلام عزیزدل.
بنده همین الان که نشسته ام روبروی شما, روی میزم انبوهی از کتابها چیده شده که سرم آرزوی خواندنشون رو می پروراند!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی