ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آخرین بازمانده ی پلاسکو!

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

داداش کارفرما چهارشنبه شب تهران بود و یه سوییشرت از پلاسکو خریده بود!!

فک کنم این سوییشرت آخرین بازمانده ی پلاسکو باشه!

کی فکرشو میکرد فرداش چنین اتفاقی بیفته؟؟!



پ.ن1: از ته ته دل آرزو میکنم آتشنشانها سالم باشند.

پ.ن2: امیدوارم که این اتفاقها برامون درس باشه، نه سوژه ای برای سوء استفاده!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۱
  • ۴۴۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

کی فکرشو میکرد؟
همه مون همیشه مطمئنیم که بعدنی هم وجود داره!
در حالی که هر روز احتمال بیدارشدن صبحمون 50-50 ست!
پاسخ:
دقیقا
یاد آیه از قرآن افتادم که داستان سوختن اون باغ پراز باروبر رو شرح میده
صبح پا میشن میبینن همه سرمایه زندگیشون دود شده رفته هوا
کو گوش شنوا؟
  • دچــ ــــار
  • لابد توی دمای 200 درجه ی آوارها ...
    عطف به پینوشت یک
    پاسخ:
    حالا آرزو که بر جوانان عیب نیست!
    هست؟

    یاد رفیقم افتادم
    رفته بود ارگ بم
    روی یه دیوار اسم نوشت و امضا زد
    فرداش زلزله امد و ارگ خراب شد
    پاسخ:
    یعنی میفرمایید این آتش سوزی زیر سر خرید داداش من بوده؟؟؟

    بعیدم به نظر نمیاد!!!
  • ... یک بسیجی ...
  • چرا مردم أکثرهم لایعقلون شده اند؟!

     در حال حاضر چرا مردم أکثرهم لایعقلون، أکثرهم لایعلمون و أکثرهم لایشکرون شده اند، (چون) بیشتر به دنبال شیطان می روند تا به دنبال خدا؟... اگر این موجود حقیقتاً انسان شد، درک و شعور دیگری پیدا می کند. انسان تا فهم انسانی پیدا نکند، قرآن به درد او نمی خورد. نصایح و مواعظ به کار او نمی آید. باید اول با تزکیّه و تقوا انسان شود، تا بفهمد این حرفها درست است. ولی تا زمانی که انسان نشده است، مثل حیوان است؛ همان طور که اگر به حیوان بگویند: داخل باغ مردم نشو، خیانت نکن، درک نمی کند، انسان بدون تزکیه نیز چنین است. اگر تزکیه پیدا کرد آن وقت، کار درست می شود: « قد أفلح من تزکّی» (به یقین کسی که پاکی جست رستگار می شود.)

    [ نردبان آسمان ، آیت الله بهاءالدینی رحمة الله علیه ، چاپ دوازدهم ، انتشارات قدسیان ،1389 ، ص 108 و 109]

    پاسخ:
    متشکر از نظر خوبتون

    من نمیدونم چرا نظرهای شما (دور از جونتون) میره تو هرزنامه!
    یه سوالی از بلاگفا بفرمایید
  • دچــ ــــار
  • لانتوری :) چرا کامنت بودار میذاری :)
    این بنده خدا یه لباس خریده شانسکی :))
    پاسخ:
    حالا نیان داداشمو دستگیر کنن ببرن!!!
  • فدایی رهبر
  • احسنت...
    پاسخ:
    احسنت به چی؟؟؟
  • دچــ ــــار
  • خخخخ :)
    پستو حذف کنید تا نفهمیدن :))
    پاسخ:
    :((
    دردناک بود
    چقدر سخته پوشیدن اون لباس



    سر بزنید
    پاسخ:
    دقیقا
    من هروقت نگاهم بهش میفته یاد اون فاجعه میفتم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی