ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

دو راهی انتخاب...

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ب.ظ

سخت ترین کار دنیا برای من انتخاب غذا برای پختن است!!!!


نمی دانم با اینهمه سختگیری چطور برای ازدواج تصمیم گرفتم!


الان از سر کار برگشته ام و مانده که برای ناهار پیتزا بپزم یا اسنک یا کوکو سبزی!!!!!


خدایا رحمییییییییییی


پ.ن. به طور فجیعی ذهنم دچار سخت گیری شده. الان مطمئنم هر کدامشان را بپزم بعدتر خودم را سرزنش میکنم که چرا آن یکی را نپختم!!!!

خدایا شفااااااااااااااااییییییییییییی


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • ۴۵۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۴)

  • دچــ ــــار
  • اولا خداقوت :)
    ثانیا برای ناهار آیا!!!!
    رابعا معلومه دیگه سوال نداره پیتزا :) البته اگه خسته نیستین
    + یادمه داشتید از لوسی موادشو می پرسیدین:)
    پاسخ:
    باتشکر

    خسته که هستم. ولی در هر صورت باید غذایی پخته بشه. حتی با وجود خستگی!

    پیشنهاد خوبیه. بهش فکر میکنم
  • سید حسین سادات رضوی
  • سلام.
    وبلاگ خوبی داری به سایت منم سر بزن.
    سفر به دنیایی عجیب ولی زیبا
    دوست داری بدونی کجا میخوایم بریم؟
    تو هم میخوای بیای؟
    پس بدو تا از دست ندادی.
    یک سر بزن ضرر نداره.
    اگه هم دوست داری رتبت بالا بره بیا از ما بازدید بخر یا توی سایت ما تبلیغ کن اونم با قیمت خیلی کم
    پاسخ:
    واااا
    مگه من فضول مردمم که بخام بدونم شما کجا میرید!!!!
  • دچــ ــــار
  • همینجا از همه همسران و مادران شاغلِ خونه دار تشکر و قدردانی شدید می کنم که با این خستگی غذا هم درست میکنن و به کارهای خونه هم میرسن :)
    پاسخ:
    ممنون از تشکرتون

    واقعا من فکرشم نمیکردم انقدر خونه داری و شاغلی باهم سخت باشه.

    الحمدلله که حضرت آقامون قدر میدونه
    خب اشتباه شما همین جاست دیگه
    باید به آقات آشپزی یاد بدی
    اون خودش میدونه چی درست کنه :))
    پاسخ:
    بمیرم براش.
    ساعت 4.5 با همه ی خستگیش میرسه خونه. تازه ناهار درست کنه؟؟؟
    از اول هفته لیست رو ببند خب :-| بعد هم چه تنوعی داره این لیست:-) انتخاب بین اسنک و پیتزا آخه :-))))
    پاسخ:

    اکثرا شبا خورشتم رو میپزم که برا فردا راحت باشم
    گاهی وقتا که شبا خونه نیستیم مجبورم وقتی از سر کار اومدم غذام رو بسازم

    پس باید یه غذای راحت پز باشه
    کوکو سبزی سالم تر هست
    پاسخ:
    براااووو
    راحتترم هست!
    همینو درست نمودم
    نه بابا!
    منم یکی از بزرگترین دغدغه هام همیشه چی بپزم بوده! در حدی که یه مدت تصمیم داشتم از شب قبل بهش فکر کنم تا با این دغدغه رو اعصاب پسرک نرم!
    اما این نبود که چندگزینه باشه و ندونم کدوم! کلا هیچ گزینه ای به ذهنم نمیرسید که باهاش حال کنم!
    حتی وقتی همه چیز در یخچال و فریزر موجود بود! کلا من غذا پختنم بعد از پسرک بهتر شد قبل از پسرک اگر به خودم بود تا شب پایه بودم گشنه بمونم و پای گاز نرم! در این حد یعنی!
    اما خدا شفام داد!
    امیدی هست! نگران نباش :دی
    پاسخ:
    خوشحالم که امیدی هست!

    من در پختن غذا به فکر حال کردن نیستم خواهر!!
    فقط به فکر سیر شدنم

    یه همچین موجود ضیقوقتی هستم من!

    آخه مشکل اصلی اینجاست که هروقتم از مرد خونه میپرسی چی بپزم اول که میگه هرچی خودت میخای
    بعد که کلی التماس میکنی یا میگه قرمه سبزی، یا سالاد الویه
    یعنی گزینه ی دیگری یافت نمی شود!
  • دچــ ــــار
  • خواهشا این چیزا رو از مردا نپرسید انصافا :)
    ما چی بدونیم چی بپزید :)
    پاسخ:
    بله
    مردا فقط خوردن غذا رو یاد گرفتن!
  • دچــ ــــار
  • +شستن :)
    پاسخ:
    شستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شستن دستها بعد از غذا یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دچــ ــــار
  • =شستن دستها قبل و بعد از غذا + شستن ظروف شام :)+ گاهی آماده کردن صبحانه (در حد فصلی یه بار)
    پاسخ:
    خب در همین حد هم بسیار عالیست
  • دچــ ــــار
  • الان که شما غذای خوشمزه رو ول کردی رفتی کوکو پختی که دیگه قضیه فرق میکنه :) اگه پیتزا بود همکاری میکردن شوهرتون :)
    پاسخ:
    اتفاقی افتاد که نشد پیتزا بپزونم. ان شالله در روزهای آینده با اون خمیر دوست داشتنی لوسی می یه پیتزای خوشمزه مرغ و قارچ میپزم
  • دچــ ــــار
  • آقا یه سوال دیگه هم دارم 
    شما هم شوهراتون زودتر از اینکه شما بیایید بشینید سر سفره شروع میکنن به غذا خوردن ؟ ! :)
    پاسخ:
    خیر. ایشون خیلی احترام بنده رو نگه میدارند. شروع نمیکنن تا بیام
  • دچــ ــــار
  • موضوع احترام نیست 
    آدم یادش میره صبر کنه گاهی :)
    پاسخ:
    یعنی موضوع حواسپرتیه؟؟!!!

    خب بنده هم دست به غذا نمیزنم تا ایشون بیاد
  • فامیل دور دورد
  • هیچی درست نکن عین من من تو هفته یه بار آشپزی میکنم اونم به زور بعدم غذاهای خوابگاهی بادمجان سیب زمینی سیب زمینی بادمجان  کدو بادمجان سیب زمینی سیب زمینی کدو بادمجان این وسطا ماکارونی دوباره سیب زمین کوجه بادمجان 
    پاسخ:
    من اگه بخام اینهمه بادمجون تو شیکم آقام کنم که سر ماه طلاقم میده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی