ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

امید...

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ


ای درخت آشنا!


شاخه های خویش را
ناگهان کجا
جا گذاشتی؟

یا به قول خواهرم فروغ
دستهای خویش را
در کدام باغچه
عاشقانه کاشتی؟

این قرارداد تا ابد میان ما برقرار باد:

چشمهای من به جای دستهای تو
من به دست تو آب می دهم
تو به چشم من آبرو بده

من به چشمهای بی قرار تو قول می دهم:

ریشه های ما به آب

شاخه های ما به آفتاب می رسد

ما دوباره سبز می شویم!


قیصر امین پور


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۳
  • ۳۶۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۸)

  • محمدعلی میری
  • عالی......
    پاسخ:
    متشکرم
    لایک:)
    پاسخ:
    شکرا جزیلا :)
  • امید (لانتوری)
  • میگم
    اگر اسم عنوان که نوشتی ..امید ..
    جلوی امید توی پرانتز مینوشتی لانتوری

    قشنگ تر نبود :)))
    پاسخ:
    این امید، نه آن امید!!!
    روحت شاد قیصر.
    روحت شاد.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
    پاسخ:
    روحش شاد
    همیشه شعرای قیصر نقش پررنگی در لحظات دلتنگی و تنهایی من بازی کرده
    خیلی قشنگ بود
    یعنی
    بهترش اینه
    خیلی دلپذیر بود
    پاسخ:
    متشکرم
    حس کامنت شما هم دلپذیر بود 
     

    موافقم با لوسی می
    و
    امان از دست لانتوری:)
    پاسخ:
    امااان از خودشیفتگی برخی!
    ببخشید پرگویی زیاده شد
    ولی تصویر هم بی نظیره :)
    پاسخ:
    اختیار دارین
    آمار کامنتام رفت بالا :))
    قابل توجه امید (لانتوری)
     مادوباره سبز می شویم:)
    پاسخ:
    البته این امید اون امید نبود ها!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی