ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

باران که می بارد تو می آیی...

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ق.ظ


چیزی به سه نفره شدنمان نمانده. (ان شالله)


به قول محیا، هفت تا خواب دیگر بکنیم علی میاید.  


دل محیا برای پسرم تمام شده. دل حضرت آقا نیز... دل من اما بیشتر از همه... اما علی کوچولوی ما انگار بیش از این حرفها ناز دارد! (جل الخالق! قدیمتر ها دخترها ناز میکردند)


حالش اما به لطف خدا خوب است. گرچه این چند روز با کم و زیاد شدن تکانهایش زیاد مرا ترسانده


حال خودم هم به لطف خدا خیلی از روزهای گذشته بهتر است. 

آنقدر بهتر که بروم برای دل خودم خرید کنم، تنهایی توی هوای دو نفره ی اسفندی پیاده روی کنم... که هوای پاک بعد از باران را بکشم توی ریه هایم و لذت ِ باران را با تمام وجود حس کنم...

با دیدن گلهای نرگس بیرون از گل فروشی، هوس کنم برای خودمِ خودم، نرگس بخرم... و بارها و بارها ببویمش و بارها ببوسمش.


گرچه انتظارِ این روزها به جهت همه ی مشقات جسمی و روحی، سخت است، ولی دیدن علی کوچولوی نازنینم، ارزشِ تحملِ این انتظار را دارد. وجودش مثل باران است، همانقدر خواستنی، همانقدر لطیف، همانقدر شیرین...



پ.ن. از صمیم قلب التماس دعا دارم از همه ی دوستان عزیزم. از خدا برای هردویمان عافیت بطلبید... 


یاعلی مدد



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۲۴)

  • مریــــ ـــــم
  • عزیزم
    انشالله به سلامتی علی کوچولو  دنیا بیاد
    و تورو مامان کنه

    پاسخ:
    ان شالله
    خیلی دعام کن مریم جونی
    الهی ^_^
    ان‌شاءالله به سلامتی میاد و چشمِ همه روشن میشه :)
    پاسخ:
    ان شالله
    بچم یه ایل رو چشم به راه خودش کرده!
    پیشاپیش قدم نی نی مبارک باشه 
    ای جانم :)
    پاسخ:
    ممنون
    جونت بی بلا :)
    آقا بگید مادر و پسری نگید تنهایی

    قدم زدن رو میگم :)
    پاسخ:
    پارادوکس عبارت «تنهایی در هوای دونفره» اشاره به همین مادروپسری داشت!
    وای من ذوق دارم ^_^
    چند هفته و چند روزین؟
    پاسخ:
    خیلی هیجان انگیزه!

    امروز 39 هفته تموم شده
    البته سونو میگه که 38 هفته و پنج روز!

    من روزهای آخردوست داشتم تا جایی که میشه این بارداری ادامه دار بشه. از تصور اینکه داره تموم میشه بک دنیا غصه و دلتنگی روی دلم میریخت. ههه!
    البته خب تولدش هم به اندازه ی کافی شوق آور تصور میشد ولی خب به نظرم میومد که بارداری چیز دیگری باشه دو قلب در یک پیکر! :)
    ان شالله به سلامتی و مبارکی و قدم خیر به دنیا بیاد و دنیاتون رو روشن کنه :)
    پاسخ:
    وای نه،  جدای از سنگینی و بیخوابی شبا و رفلاکس معده و غیره و ذلک، دلم برا دیدنش یه ذره شده
    دوست دارم بغلش کنم
    سلامت باشی عزیزم،ممنون از دعای خوبت
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بح بح

    بسلامتی و میمنت و مبارکی


    ان شاالله قدمش بخیر باشه و هردو به سلامتی این دوره رو بگذرونین


    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    خدا کوچولوهای خودتونو براتون نگه داره :)
    میدونم در این شرایط نباید ایراد بگیرم به متن
    ولی خیلی پاراداکس بود  :)

    در پناه خدا باشید
    پاسخ:
    :/
    واااای مامان مهربووووون
    الهی که سالم و صالح باشه 
    جفتتون صحیح و سالم 
    انقدر بااحساس مینویسی لذت میبرم
    منم دلم میخواد مامان بشم شاید به زودی منم از احساسات مادرانم بنویسم
    شمام دعا کنید برای ما
    پاسخ:
    ممنون عزییزم. ان شالله که خدا یه نی نی سالم و صالح به خودت عطا کنه

    من هنوز درکی از احساسات مادرانه ندارم. ولی همینقدر که دارم خیلی شیرینه
    ان شاالله صالح و سالم و خوش قدم و خوش روزی باشد
    پاسخ:
    ان شالله. با دعای خوب شما :)
  • مریــــ ـــــم
  • حتما حتما حتما
    نگران نباش قشنگه
    پاسخ:
    :) 

    چی و کی قشنگه؟
  • مریــــ ـــــم
  • مامان علی کوچولو دیگه
    :)
    صدات زدم قشنگه
    :|
    پاسخ:
    :) 

    ممنون. آره خیلی قشنگه
    سلامت باشید ان شا الله
    نعمتی از فرزند صالح بالاتر هم هست مگر روی این کره خاکی...
    پاسخ:
    ممنون. همچنین

    نمیدونم هست یا نه. 
    همسر خوب هم نعمت کمی نیست
    سلام بر مامان علی کوچولوی دوست داشتنی 💚💖
    ایشالا صحیح و سالم علی کوچولو میاد دنیا و قدمش به خیر و میمنت و مبارکی 💚

    حتما دعاگوی خودتون و علی جانمون هستم 🙏💚😚

    مواظب خودت و علی جانمان باش مامانی جان 💖💚💚
    پاسخ:
    سلام بر باران عزیزم

    ممنون از دعای خوبت
    من به دعای تو ایمان دارم :)
  • علی ابن الرضا
  • صحت و سلامتی میمنت و مبارکی  قرین قدمهای نوگلتان


    بزرگیش رو ببینید الهی

    پاسخ:
    ممنون از دعای خوبتون
    چه اسم زیبایی دارید
    سلام :)
    ان شاءالله به سلامت و عافیت ...
    پاسخ:
    سلام:)
    متشکرم از دعای خوبتون
    این بهترین دعاست
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ان شاء الله به خیر و خوشی و سلامتی و همه اینها...

    در احوالات یکی از شهدای مدافع حرم بود که وقتی پسرش در دهه فاطمیه به دنیا میاد ایشون میگه -نقل به مضمون- که پسرم اولین گریه هاشو تقدیم خانم فاطمه زهرا کرد...

    حالا فاطمیه تموم شده اما روزهای فاطمی که متعلق به حضرت زهرا و حضرت ام البنینه ادامه داره...
    خانواده تون در پناه خانواده امیرالمومنین..


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    کامنتای شما همیشه سرشار از دعای خوب و انرژی مثبته
    علی کوچولو، این مرد کوچک 😘😘😘😘😘 ایشالا زایمانت خیلی راحت باشه و مادر و پسر سالم و سلامت 😍😍😍😍😍😍😍😍
    پاسخ:
    عزییییییییزم. 
    لیلی قشنگمون چطوره؟

    ان شالله. به دعای شما :)
    ای جانم...
    انشالا پست بعدی رو در حالی بذارید که علی آقاتون شیرشو خورده باشه و تو دل باباش خوابیده باشه :)
    پاسخ:
    سلامت باشید

    ان شالله. فعلا که خیال اومدن نداره گویا!!

    باباها مگه بچه نگه میدارن؟!؟!
    سلام
    به سلامتی ان شاالله
    پاسخ:
    سلام ممنون :)
    سلام مامان علی کوچولو 
    روزتون مبارک 🌹🌼🌹🌹❤🤗
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون :)
    شرمنده که نرسیدم زودتر جوابتو بدم
  • خونه مادری
  • مبارکه
    علی زیبا ترین نام جهان است
    پاسخ:
    ممنون :) 

    واقعا هم!
  • مریــــ ـــــم
  • سلاااااااااااام
    کجایی؟؟؟
    چه خبر؟؟
    خوبی؟؟؟
    عکس بذار از نی نی
    پاسخ:
    سلام مریم جونی. 
    قربونت برم
    چشم به زودی
    واااااااااای نی نی (((((:
    ان شاءالله صحیح و سالم پاشو توی این دنیا بذاره *:
    از طرف من حتما ببوسیدش *:
    پاسخ:
    :) ممنون 

    شکر خدا پاشو به سلامتی گذاشت تو دنیا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی