ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ذوق مرگی!

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۸ ق.ظ
یکی از ذوق مرگ شدگی های زائد الوصفی که فقط خانمها درکش میکنند، اینه که  ازت دستور پخت غذاتو تو مهمونی بپرسن!
و اگه اون مهمون از قوم شوهر باشه که دیگه ذوق مرگی به ذوق_خفگی تبدیل میشه!

چرا هیشکی به من نگفت نوشته ام خراب شده؟؟؟ همتون با اشتیاق خوندینش فقط؟؟؟ 
از ویژگی های عجیب گوشیم اینه که کلماتی که من مینویسم رو باهم ترکیب میکنه و کلمه جدید میده بیرون!جای حداد عادل خالی!

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • ۲۱۴ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۷)

به نظرم حس خوبی میتونه باشه :)
پاسخ:
بله بسیار!!
  • مریــــ ـــــم
  • یه بار افطار دوستام پیشم بودن براشون کتلک درست کردم.هنوز ازش تعریف‌میکنن و من به خودم مغرور میشم :)
    پاسخ:
    پس شما هم دستپختتون خوبه :)
  • مردی بنام شقایق ...
  • خخخخخخخخخخخخخ

    سلام

    بعد اگه شوهر مهمون بگه نمیخواد دستور پختشو بگیری!
    اونوخ چی؟
    پاسخ:
    سلام
    راستش آدم خودشم نمیخاد دستور پخت رو لو بده، تو رو دروایسی یه چیزایی میپرونیم!
    شاید از بس بد بوده پرسیدن😄😄😄😄
    پاسخ:
    اگه دو لپی و سه لپی خورده باشن چی؟؟؟
    از گشنگی و روزه بوده
    پاسخ:
    ای پررو
    نخیر از خوشمزگی بوده!
    بعضیا از همه دستور پخت میگیرن فرق نداره غذا کله پاچه باشه یا ساندویچ مرغ(اصلاح شد)
    پاسخ:
    خخخ
    حالا الکیش هم دل آدمو خوش میکنه!
    و حتی جای شباهنگ بیان اینجا خالی است :))
    خب شاید براتون سوال باشه چرا گفتم جای شباهنگ اینجا خالیه ؟!:))
    نمیدونم بشناسین ایشون رو یا نه ؟!:))
    ولی در توضیح مختصری از  ایشون باید بگم شباهنگ جانم ،  شاگرد جناب حداد عادل بودند :)



    +

    تابحال شده دستور پخت غذایی رو به خانواده ی شوهرتون از قصد نگین /ندین ؟!:))
    مثلا یکی از اعضای خانواده ی شوهرتون  از یه دست پخت غذاتون خوشش اومده و ازتون خواسته باشه دستور پختش رو بگین ولی شما از قصد نداده باشین ؟!:))
    اگر جوابتون آره است چرا دستورش رو ندادین؟!:)
    ممنونم 
     
    پاسخ:
    سلام.
    جای همه دوستان قدیمی خالی
    نه نشده، من همیشه دستور غذا به هرکس بخاد میدم
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بقول طاهر شاید :)
    پاسخ:
    خیلی زود پسرخاله میشین!
    یه بار منِ آقا (دقت کردین هرچی مینویسین من یه نمونه مشابهشو دارم و میگم : یه روز من.... :))))
    اینم بگم دیگه نمیگم:
    یه بار به منِ آقا به یه خانم گفتم میشه دستپخت غذاتونو بگین؟ گفتن مگه شما هم آشپزی میکنین. 
    گفتم هی کم نه. ذوق زده شده بود و با هیجان داشت مو به مو تعریف میکرد رسید به نمک و ترشیش. که گفتم: آهان همینجاش. (مکث کرد) گفتم دیگه انقدر ترشش نکن شاید یکی خوشش نیاد.
    :D
    زدم تو ذوقش. اگه یه روز داشتین با ذوق دستور غذاتونو تو مهمونی به کسی میدادین و یهو زد تو ذوقتون، اون منم:)) چاکریم
    پاسخ:
    :))
    چرا اینجور حال بیچاره رو گرفتین؟؟
    بنده خدا دیگه عمرش دست به ترشی نمیزنه
    نمک ترشیِ اون بنده خدا رو بیخیال. غلط املایی های منو ببینید:)). انگار دنبالم کرده بودن 
    پاسخ:
    من غلط املایی چندانی ندیدم!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بله!؟
    مگه چی گفتیم!؟ :|
    پاسخ:
    بخاطر لفظ طاهر گفتم!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اهان خب هر چی فوش دادی برمیگرده به کیبوردم پس :)

    طاهره اشرفی منظورم بوده
    ه تایپ نشده

    + دیگه هم من اینجا نمیام تا اطلاع ثانوی :|
    پاسخ:
    فوش ندادم اولا
    ما نسبت به رفقامون غیرت داریم ثانیا
    قدمتون رو چشم ماست ثالثا
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بجان خودم عمدی نبوده :)
    پاسخ:
    اشکالی نداره 
    میپذیریم
    @دچار فیش نگار
    مشکل طولانی بودن اسم و فامیل بود برای انسان هایی که زدن کد امنیتی اینقد سخته😄😄 قطعا نوشتن اسم و فامیلی هم سخته برای راحتی کاربران گرامی کلا نام تغییر کرد
    پاسخ:
    الان سبو همون طاهره اشرفیه؟
    فامیل دور نبودی قبلا؟
    چرا فامیل دور بودم توی بلاگفا دیگه گفتیم یکم اسممون رسمی تر باشه😄😄😄
    پاسخ:
    فامیل دور که بهتر از سبوئه!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دوستان گویا غیرت دارن روی شما :))

    +ممنون ک ب فکر کاربرانی
    همون فامیل دور هم خوبه ها :)
    پاسخ:
    اصلا ما با فامیل دور بهتر رابطه احساسی برقرار میکنم
    به سبو توهین نکن 
    سرخوش ز سبوی غم پنهانی خویشم 

    پاسخ:
    الان به سبو توهین شد؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی