ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

پارچ آب یخ

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ق.ظ

رمضان هم گذشت...

یادمه بچه که بودم، داداش بزرگه میگفت عید فطر که میشه،  وقتی میگن الحمدلله علی ما هدانا و الی اخر، انگار یه پارچ آب یخ رو سر آدم خالی میکنن که ایوای! رمضان هم گذشت... 

انگار کم کم دارن آب یخ رو سرم خالی میکنن

رمضان هم گذشت و من آدم نشدم

اصلا نفهمیدم چی بود، چی شد! 

به قول استاد بخشی اصلا اینجا کجاست؟ من کی ام؟؟ تو کی هستی؟؟ (اینقدر من در درک عظمت این ماه نابودم!)

خدایا من که نفهمیدم چی شد و چی بود که گذشت، ولی تو به حق حسینت نذار دست خالی ازین ماه برم بیرون...


خدا رحمت کنه روح بلند حضرت امام رو که ما هر عبادتی تو جمهوری اسلامی انجام بدیم، ثواب اصلیش میرسه به بلندای روح ایشون


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۱۴
  • ۱۹۵ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • ما که شب قدر سفر اربعین مون قطعی شد به حول و قوه الهی 🙌🙇😎
    پاسخ:
    خیلی مطمئنید!
    برا سفر اربعین ماهم دعا کنید
  • دچارِ فیش‌نگار
  • هوم. بقول حافظ تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز...
    تو دعا کن مطمئن پیش برم تا اربعین :)
    پاسخ:
    ان شالله که برا هممون قطعی شده
     ما هم ان شاالله شب قدر سفر اربعینمون قطعی شد
    خیلی زود گذشت زود تر از اونچه که فکر میکردم 

    پاسخ:
    ینی میشه؟؟

    خیلیییی زود، چشم برهم زدنی
    منم همش فک میکنم اگه باردار شم اربعینمو چیکار کنم 😂😂😂😂😂😂😂
    خدایا شفای عاجل... بنده ت وضعش خرابه 😐💙
    پاسخ:
    خخخ، دقیقا منم قبلا همین فکر رو میکردم، این شد که من موندم و آقامون رفت کربلا
    ما که شده شما هم انشاالله شده باسه
    پاسخ:
    چی شده؟ چی نشده؟؟
    سلام پارچ آب یخو خوب فرمودند.

    پاسخ:
    سلام
    انگار عبارته قشنگ به دل آدم میشینه
    جدی اصلا نفهمیدیم کی اومد کی رفت
    خصوص که به یمن وجود فندقی از روزه هم محروم بودیم و نفهمیدیم کلا چی شد...
    خدا کنه عافیت و عاقبت بخیری نصیبمون بشه
    پاسخ:
    منم مث تو، ان شالله که از توفیقاتش بی نصیب نموندیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی