ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

شرکت در پویش بی دعوت!

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ق.ظ

بعد اینهمه سال فعالیت، ینی بیان یه اپلیکیشن برا موبایل نداده بیرون؟؟


این چه وعضشه؟؟چرا مسئولین پاسخگو نیستن؟؟


پ.ن1: من کاملا بی دعوت در پویش شرکت کردم، حس اون چتربازی رو دارم که بی دعوت میره یه عروسی، به فامیل عروس میگه من فامیل دومادم، به فامیل دوماد میگه من فامیل عروسم... فقط خدانکنه عروس و دوماد فامیل ازآب دربیان!


پ.ن2:اگه همتون مثل من اینقدر چکشی و بی تکلف در پویش شرکت میکردین، الان رییس بیان یه تکونی به سایتش داده بود!

  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • ۳۸۵ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۵)

عاقا خیلی کمبودا داره برو جلو منم پشتتم تو داد بزن من حمایت میکنم
پاسخ:
خب بگو کمبودا رورو، تو هم بی دعوت شرکت کن
ولی من همه پستام رو با موبایل میذارم هیچ مشکلی ندارما خخخخ کلا با موبایل کار میکنم
پاسخ:
من چرا مشکل دارم پس؟ نکنه مشکل از خودمه!
فقط یه مهاجرت کُلی . پر جمعیت، مدیرانِ بیانو هوشیار میکنه
پاسخ:
ینی مهاجرت کنیم به کجا؟؟ دیگه جایی نمونده که
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :))) دعوت نمیخاد که!
    پاسخ:
    حالا قصور خودتونو مبنی بر دعوت نکردن ما ماستمالی نکنید!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    این پویشا مثه رفتن به عروسی دوستانه

    اصن اگه دعوت کنن زشته!

    عروسی رفقارو باید دسته جمعی سی نفره رفت بی دعوت که طرف کپ کنه همون اول کار و بگرخه که الان چیجوری شام بدم به اینا :)))

    بعد این سی نفر به اندازه 100 نفر هم شام بخورن و طرف ناچار بشه دوباره سفارش غذا بده از رستوران بیرون تالار و اینا

    البته فقط قصد دوستان خاطره سازی بودا
    و الا سه پرس کوبیده که همه جامیشه میشه خورد^_^


    خلاصه که اصن بی دعوت می چسبه و خاطره ساز میشه :))
    پاسخ:
    سلام
    ینی از فاصله هزار کیلومتری هم پیداس اصفهانی هستینااااا
    عرضم بخدمتتون که گمونم این طرز عروسی رفتن مختص آقایونه، والا ما دعوت کردن پیامکی رو هم قبول نداریم،حتما باید مخصوص زنگ بزنن
  • قاسم صفایی نژاد
  • ممنون که شرکت کردید
    پاسخ:
    ممنون که تشکر کردید، والا اونا که حرکتی نکردن!
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    کلی اینجا نوشتم و تا اومدم ارسال بزنم، پرید!

    عرض کنم که از این پویش خبری ندارم و اصلا در جریانش نیستم...

    اما در مورد بیان، عارضم خدمت شما که ماهیت نرم افزار اینه که کاربر باید باهاش کار کنه تا خطاها و نیازهاش دربیاد...

    این تست نرم افزار، خودش از شغل های مهم این حیطه است...

    بنابراین به فال نیک بگیرید...

    خیلی mp3 نوشتم، شانس آورید! قبلی یه منبر بود(لبخند)



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خب خداروشکر که پرید! فک کنم یه کتاب نوشته بودین اینجا (لبخند شوخیوار)
    چقد دیگه با این نرم افزار کار کنیم تا عیباش دربیاد؟؟ بابا ما چهل ساله مشتریشونیم دیگه
    مگس پرونی کرده بودیم مفید تر بود ، این همه نوشتیم هیچکسی خم به ابروش نیاورد

    پاسخ:
    واقعا ها
    گاهی فک میکنم نکنه روسای بیان هم ازینجا رفتن و ما هنوز موندیم و وفادارانه پایه های بیان رو ول نمیکنیم!
  • امیررضا کامیار
  • ممنون که شرکت کردید این خودش یه دنیاست :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم، لطفا بگید ترتیب اثر بدن
    :))) یعنی عاشقتم
    همه متن های طولانی برای پویش ردیف کردند
    اونوقت تو اینجوری خودت رو راحت کردی
    پاسخ:
    من کلا همینجوری ام، پیچیدگی ندارم
    به نظرم اپ موبایل بیان بیش از مزیتی که می‌تونه داشته باشه، عیب بزرگی به همراه خودش میاره. و اونم اینه که چون دسترسی به وبلاگ آسون‌تر میشه دیگه همه جا پر میشه از وبلاگ‌های زرد. فضای وبلاگ‌نویسی با آدم‌های خاصیه که خاص مونده..
    پاسخ:
    درحال حاضر با شرایط من این مهمترین چیزیه که از بیان میخام، حالا اشکال شما هم درسته البته
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دیگه بار بعد نفر اول شما رو میگم
    پاسخ:
    مبینید که بی دعوتم میایم :))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • برا شما و شقایق باید بی دعوت هم غذا رو تدارک دید :))
    پاسخ:
    بله. ما استان اصفهانیا خاکی هستیم
  • مردی بنام شقایق ...
  • نه

    حتی مخصوص آقایون هم نیست

    فقط مخصوص ما و رفقامون بود :)))


    این نسل خل و چل تقریبا منقرض شدن (همشون رن گرفتن)
    پاسخ:
    آخه حضرت آقای ما هم خاطرات چتربازی مشابه شما زیاد دارند. از دوران مجردی البته
    خداروشکر که منقرض شدن!
    فعلا رئیس بیان خوابه یک :)
    دو : دیروز حدودای ۴ صبح یهویی گفتم بیام وبلاگمو چک کنم :)
    چک کردن وبلاگم همان از دسترس خارج شدنش همان :|:)

    پس فقط باید دعا کنیم اتفاقی که تو تحریم های سال های گذشته (فکر کنم بین سال های ۹۲ تا ۹۴ اگر اشتباه نکنم ) 
    سر سرورهای بلاگفا اومد سر بیان نیاد و از دسترس خارج نشه فقط همین !!!   
    یا بقول بهار نارنج باید نگران غیبت مسئولین بیان بود (پست بهار نارنج

    سلام :)
    حالتون بهتره ایشالا ؟!:)
    خوبین الان ؟!:)
    امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشین :)
    روزتون خوش 

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حالا آقای صفایی نژاد که گفتن یه پیامی براشون اومده، ازشون دعوت شده که جلسه بذارن با حضور بلاگرا و روسا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی