ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

سرخاب سفیداب

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ق.ظ

گرچه کلا اهل آرایش کردن و بقول قدیمیا آدار_وادارهای روزانه نیستم و اعتقاد دارم که زیبایی باید طبیعی باشه و آرایش فقط آسیب رسوندن به پوسته، اما یه کار آرایشی رو خیلی دوست دارم و اون ماسک سیاه لایه برداره!

یعنی بعد از استفاده کردن از این ماسک، علاوه براینکه پوست یکی دو درجه روشنتر و زیباتر میشه، احساس میکنی یکی با کاردک افتاده به جون پوستت و سلولهای خراب و مرده رو کنده و پوست جدید اومده رو... انقدر حس طراوت داره که فکر میکنی پوستت داره از عمق ریه هاش نفس میکشه!

البته این عمل لایه برداری رو میتونید با سفیداب هم انجام بدید، و از نتایجش لذت ببرید.

درضمن برای آقایون هم مفید هست که مدام در معرض آفتاب و سوختن سطحی سلولهای پوست قرار دارند.

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۲۹
  • ۲۸۷ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۴)

این ماسک موهای صورت رو هم تمیز میکنه؟
پاسخ:
نه، تاثیری روی موی صورت نداره
  • دچارِ فیش‌نگار
  • اول شما برا شوهر خویش بذارید اگه مفید بود بعد بگین
    که ما بی گدار نریم تجربه کنیم.
    پاسخ:
    اتفاقا یه بار به اصرار من گذاشته
    خیلی تاثیر داشت، رنگ صورتش واشد ، حالا نه در حدی که سیندرلا بشید ها
     جوشای سر سیاهم میبره
    چه مارکی ؟:))
    پاسخ:
    ماسک یا سفیداب؟؟؟  ؛)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • خواستم برم عکس شناسناممو عوض کنم قبلش ماسک هم میذارم پس :)
    پاسخ:
    سعی کنید خودتون باشید
    ماسک ؛)
    پاسخ:
    مال من مارک هربکسه،ولی فک نکنم خیلی باهم فرق داشته باشن
    ول کن اشرف حال داریا هلو میخوریم پوستش رو میکشیم به صورت ته مونده خیارسبزم میکشیم به صورت 
    راستی مامان من این سری چربی شترمرغ خرید  خودش روغنش رو گرفت من که حال ندارم استفاده کنم ولی شنیدم برا صورت معجزه میکنه یکی دوباری استفاده کردم خوب بود
    پاسخ:
    ینی الحق که اون رگ شیرازیت بدجور غالب شده بهت
    مثلا ماسک هلو و خیار میزنی؟؟ این که بیشتر کثیف کاریه!
    یه حالی میده دست و پمجولت پر از هلو میشه بعد تازه میکشی به صورتت این وسط فک کن علی هم بیاد صورتت رو لیس بزنه خخخخخخ
    پاسخ:
    اوه اوه
    علی هم عاشق پچل بازی!
  • روناک رخساری
  • من خیلی آرایش نمیکنم ولی آرایش ملیح دوس دارم. در حد رژ و ریمل و کرم
    پاسخ:
    آخه ما نمیدونیم ترکیبات اینا چیه
    بحث من سلامتی پوست و بدنه، آخه رژلبا که همش سرب و رنگه، کرما و پنککا همه برا پوست مضره، همه موادش از طریق پوست جذب میشه
    من ترجیح میدم همین کم هم استفاده نکنم
    لطف کردی خانوم...
    پاسخ:
    فدایت :)
    سلام
    میشه بپرسم سفیدآب چطوری؟ آخه با آبلیمو من ترکیب کردم اصلا روی پوست نمیمونه که بخواد صورتم جلا! بده همه اش میریزه :)
    پاسخ:
    سلام.
    نه نیازی نیست که ترکیبش کنید با چیزی
    همینجور یه کم خیسش کنید، صورتتونم خیس کنید. یا با دست بکشید به سفیدآب که بیاد رو دستتون، بعد روی پوست ماساژ بدید، یا اینکه همینجوری خود سفیدآب خیس خورده رو آروم بکشید روی پوست. این لایه هایی که جدا میشه پوست های مرده است. فقط زیاده روی نکنید که پوست زخم میشه. میشه هم سفید آب رو روی یه پارچه ی مناسب بکشید و روی پوست ماساژ بدید
  • خانوم میم
  • سلام... حتما باید امتحان کنم پس :)))
    پاسخ:
    سلام.ان شاالله که راضی باشین
    ماسک سیاه همون زغال؟
    توی اینستا روش درست کردن خونگیشو دیدم ...
    منم خیلی ماسک استفاده میکنم :دی
    پاسخ:
    آره همون
    واقعا خوب درست میشه؟؟

    این اسمت برا من خیلی عجیبه، چرا این اسم رو انتخاب کردی؟
    آره اینجا کامل توضیح داده
    https://www.instagram.com/p/BrAef9uBGk1/?utm_source=ig_web_copy_link

    بعد برای اسم هم قبلاً توی صندلی داغ  پلاک هفت جواب دادم اینم عکسش... کاملاً اتفاقی شد
    http://s8.picofile.com/file/8365235000/Screenshot_286_.png
    پاسخ:
    آخه این آوا تو کاشون خیلی استفاده میشه، فک میکزدم کاشونی هستید
    آره اون اوایل من ماجرا داشتم سر اسم وبلاگم :))... بعضیا خوب گفتن بعضیا هم بد(یادمه یه بنده خدایی هم گفت وبلاگتون خیلی خوبه و من دوست دارم بذارم توی پیوندام اما به خاطر اسمتون نمیتونم :/) -__- ولی خب گذشت ... 
    این اسمو اتفاقی گذاشتم :)) دیگ ماندگار شد

    پاسخ:
    خب اسم بدی هم نیست، بکر و جذابه
    بنظرم اینکه کسی اسمی انتخاب کنه که دیگران رو به فکر وادار کنه معنیش اینه که تو انتخابش مپفق بوده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی