ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

دماغ قشنگ ها

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

اصلا به نظر من این دوربین سلفی موبایلا، کار اسراییل بوده!

میدونسته ما مملکت دماغ قشنگاییم، این کارو کرده که وقتی عکس سلفی میگیریم دماغ خودمونو سه برابر ببینیم، بعد اعتمادبنفسمون بیاد پایین و از خودمون بیزار بشیم... و او با خیال راحت بهمون حمله کنه!


وگرنه چیه کارکرد اون عکس کک مکی با اون دماغ قد آجر!

  • موافقین ۷ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • ۱۸۲ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۹)

:))
خخ


پاسخ:
واقعا خخخخ
:)))
پاسخ:
:دی
  • میرزا مهدی
  • مَّخّصّوٌّصاً اگر اون دماغ، دماغ من باشه D:
    پاسخ:
    معلومه سینه سوخته اید :دی
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    سلام. ممنون :)

  • مردی بنام شقایق ...
  • اصن اصل دماغ همینه

    دماغ اصیل آریایی باید جوری باشه که اگه نیم رخ عکس بگیره دیگه بقیه تو عکس نیفتن :)))
    پاسخ:
    دماغ اصیل آریاییمونم ازمون گرفتن. ازبس که عمل دماغ کردن. فک کنم نسلهای آینده یه جوش روی صورتشون باشه جای دماغ
  • مردی بنام شقایق ...
  • مشکل اینجاس که عملهای زیبایی ژن رو تغییر نمیدن!!!

    بنده به شخصه در برخی دوستان این مصیبت رو دیدم.

    مادر بقول شما یه جوش بجای دماغ رو صورتشه و بچه اش یه چی تو مایه های مرحوم مصدق(از نظر دماغ مبارک)

    بعد هی با تعجب میگف این به کی رفته؟!!!

    مامانش هم گفت ننه عین بچگیا خودته :))))


    منم پایه مبلو گاز میگرفتم که نزنم زیر خنده ^_^
    پاسخ:
    دقیقا همچین اتفاقی برای یه دوستای منم افتاد.
    حالا ما دبیرستان دماغ ضایع اینو دیده بودیم. رفت عمل کرد. الان بچش عین قبلنای خودشه
    دیدمش بهش گفتم بچت شکل خودته ها. گفت نه به باباش رفته :)) بدبخت باباها
    ببین من بعد از اولین سلفی فهمیدم دماغم گاهی به روی صورتم با پیچ و تاب راه میرود میخواهد تمام شهر را عاضق قدم های خود کند خخخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخ
    دماغت شهره ی شهراشوبه :))
  • عباس زاده
  • یحتمل هست
    پاسخ:
    شک نکنید
    کی بشه که دماغم رو بدون زحمت به بینی تبدیل کنم :))
    من که واقعا منتظر پیشرفت تکنولوژی‌ پزشکی‌ام.
    پاسخ:
    ینی میگی دماغمون بدون عمل یکی دو سایز کم کنه؟
    ینی خواهد شد؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی