ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

کنار قدمهای جابر...

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

حضرت آقا گوشی رو برداشت، زنگ زد به آبجیش

طبق معمول صحبتاش با این آبجی ساعتها به درازا میکشه!

بهش گیر داده بود که شوهرت که اربعین میره کربلا، تو هم همراهش برو. هی ازون طرف انکار و بهونه و از این طرف اصرار و رد تک تک بهونه هاش. 

اون میگفت بچه کوچیک دارم، شلوغه، نمیشه...

و حضرت آقا میگفت میتونی، درسته شلوغه ولی خود امام حسین کمکت میکنه...

میخواستم بهش بگم انقدر اصرارش نکن! بابا اربعین به درد کسی مثل خواهرت نمیخوره! اذیت میشه، خواهر تو بچه کوچیک داره، فرز و زرنگ هم نیست.تا سر کوچه میخاد بره یه روز زودتر باید برنامه ریزی کنه (هرچی هم خوب باشه بالاخره خواهرشوهره دیگه!)

و گفتم همه اینا رو

و او جواب داد: نه،بنظر من همه میتونن برن، پارسال که مامان تو با اون حد از وسواسش اربعین رفت کربلا، فهمیدم که همه میتونن برن! (مامان منم هرچی خوب باشه، بهرحال مادرزنه! فک کنم میخاست بگه این به اون در!)

یه کم که پیش خودم فکر کردم دیدم اتفاقا چه کار قشنگی میکنه که بقیه رو تشویق میکنه برن.اتفاقا شاید این وظیفه تک تکمون باشه که علاوه براینکه خودمون میریم، بقیه رو هم راهی کنیم و دلشون رو قرص کنیم... شاید امام زمان ازمون همین انتظار رو داره که همه دست به دست هم بدیم و این حرکت رو به ظهور رو سرعت بدیم.

باید هممون دعوت کننده باشیم...

  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • ۱۹۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۵)

سلام

بشدت موافقم...

هم خودمون بریم ان شاء الله هم هر کی رو میبینیم تشویق کنیم. به یه دوستی میگفتم اینایی که اربعین اولی ها رو کمک می کنند تا راهی بشند، می دونند بار اول که برن برای دفعه ی بعد خودشون راهی میشن، نمک گیر میشن بدجوووور!

خدا کنه هر کی آرزوش رو داره راهی بشه...

پاسخ:
سلام. اصلا هرکی خودشم نمیتونه باید وام بده به بقیه. یا پول بده کسی به جاش بره

پارسال حضرت آقای شما صداش در اومده بود که چرا تو خونه ما نمیذارند من برم اربعین این لطف برادرانه شان همیشه در ذهنمان هست 

دیدی سید چه جوری تا پارسال تو خونه ما همه میگفتند اربعین نه همچین که من رفتم امسااال همه میخوان برن میگن تو نروووو من نمیدونم تا کی قراره این بی عدالتی ها ادامه پیدا کنه

پاسخ:
فدایت قابل نداشته :))

نه که تو هم به حرفشون گوش میکنی و نمیری!! نگو نمیری که باورم نمیشه
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

     

    هر کی به هر طریقی میتونه باید به این قضیه کمک کنه

    زبونی، پولی، حضوری فکری و ...

    پاسخ:
    سلام
    بله واقعا بعضیا نیاز دارند یکی راهیشون کنه
    همین زبونی هم خیلی کاره

    خخخخخخخ دیروز رفتم سامانه سماح زودتر از اوناااا ثبت نام کردم :))) اونا هنوز درگیر و دار ثبت نام هستن به هیچ کدومشونم نگفتم تازه پاسپورتمم قایم کردم محض احتیاط که اونااا پاسپورت من رو قایم نکنند آخه براشون تعریف کردم که پارسال پاسپورت زهرا باقری رو تو خونه قایم کرده بودن که نره ترسیدم یهووو این بلا رو سرم بیارن 

    دیگه حالا تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

    پاسخ:
    من که تو رو میشناسم!
     انشاالله که قسمت هممون بشه هرسال

    من فکر میکنم امام حسین همه رو دعوت کرده . این ما هستیم که اگر متوجه دعوت ایشون شدیم، باید با اشارتی مثل حضرت آقا، دیگران هم آگاه کنیم. درمورد سفر اربعین: فکر میکنم اینکه بگیم اگر آقا بطلبه،

    غلطه. آقا طلبیده. آقا همه رو خوانده. ماییم که باید به دعوت ایشون لبیک بگیم......

    این هم همینطوری بگم: فکر نکنیم امام حسین شخصیه. امام حسین مال ماست. مال منه. چون من دوبار رفتم پس من بیشتر سهم دارم. چون من دوتا روضه بیشتر گریه کردم ، ارجح ترم. نسبت به امام حسین داناترم. کار حضرت آقای شما بسیار پسندیده بود. من هرچی سعی کردم اطرافیانمو راضی کنم، نتونستم. هرکدوم بهونه ای آوردن. 

    +منظورم از امام حسین در جملات بالا، هم اسمشون بود، هم رسمشون بود، هم نقششون بود و هم نهضتشون بود و هم شعارشون بود و هم.....

    پاسخ:
    بلطف خدا هرسال مردم آگاه تر از سال قبل میشن، هرسال جمعیت مشتاقا بیشتره

    شماهم سعی خودتونو بکنید، حالا خانواده نشد رفقا، فامیلا، وبلاگیا

  • سربازِ روزِ نهم
  • خیلی استدلال زیبایی به کار بردن برای تونستن همه خوشم اومد :)
    پاسخ:
    خخخ
    شما مادر منو اگه دیده باشید استدلالشون زیباترم میشه!
    مامان من آدمیه که کسی حق نداره تو ظرفشوییش وضو بگیره، ازبس که تمیز و حساسه
  • کاکتوسِ خسته
  • کاش یکیم منو راهی میکرد:(

    پاسخ:
    شماهم تلاش کن قدر وسعت
    نتونستی بقیه رو راهی کن

    منم هی تو ر‌و تشویق میکنم هی میگی نه!!!!!!!!

    پاسخ:
    استرس داره خب آدم 
    سال اوله که با بچه میخام برم

    واقعا همه باید برن تا میشه رفت.هروقت کسی ب من میگه خوب نرو واجب نیس با شرایط تو این شعر میاد تو ذهنم و گریه م میگیره که

    بیچاره اون‌ک حرم رو‌ندیده بیچاره تر اون‌ک دید کربلاتو(دیگه‌بلد نیسم استیکر گریه بذارم)واقعا احساس بیچارگی میکنم

     

    پاسخ:
    آره واقعا آدم رو نمکگیر میکنن
    خب شماها برای اینکه ثوابشو داشته باشید پول بدید ما بریم به جاتون :/
  • دچارِ فیش‌نگار
  • والا این چیزی که ما دیدیم همش غرغر کردنه :)

    از دست بچه یا بدهکارای داداش کارفرما

     

    پاسخ:
    منظورتون اینه که من غرغرو ام؟؟!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • هوم خیر :)

    پاسخ:
    اقوامتونن
  • دختـرِ بی بی
  • ایول داره...

    بیان دور و بری های منو هم راضی کنن

    پاسخ:
    اون دیگه دست خودتو میبوسه :)
    این سبو رو میبینی؟ پارسال پاشو تو یه کفش کرد تا آخرش همه رو راضی کرد و رفت
    تو هم میتونی
  • دختـرِ بی بی
  • همین منو میبینی ؟

    از دوران طفولیت پام تو یه کفشه ولی چرا نمیشه...الله اعلم

    پاسخ:
    خخخ
    شاید کفشه اندازه نیست!

    همین سبو رو میبینی؟ از ده سال پیش تا حالا عین هرسال تلاش کرده بره کربلا، آخرش بعد از ده سال موفق شد!
    تو به ده سال رسیده؟

    من اگه برم هم قرضی میرم خاررررر.داشتم ک هوایی و بی استرس میرفتم

    پاسخ:
    ان شالله به سال نکشیده بی استرس با هواپیما بری
  • دختـرِ بی بی
  • نه خداییش ده سال نشده گمون کنم 5 یا 6 سالی باشه...

    ما که اینهمه یه لنگه پا تو یه کفش سر کردیم 4...5ساله دیگه م روش

    من که از رو نمیرم:))

    پاسخ:
    ان شالله نمیرسه به اونجاها
    ان شالله بزودی زود قسمت میشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی