ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

به من گفتی صبوری کن... صبوری!

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ق.ظ

هیچ کس مثل تو، نتونست به من صبر و توکل رو بیاموزه

هیچکس چون تو، نتونست دست منو بگیره و با واژه ی شکیبایی آشنام کنه

تو خیلی چیزا به من یاد دادی...

من با توو یاد گرفتم که مثل ایوب صبور باشم.

بعد از تو فهمیدم که خوبرویان چقدر بی وفان...

فهمیدم که خیلی ساده لوح و احساساتی بودم که حرفاتو باور کردم و رو قولت حساب کردم... 

تو با لبخندت، با اون نگاه نافذت، با اون حرفای قشنگت منو خام کردی..

الان دو ماه از وعده ای که کردی داره میگذره ولی هرروز داری امروز و فردام میکنی!

لعنتی!

ای به تو قبر اون وجدان نداشته ت صلوات!

جون عمه ت اون لگن ثبت نامی ما رو تحویلمون بده تا نرفتم اداره صنایع ازت شکایت کنم!

با تشکر ...


(قسمتی از مکالمه ی خیالیِ من با سایپا)


پ.ن: خواهشا جون هرکی دوست دارید به سایپا اعتماد نکنید، ما رو آینه عبرت بدونید که قرار بوده از برج شش یک ماهه ماشین رو تحویلمون بدن و تازه امروز فهمیدیم تا عید خبری از ماشین نیست! خدا ازت نگذره سایپا!


  • موافقین ۹ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۸/۳۰
  • ۳۰۶ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

حالا ثبت نام ابانیا هم افتاده ابان ۹۹ :/

پاسخ:
یعنی تحویل آبان 99؟

ما شهریور تکمیل وجه کردیم، هنوز دارن برج تیر رو تحویل میدن
  • سایت تفریحی چفچفک
  • بخدا خوب توکل کردید 

    تو این اوضاع مملکتمون و وضعیت و امنیت سایپا

    پاسخ:
    ما کلا صبرمون زیاده! تو محل صدامون میکنن ایوب!

    ارره تحویل ابان ۹۹ گفتن...

    تا اون موقعم معلوم نیس چقد قیمتا جا به جا بشه...

    پاسخ:
    هرکی بنویسه کله ش خراب اندر خرابه!
  • سایت تفریحی چفچفک
  • عمرت هم مثل نوح 

    فدات

    پاسخ:
    نوح؟؟
    خیلی زیاده!

    خدا صبرتون بده:))

    پاسخ:
    دیگه از مرحله صبر گذشته!
  • میرزا مهدی
  • آخه سالهاست کسی اعتماد نداره.... خواستم بدونم چی شد که شما اعتماد کردی

    پاسخ:
    خ ر ی ت !

    ما حواله رو دم تحویل خریدیم، درواقع قصدمون سرمایه گذاری نبود
    پس اینهمه آدمی که ثبت نام میکنن کی ان؟؟
  • بانوی عاشق
  • ینی من با موتور بچه مو بغل کنم اینور اونور ببرم اصن نمیتونم به سایپا و اینا و کلا خودروهای ثثبت نامی اعتماد کنم

     

    ممنونم ازت آینه ی عبرت جان

     

    ان شالله بوزدی ماشین کامل تحویل بگیرین

    آخه وقتی این مدلی طولانی میشه یهو میبینی ی قطعه کم داره و ماشین یا روشن نمیشه یا روشن بشه خاموش نمیشه

    پاسخ:
    واقعا سرما و موتور و بچه داری باهم نمیسازن

    انقدر این ماشین داستان داشت که کلا از چشمم افتاد!

    تولید ملی💗

    پاسخ:
    بگید افتخار ملی!
  • بانوی عاشق
  • البته ما همون موتور روهم نداریم

    وبا برادران اسنپ اینور اونور میریم

     

    خواستم وخامت موضوع رو برسونم

    پاسخ:
    بهتر که ندارید، موتور همش سرماخوردگی و مریضی و دردسره
    همون اسنپ بهتره

    دیشب قرار بود یه پست بگذارم دقیقا راجع به صبوری  بود پیش نویسش کردم ثبتش نکردم عنوانش  صبوری کن بود پشیمون شدم ثبتش نکردم امروز کلی خندیدم وقتی عنوان پست تو رو دیدم توی مغز من چیکار میکنی ؟؟

    پاسخ:
    قدیما میگفتن دل به دل لوله کشیه! نگو مغز هم به مغز سیم کشی بوده!

    شما هم بد موقع ماشین فروختید خودتون رو بی ماشین کردید 

     

    پاسخ:
    اصلا قرار با به این بود که بفروشیم و سریع یه ماشین دیگه بخریم، این مورد یهویی جلو پامون قرار گرفت

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    کلی خندیدم به این متن...

    اول یه دور خوندم تا آخر..وقتی فهمیدم طرف خطاب کیه، دوباره از اول خوندم و خندیدم...

    ان شاء الله خیره...

    چی بگم به این مسئولین...

     

     

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

     

    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا امروز رفتم اداره صمت و ازش شکایت کردم
    مگه من بازیچه ام؟؟؟

    سایپا مطمئن😅😅

    پاسخ:
    این که دیگه خنده دار ترین جوک تاریخه!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی