ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

قندخور

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۹ ق.ظ

حضرت آقا: دوتا قند برندار، یکی بسه.

سید محمد: نه من دوتا قند میخوام.

حضرت آقا: (سکوت و نگاه)

سید محمد: (کمی مکث... کمی فکر...) دایی! آخه الان بیشتر مردم دوقنده شدن!!

زندایی(که من باشم): محمد! دوقنده دیگه چیه؟

سید محمد: یعنی چاییشونو با دوتا قند میخورن...


ما هیچ... ما نگاه...



پ.ن1: امان از دست این دایناسورای دهه نودی، که برای توجیه کار خودشون، چه واژه ها که نمیسازن! منو یاد بعضی دولتمردا انداخت که برای موجه جلوه دادن کارشون، از مردم مایه میذارن!


پ.ن2: بنطرتون معرفیش کنیم به دکتر حداد عادل، برای کار تو فرهنگستان ادب پارسی؟!


پ.ن3: حضرت آقا اینجور موقعا با اشاره ی خاصی به من میگه: سیده دیگه.... سیده!!

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۱)

بسم الله

سلام 

ینی دلیل اینکه تا حالا یه لقمه چپش نکردن سیادتش هست ؟؟!!!

فرهنگستان دکتر حداد دیگه کهنه شده برای این واژه ها 

باید یه جای جدید بزنن برا این دایناسورا

ولی خداییش من از خیلی زمانهای دور هم یادمه مردم دوقنده بودن :)

پاسخ:
سلام
نه، منظور حضرت آقا و اشاره ش به من اینه که یعنی سیدا بدجنس و حاضرجوابن! اینو همیشه به من می‌گه
اینا هرکدومشون یه پا حداد عادلن!

اصلا من خودمم دوقنده ام! درپاره ای از موارد سه قنده:/

بیشتر مردم دو قنده شدن خخخخخخ

یعنی این جواب دم دست بودنشون محشره این هشتادی نودیااا 

پاسخ:
ماها رو قشنگ میذارن جیب بغلشون راه میرن!
  • دُردانه ⠀
  • :))) اینو بفرست کانال کودکان اندیشه بذارن اونجا

    پاسخ:
    چی هست کانالش؟؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :|

     

    :))) خداییش چه زبونی چه زبونی

    ماشاءالله لاحول ولا قوة الا بالله

     

    پاسخ:
    خخخ
    این گوشه ای از تولیداتش بود!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :)) دو قنده :|

    پاسخ:
    تا حالا آدم تک قنده دیدین؟
    پس چرا از بچه‌ها انتظار داریم تک قنده باشن؟؟

    واقعا هم ک سیده😁😁😁

    پاسخ:
    خخخخ
    سیدای موسوی انگار درجه سیدیتشون بیشتره!

    سلام

    خیلی بچه های الان عجیبن... اصلا نمی تونی پیش بینی کنی چه چیزایی رو‌ توجه کردن و‌دارن رو‌چ فکر می کنند... فقط گاهی وسط حرفاشون لو میره!

    دختر اول من با دومی انقدررررر متفاوتن، متحیر می مونم گاهی! با خودمون که دیگه هیچی...

    پاسخ:
    سلام
    این سید محمد بیش از بچه های دیگه عجیبه!یعنی حرفاش نشون میده خیلی خاص فکر میکنه، معلومه خیلی باهوشه
  • دُردانه ⠀
  • تلگرام

    @ChildrenOfIdea

    پاسخ:
    باتشکر
  • دچارِ فیش‌نگار
  • دیدم

    ولی نمیگم

    پاسخ:
    خب نگید!

    چقدر خنگ بودم که بچه بودم حرفامو تو دلم نگه میداشتم و به حرف بقیه گوش میدادم..

    همیشه بدم میاد از بچگیام و مظلومیتم

    همینا خوبن که جواب دارن....

    بچگی میکنن

    پاسخ:
    ماها رو اینجوری بار آوردن که بچه نباید حرف بزنه
    متاسفانه همینم هست که الانم دوکلمه حرف نمیتونیم بزنیم در دفاع از خودمون
  • دختـرِ بی بی
  • من یکی که حریف داداش دهه نوذیم نمیشم :))

    پاسخ:
    ما نیز! 
    کیست که حریف نودیا بشه؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی