ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مثلا این خورشید...

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۵۳ ق.ظ

و من ریکاوری شدم
به همین زودی...

فکر میکنم حرف زدن با سبو تاثیر خیلی خوبی داشت
و فکر کردن به این جمله ی داداش کارفرما که «چیکار به بقیه داری؟ تو خدا رو داری که برات بسه»
و اندکی خواندن کتاب امیرخانی
و اندکی فکر کردن به محسناتِ اتفاقاتی که برام رقم میخوره
و کمی فکرکردن به بی اهمیتی و گذرگاه بودن دنیا
و البته هدیه ی خوبی که حضرت آقا بهم داد.

دلخوشی های دنیا هنوزم کم نیستند، حتی اگه اونی که باید باشه، نباشه...



پ.ن۱: ممنونم بابت دیسلایک های پست قبل، اولین باری بود که دیسلایکها رو نشون دهنده ی محبت خوانندگان به خودم تلقی کردم :) کلی بهم انرژی مثبت داد:)
پ‌ن۲: 
از چه دلتنگ شدی؟
دلخوشی ها کم نیست
مثلا این خورشید 
کودک پس فردا
کفتر آن هفته
یک نفر دیشب مرد
و هنوز، نان گندم خوب است
و هنوز
آب میریزد پایین، اسب ها می‌نوشند...
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

  • میرزا مهدی
  • سلام وقتی عنوانِ وبلاگتونو لابلای ستاره های روشن دیدم اینطوری شدم

    https://techmaze.ir/wp-content/uploads/2019/09/face-with-exploding-head.jpg

    پاسخ:
    سلام
    یعنی در این حد مخ ترکون بود؟؟

    برای اینکه متوجه بشیم باید پست قبل راهم بخوانیم 

    ان شاالله خیر است 

    پاسخ:
    سلام
    دیسلایک یادتون نره :)

    طبیعیه چون زندگی پستی و بلندی داره

    و ماها هم درگیر روزگاریم 

    پاسخ:
    بعضی چیزا برای آدم عادی نمیشه. حتی اگه مشکلی هزار ساله باشه

    خب پس حق مشاوره من رو بی زحمت بریز به حساب 😋😋😋 

    فهمیدمم داشتی نقش بازی میکردی بهت بگیم نروووووووو سمیه تو بری من میمیرم 

     

    من هروقت خیلی دلم تنگ میشه همین شعر سهراب رو که نوشتی  میخونم

    خوشحالم که ریکاوری شدی منم دارم خودم رو به ریکاوری شدن میزنم :))) 

    یکشنبه عصر جات خالی رفتم جلسه استاد شیخ بهایی  اصلااا کلی انرژی گرفتم مثل همیشه یه آرامبخش به تمام معناااا صوتش رو برات میفرستم گوش کن خیلی خوب بود 


    پاسخ:
    اصلا جلسه ی حاجی خودش یه ریکاوری کامله. دنبال چیز دیگه ای میگردی؟؟

    حتما بفرست
    هم شماره کارت
    هم صوت :)

    سلام

    الهی همیشه دلت شاد باشه و تنت سالم... 

    خدا رو شکر که آروم شدی...

    پاسخ:
    سلام

    ممنون :)
    الهی که دل همه شاد باشه :)

    انشالله همیشه شاد و سرزنده باشید

    پاسخ:
    متشکرم
    همچنین

    ممنون میشم سانسور نکنین و تمام نظرات رو منعکس کنین خانام ام شهر آشوب!!

    پاسخ:
    باسلام
    اینجا کاملا آزادی بیانه، هیچ نظری سانسور نمیشه جناب هشت!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • نیازمند مشاوره ایم :)

    پاسخ:
    با منشیشون باید هماهنگ کنید
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شمارشو بدین

    پاسخ:
    مگه من صد و هیجدهم؟!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :))))))

     

    پاسخ:
    :|
  • دچارِ فیش‌نگار
  • ذهنیت من این بود که هستید :) ببخشید

    پاسخ:
    :/
    آخه مجردم نیستید که بگم از اثرات تجرده!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • این که شما 118 باشید یا نه چه ربطی به تجرد داره؟ :|

    پاسخ:
    ۱۱۸ بودن من نه، ولی پرت و پلا گفتن شما ربط داره!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :|

    پاسخ:
    :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی