ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

چالشای آخرالزمونی!

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ

فاطی آدمِ علیه السلامی نبود! 

همه نوع رقصی هم بلد بود، اونم با مهارت

ولی آدم با منطقی بود، از همینش خیلی خوشم میومد

 همیشه یه حرف جالبی میزد، میگفت تصورکن آهنگ رو از روی رقصِ یه آدم حذف کنیم، چه اتفاقی میفته؟ (بعد درحالیکه قیافش رو چندش طور میکرد ادامه میداد:) میشه صحنه ی یه نفر که عین دیوونه ها پریده به خودش و داره دست و پاشو تکون میده، یه عده هم عین اسکلا دورش حلقه زدن و زل زدن بهش!

میگفت واسه همین عبث بودن و خل و چل بنظر اومدنش، من تو هیچکدوم از عروسیا نمی رقصم. 



پ‌ن۱: هیچوقت نتونستم بفهمم چطور تماشای رقاصیِ یه نفر، میتونه امید به زندگی رو در فردِ بیننده تزریق کنه! یعنی هیچ راه دیگه ای وجود نداره که حال مردم رو خوب کنه؟!

شایدم واقعا یه چیز دیگه ییمونه و تزریق امید بهونه ست!

پ‌ن۲: من فقط یه جا از دیدن رقص خندم میگیره و دلم شاد میشه، اونم وقتی یه مذدِ پنجاه شصت ساله ی سیبیلوی شکم گنده، دستهاش رو از عرض شانه باز کنه و در قسمت مچ، به صورت دورانی بچرخونه، خدایی صحنه خیلی خنده داره، اگه یه ذوزی خواستید برقصید فقط اینجوری برقصید :))

  • موافقین ۵ مخالفین ۲
  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • ۲۲۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۷)

  • آقای گوارا
  • پ2 : دقیقا همچین تصویری الآن تو ذهنم آپلود شد [لبخند]

    پاسخ:
    دیگه اون شکم رقصیدن داره؟؟

    دقیقا من با فاطی خیلی موافقم:|

    پاسخ:
    فاطی تزهای خیلی خوبی داشت :|
  • دختـرِ بی بی
  • حالا نگاه کردن رقص دیگرون نه

    ولی وقتی خود آدم میرقصه خداوکیلی یه حس خوبی بهش دست میده انگار هورمون شادی تزریق میشه

    حیف که هم حرومه وهم واقعا مسخره و دور از شان انسان 

     

    وی از توبه کنندگان میباشد

    پاسخ:
    اون رقصیدن رو هم من درش بحث دارم. 
    آخه اگه یه چیزی هم انرژی بخش باشه هم بدون ضرر، پس چرا خدا حرامش میکنه؟ پس حتما یه جای کارش میلنگه

    نمیفهمم چرا نگاه کردن به رقصِ پرستارا باید حال جامعه رو خوب کنه. :|

    ما بهش میگیم حرکات موزون که از قبح ماجرا کم کنه! :)

     

    پاسخ:
    کم نمیشه آخه

    قبحِ این ماجرا وقتی بیشتر میشه که یه عده تلاش کنن قبحش رو بریزن 
  • دختـرِ بی بی
  • قظعا ضرر خودش رو بر روح انسان میذاره

    ولی در لحظه مثل خیلی گناه های دیگه در ظاهر لذت بخشه

    باید روح آدم بزرگ بشه که این لذت های سطحی حالشو بهم بزنه

     

     

    منم نمیفهمم

    پاسخ:
    درسته. مطلب خوبی اشاره کردی
    ذائقه هامون به گناه بیشتر سازگاره انگار :|

    @دختر بی بی 

    لطفا به رساله یه سری بزنید 

    نگفته رقص آدم واسه خودش حرامه 

    😒

    پاسخ:
    اصولا فقها میگن رقص همراه با موسیقی حرامه. فرقی هم برای خودش و برای بقیه نیست. 

    حتی بعضیا که رقص برای همسر رو مجاز کردن هم تاکید کردن که رقص با موسیقی حرامه. 

    البته این چیزیه که من از چندتا رساله تحقیق کردم

    موسیقی غنا (یعنی اکثر موسیقیا) حرامه 

    اونم که شما میگی رقص برا همسر با موسیقی حرامه میشه حرف من .

    رقص حرام نیست هورمون هم آزاد می کنه که بازم حرام نیست 

    ولی موسیقی چرا 

    پاسخ:
    والا من سردرنمیارم ، فقط چیزی که از رساله ها خوندم این بود.

    خب اگه آدم بتونه با موسیقی برقصه یعنی اون موسیقی غنا داره. یعنی آدم رو به رقص در آورده

    رقصِ بدونِ موسیقی میشه همون که فاطی گفت. اصلا آدم رقصش نمیگیره بدون موسیقیِ غنا :|

    بزن رو میز بجا آهنگ و برثص 

    حالا رقصای ما چی هست تهش 

    بعدشم وقتی یه مرجع تقلید آدم داره باز چه کاریه چند تا رساله رو ببینه 

    پاسخ:
    آها. خب اون رو میز زدن یه چیز دیگه ست. 

    ولی تماشای رقصِ دیگران گمون کنم از بیخ حرام باشه
  • دختـرِ بی بی
  • به پاییز:

    والا مرجع من که حرام اعلام کرده

    پاسخ:
    @پاییز
    مرجع ایشون همونم اجازه نداده

    آره تماشای رقص ویگرون رو نگفتم 

    اون خانم دختر بی بی گفتن خود رقص حرامه منم گفتم نه 

     

     

    اوننننننقدر گناه هست به خدا من که از خدامه اونقدر دل دماغ می داشتم که آهنگ گوش کنم و برقصم :/ حیف که ندارم 

    ناامیدی بالاتره 

    پاسخ:
    بله،گناهان خیلی بدتری هم هست، ولی هیچ گناهی رو نبایدکوچیک دونست
    ناامیدی که اصلا در حد کفره

    بنظر من دعا و توسل خیلی امیدبخش تر از رقصه،رقص خیلی شادیش مقطعیه
  • دختـرِ بی بی
  • @پاییز

    مرجع من کلا رقص رو چه تنها و برای خود آدم چه جلو بقیه حرام کردند به جز برای همسر اونم بدون موسیقی لهو ولعب :))

    کلا مرجع ما ته سخت گیری میباشد

    پاسخ:
    اون رقص برای همسر هم که عملا بدون آهنگ منتفیه :)))
  • دختـرِ بی بی
  • دقییییییییییییقا :)))))

    همونم حروم میکردن خلاص

    ههههه

    پاسخ:
    والا، پیچوندنمون :( 
    با قابلمه که نمیشه رقصید

    باز من فکر می کنم آدم به آدم فرق می کنه 

     

     

    @دختر بی بی مطمئنی؟ چه جالب واقعا می مونم که تو احمکام هم هفتاد و ملت بازی به سر ما میارن :/ 

    پاسخ:
    ان شالله که امام زمان بیاد اصل احکام رو بفهمیم همه

    اوووووه چه کاباره ای راه انداختی محل فسق و فجور من که دیگه اینجا نمیام

    رقص چیه

     

    صدمین صلوات رو بلند تر برفست

    پاسخ:
    اگه دقت کرده باشی پستم در مذمت رقاصی بودها!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    یک در هر صورت غیر مستقیم اشاعه فحشا کردی وقتی در مذمت یه چیزی پست میگذاری غیر مستقیم تبلیغش رو میکتی که اگه یکی مثل من چشم و گوش بستس بره ببینه قضیه چیه:))

    دوم اینکه این پست نشون داد که  رفتی دیدی الان داری نقدش میکنی

    حالا نقدت به نحوه رقصیدنشون بود؟؟؟

    :)))))

    پاسخ:
    الان من یه مشعشع فحشام یعنی؟؟؟

    آره بابا. نمیرن تمرین کنن بهتر برقصن! 

    حرام است!

    والسلام...

    انقدر براش بحثم نکنید.

    یه جورش حلاله که میگن هیچ کی باهاش حال نمیکنه!

    پس حاله منو خوب میکنه و ضرر نداره و... نداره.

    ماباید یادبگیریم حالمون رو با حلال خدا خوب کنیم.

    تامام

    پاسخ:
    خیلی هم چکشی و گازانبری!!

    تامام!

    Kili ziba bod 

     

    merci

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی