ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

بی پولی

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ق.ظ

در ادامه ی تلاش برای خوش گذروندن در تمرگینه (همون قرنطینه)، رفتم سراغ فیلم دیدن.

به توصیه ی یکی از دوستان، یه فیلم خارجی دیدم که انصافا جذاب بود، ولی انقدر از فرهنگ ما دور بود، که تا شب تو بهتِ همه ی اتفاقات فیلم بودم، آخرشم از خودم پرسیدم خب اینهمه وقت گذاشتم که چی؟! مسخره!

و سپس رفتم سراغ هارد اکسترنالِ حضرت آقا

و یه راست رفتم سراغ فیلم بی پولی

دیگه نگم که من خیلی باید عاشق یه فیلمی بشم که برای بار دوم ببینمش، و عجیب این که برای بار سوم چهارم بود که عامدانه این فیلم تکراری رو میدیدم.

فیلم به شدت حرف برای گفتن داره، در عین حال که جذابه و اتفاقاتش آدمو خسته نمیکنه. و در عین طنزِ شیرین و تلخی که داره، پر از سکانس های پر محتواست.

خلاصه که از معدود فیلمهای ایرانیِ بامفهومه. اگه این فیلم رو ندیدید و نمیدونید گیگاتونو چطور مصرف کنید، این فیلم رو به شدت توصیه میکنم.


  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • ۲۰۳ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

خخخخ منم رو اوردم به فیلم دیدن همین الان با نیکدوستی داشتیم یه فیلم رو تحلیل میکردیم ما باهم یه فیلمایی رو گفتیم ببینیم بعد در موردش صحبت کنیم :)))) دیگه تمرگینه چه که باهامون نکرد 

 

پاسخ:
چه فیلمایی میبینید؟ عاااقااااا به منم بگید 

پس بی پولی رو هم بذارید تو لیست

گیگاااااااا؟؟؟؟!!!!!

کجا مِدَن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

مثل قصه شله مشهدیه که دست و پای آدم واسش شل مره :دی : )))

پاسخ:
خخخخخ
همین قضیه رو ما کاسونیا با گوشت لوبیاب داریم :)))

همون صد گیگی که مخابرات زحمت کشیده و به جاش سرعت نت رو به یک هشتم رسونده

دیگه فکر کنم تقریبا داریم این فیلم رو همگی (البته دور از جمع) زندگی می‌کنیم با کیفیت دالبی دیجیتال و دالبی ساراند! :)

 

پاسخ:
:)))
نه شیرینیش به اینه که این بی پولی ربطی به دولت نداره، مقصرش خود نقش اوله

سرعت نت یه هشتم نشده، استفاده کننده هاش زیاد شدن

پهنای باند مخابرات کمه و با اختلال سرعت نت مواجه می‌شید

 

فیلم دخترشیطان برام خیلی یه رنگ جدید و جذاب داشت.

پاسخ:
خب اینا که میدونن پهنای باندشون باریکه نباید همچین ولخرجیایی بکنن!

دختر شیطان. ممنون
  • قاسم صفایی نژاد
  • بی پولی رو در سینما دیدیم. اتفاقا اون دوره خیلی هم بی پول بودیم و چسبید بهمون.

    بعد از سالها دوباره از دیروز رفتیم سراغ فیلم. سریال هم‌گناه رو شروع کردیم به دیدن. تا اینجا که خوب بوده.

    پاسخ:

    سریال هم گناه رو دوست داشتم ببینم، میترسیدم مثل سریال دل آبکی باشه
    حالا که تایید شد، ان شالله میبینم 

  • بنتُ الهدی
  • this is us رو اگه ندیدین ببینید فوق العادس

    سریاله

    از معدود خارجی هایی که برامون ملموس و قابل درکه..

    چون خانوادگیه خیلی دوست داشتنیه

    پاسخ:
    سلام

    ممنون، زیرنویسه یا دوبله؟

    بی پولی که دیگه فیلم نمیخاد. واقعیت جاریه است :))

    پاسخ:
    این بی پولی با اون بی پولیا فرق داره :))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بی پولی پس؟ چشم

    پاسخ:
    چشمتون بی بلا
    ایشالله که پولدار بشید
  • دچارِ فیش‌نگار
  • همچنین

    پاسخ:
    متشکرم

    برای تو خونه موندن مردم کافی بود

    پاسخ:
    اگه کافی بود که مردم جاده شمال رو نمیگرفتن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی