ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

قابلمه باز

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ق.ظ

شاید باورش براتون سخت باشه، ولی تنها اسباب بازیی که پسر من بهش علاقه داره، قابلمه ست.(خودش بهش میگه آبلا)

انواع و اقسام قابلمه؛ کوچیک، بزرگ، تفلون، مسی، روحی، زودپز، ماهیتابه، وُک، تابه دوطرفه و ... در رنگها و سایزهای مختلف، اصلا این بچه از بازی با قابلمه خسته نمیشه، یعنی عاشقانه قابلمه رو میپرسته!! گاهی وقتا که از خواب میپره، بین خواب و بیداری با ناله میگه آبلا! و اگه کله و دست و پاش به هر در و دیواری بخوره و داغون بشه، تنها چیزی که ساکتش میکنه قابلمه س!

ناگفته نماند که همه ی فامیل از دست قابلمه بازی های علی، یا مثل مامانم در کابینتاشونو سه قفله کردن، یا مثل مادرشوهرم تسلیم شدن و قید قابلمه هاشونو زدن.

حالا با این تفاسیر، منِ مادر، در راستای سرگرم سازی آقاپسر، تصمیم گرفتم یه اسباب بازی تازه براش بخرم، اونم اینترنتی

به همین منظور رفتم تو دیجی کالا

کلا که اسباب بازی های مناسب دوسال خیلی تنوع کمی داره،  علی هم علاقه ی چندانی هم به ماشین و موتور نداره. 

چند مدل لگو و حلقه و پازل هم که برای این سن مناسبه، رو سیسمونیش بوده. (تنها استفاده ای که از لگوها و پازلها میکنه اینه که بعنوان نخودولوبیا میریزه تو قابلمه و زیرش رو روش میکنه، درشم میذاره تا بپزه، گاهی هم از روسری های من بعنوان دم کنی استفاده میکنه!)

گفتم براش میکروفون بخرم، هم جذابه، هم صداپخش میکنه و موزیک میزنه، سرچ کردم رنج قیمتش از ۵۵ بود به بالا! پس بیخیالش شدم!

گفتم یه مدادشمعی، پاستل، ماژیکی چیزی بخرم نقاشی بکشه، ولی یادم اومد چند هفته پیش که عمه ش براش کیفِ پاستلش رو آورد تا نقاشی بکشه، همه ی پاستل ها رو ریخت تو قابلمه تا آش بپزه! گفتم بی خیال! اینم «باب راس»بشو نیست.

و من خودم رو میبینم که تو سکانس آخر رفتم مغازه ی رفیق حضرت آقا، و قسطی یه دست قابلمه  خریدم بعنوان محبوبترین اسباب بازیِ علی... بساطی داریم از دست این بچه!

  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۰۲
  • ۲۱۱ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۵)

بنظرم اگه امکانش هست از تمام این لحظاتش عکس یادگاری جم کن ^_^ 

 

مبارکش باشه ولی بعید می دونم قابلمه های خودشو به قابلمه های جهاز مامانش ترجیح بده هاااااااا

پاسخ:
محض اطلاعاتون چندتا قابلمه چدن ها رو پکونده برام! تو این اوضاع گرونی
 دیگه دادم مال خودش باشه :/

قابلمه روحی دقیقا چیه یعنی قابلمه هاتون روحی روانی هستند:)) 

زنش که دادی درست میشه دست از این اخلاقاش بر میداره:)))

ولی کلا قابلمه توی این سن براشون جذابه 

پاسخ:
همون آلومینیومی ها، در محاوره بهش میگن روحی

عروس خوب سراغ نداری؟؟

1. سکانس آخر که تخیلتون هست، درسته؟

2. چیزی که باتری بخوره اگه برا بچه می خرید خیییییییییییلی باید حواستون رو جمع کنید 

پاسخ:
باتوجه به قیمت فضایی سرویس قابلمه، مجبوره تخیل باقی بمونه!

کلا باتری خورا به درد سنش نمیخوره، همه رو جمع کردم برا سنین بالاترش

سلام

عیدتون مبارک

چه با مزه، ببوسیدش از طرف ما

پاسخ:
سلام
ممنون همچنین، 
بامزه و خطرناک!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • 😂😂😂😍😍😍

    خب سرویس قابلمه کوچولوی اسباب بازی بخرید واسش

    پاسخ:
    خریدیم!
    یه سبد پیک نیک گل خانم خریدیم برا پسرمون! منتها از بین همه وسایلش قابلمه ش رو جدا کرده آورده تو آشپزخونه ی من! ولی اینا باعث نشد که دست از سر قابلمه های من بکشه

    سلام

    این علاقه ی بچه ها به وسایل آشپزی به نظرم بخاطر اینه که تو دست و بال مادرشون زیاد میبینند...

    ما همه نوه هامون تقریبا یه عکس یا فیلم دارن که تا کمر توی کابینتن و در حال مکاشفه... 

    حالا یکی دو تا صفحه ی اینستاگرام میشناسم اسباب بازیای خوب و‌مناسبی داره برای بچه ها، ایرانی هم هست و قیمتاش مناسبه! آدرسشو برات می گذارم، البته فعلا که پست تعطیله اما بعد بخواهی به دردت می خوره!

    پاسخ:
    سلام
    دقیقا کارهای منو تکرار میکنه، قشنگ فیلم برداری میکنه و بعدا روی قابلمه ها پیاده میکنه

    کابینت و کشو که دیگه هیچ! من اصلش بخاطر این قضیه خونه عوض کردم :)))

    ممنونم، واقعا اسباب بازی خریدن برای بچه ها سخته

    https://instagram.com/chamran_gifts?igshid=r66dvq062aoe

    اون یکیا رو‌نیافتم، اما این صفحه رو‌خیلی از دوستان معرفی کردن...

    پاسخ:
    ممنونم. حتما سر میزنم

    بذار برای سنین خیلی بالاترش 

    یک چیزا تو دماغ این بچه ها میره :/ 

    پاسخ:
    من خودم ازونا بودم که در شت نه سالگی ساچمه ی تفنگ اسباب بازی تو گوشم کردم و مجبور شدیم بخاطرشبریم دکتر گوشمو شستشو بدیم تا ساچمه دربیاد:|

    ما میگیم رویی

    دختر خوبم والا  باید بگردم ببینم یکی که بتونه با مادر شوهری مثل تو بسازه کیه یکی که هرچی غر بهش میزنی هیچی نگه پیدا میکنم خبرت میدم

    پاسخ:
    خب شماها اشتباه میگین

    دیگه رو خودت حساب کردم :)) با هیشکی دیگه نمیسازم
  • قاسم صفایی نژاد
  • خدا حفظش کنه. 

    عیدتون هم مبارک

    پاسخ:
    ممنونم :) عیدشما و خانواده محترمتون هم مبارک
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • 😂😂🌹🤗

    الهی

    خدا حفظش کنه. 

    پاسخ:
    :))
    فیلم داریم روز و شب

    والا یه پسر شکمو قابلمه باز فقط به درد ننه علی میخوره :))))))))

     

    پاسخ:
    حالا بذار سربازی شو بره،بعد تصمیم میگیریم :|
  • دچارِ فیش‌نگار
  • عمرا پیدا بشه (نمیدونم چرا یاد مادر ارسطو توی سریال پایتخت4 افتادم)

    پاسخ:
    وقتی برا شما پیدا شده، چرا برا پسر من پیدا نشه؟
    (یادتونه مادرارسطو میگفت پنجعلی زن گرفت، چرا تو زن نگیری؟) 
    :))
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :)))) آقا من تسلیمم :/

    پاسخ:
    خداروشکر
  • دچارِ فیش‌نگار
  • بادبادک باز :|

    پاسخ:
    میشه اقتباسی از اون باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی