ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

روزه اولی

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ق.ظ

امسال، بعد از دوسال روزه خوری، میخوام مثل آدم روزه بگیرم! البته ان شالله...

دوسال پیش که علی چهار ماهه بود و پسری بود به شدت شکمو . (از لپ های آویزونش تو عکسای اون موقع کاملا مشهوده!) و انقدر شیر میخورد که من حتی فکر روزه گرفتن هم مو به تنم سیخ میکرد!

 و البته خودم هم مدام در حال خوردن بودم. یعنی مدااااام! درواقع حضرت آقا هرچی پول درمیاورد میریخت تو شکم ما دوتا :|

پارسال هم که با اینکه تمام تلاش خودمو به کار گرفتم، آخرش تونستم فقط ده تا از روزه ها رو بگیرم. تقریبا سه تا درمیون. 

یه جورایی حس میکنم روزه اولی ام، باید برام روزه واکنی بگیرن!



  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۶)

روزه واکنی چیه؟

من یک ماه روزه قرض دارم :/

پاسخ:
اولین ماه رمضون تازه عروسا که میشه، دعوتش میکنن خونه مادردوماد، براشکادو میگیرن تا عروس خانم روزشو واکنه :))
تلبته من نمیدونستم این رسم فقط تو کاشان اجرا میشه
ازون رسمایی که منقرض شده

کم کم ان شالله ادا میکنیم

خیره انشالله ... التماس دعا 

پاسخ:
ممنون
همچنین التماس دعا از شما و بقیه بزرگواران
  • رفیقِ نیمه راه
  • باید براتون جشن تکلیف بگیریم -__-

    پاسخ:
    بله من تازه داره نه سالم تموم میشه!

    به به پس کی بیایم کیک روزه اولی بودنت رو بخوریم؟

    پاسخ:
    کیک داره مگه؟؟؟

    حرف کیک نزن :| اینجا همه روزه ن :|
  • مُخَیِّلِ مؤنث
  • قبول باشه

    از کجا شروع کردین حالا؟ 

    اگه کله گنجشکیه منم هستم :) 

    پاسخ:
    قبول حق
    پارسال کله گنجیشکی میگرفتیم 
    تا ظهر با علی میخوابیدیم، ظهرم پامیشدیم افطار میکردیم!
  • مُخَیِّلِ مؤنث
  • اینطوری که خیلی جلوترین!

    واسین منم برسم بهتون... :)

    پاسخ:
    حالا تازه یه بچه دارم :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی