ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آخرین جرعه این جام تهی را...تو بنوش...

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۳ ق.ظ

تعجب میکنم از آدمایی که ادعای عاشقی میکنن و عشق خودشون رو مایه ی عسر و دردسر، حقارت و سرشکستگی، باعث عقب موندگی و منشا ضعف و ناکامی میدونن!

هرگز اینطور نیست...

عشق همیشه بالابرنده، رشد دهنده، مایه ی عزت و آزادگی و منشا نشاط و پیروزیه...

عشق والاست، و آدمِ عاشق همیشه در حال توسعه و تعالیه.

اگه چیزی در تو وجود داره که اسمش رو گذاشتی عشق، و باعث رشد و رفعتت نشده، بلکه باهاش کوچک و حقیر شدی، اسم اون رو عوض کن... اون می‌تونه هر چیزی باشه؛ مثل وابستگی، تعلق، دلبستگی، هوس، تعصب و یا هر چیز دیگه ای، ولی مطمئن باش که اسمش عشق نیست...

آدم عاشق، هیچوقت از تلخی عشق نمیگه، چون چیزی جز قشنگی نمیبینه!

به قول بچه ها گفتنی؛

 اگر در دیده مجنون نشینی، به غیر از خوبی لیلی نبینی...

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی