ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

کنترل گم گشته بازآید به کنعان!

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ق.ظ

یک هفته ای بود که کنترل تلویزیونمون گم شده بود. همه جا رو گشتیم. حتی جاهایی که به عقل جن هم نمیرسید!

زیر مبلا، تو یخچال، تو کتری و کلمن، تو همه قابلمه ها، کابینتا، جعبه ابزار، کمد لباسا! نبود که نبود

مخصوصا که این آخری دیگه جاروبرقی رو آوردم تا زیر و بم همه چی رو بکشم بیرون، ولی پیدانشد و ما ناامید و مغموم، فقط به این فکر میکردیم که کجا میتونه رفته باشه؟!

تقریبا، قطع به یقین مطمئن بودیم که پای شیطنتای علی در میونه. هروقت از میپرسیدیم: علی! کنترل رو تو برداشتی؟ با اطمینان میگفت آره، میپرسیدیم خب کجا گذاشتیش؟ جواب میداد: «عه احیا» (یعنی دادمش به محیا! در واقع یه جورایی میپیچوند!)

تا اینکه دیروز دم غروب، درحالی که ما مشغول کار خودمون بودیم، خیلی شیک و مجلسی رفت درِ لوله بخاری توی دیوار رو برداشت، کنترل رو از توش درآورد، و دوباره درشو گذاشت! و ما پس از یک هفته جستجو، فقط تونستیم تو سکوت به هم زل بزنیم و سپس از خنده ولو بشیم کف خونه!

تازه بعد، از طریقی فهمیدیم که این یه هفته، آقا میرفته به کنترله سر میزده، نگاهی بهش میکرده و دمشو درنمی آورده :))

با یه همچین وروجکی، جز اینکه لپاشو گازگاز کنی، چیکار میشه کرد؟


  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۶)

الان یعنی می خواید بگید دعواش نکردید ؟

(O.o)

پاسخ:
واقعا دلم خیلی میخواست دعواش کنم ولی نتونستم، از بس خنده م گرفته بود.
 بچه تعجب کرده بود! میگفت اینا به چی میخندن :))
  • میرزا مهدی
  • چرا انقدر محبت کردناتون خشن و دردناکه؟ یه باره بخورینش دیگه

    پاسخ:
    اونجوری تموم میشه دیگه کسی نیست اشیاء خونه رو قایم کنه و ما دنبالش بگردیم!! 

    یه بار از مرحوم پدرم پرسیدم بابا وقتی من خراب کاری میکردم یا جامو خیس میکردم منو نمیزدین؟

     

    ایشون گفتن، نه چرا بزنیم، بچه بودی دیگه ... 

    من بهشون گفتم بچه من اگه خودش رو خیس کنه یا یه چیزی رو بشکونه چنان میزنم له شه تا عمر داره یادش نره ...

     

    یه نگاه عاقل اندر سفیهی کردن و با لبخند بهم گفتن بذار بیاد ... سرپاش میکنی میشوریش قربون صدقه شم میری!

     

    و الان دقیقا همینه،‌هر کاری میکنه فقط قربون صدقه مون میاد ...

     

    همیشه این جور موقع ها دعا میکنم خدایا اونایی که ازدواج نکردن رو یه همسر خوب بده که بچه های خوب بیارن و اونایی هم که ازدواج کردن هر چه زودتر بچه های خوب بده تا طعم این لذت رو بچشن ...

     

    پاسخ:
    نکته خیلی خوبی بود. 
    گاهی وقتا هم واقعا لازمه بچه رو دعوا کنیم ولی انقدر کارش خنده دار و بامزه اس که نمیتونیم جلوی خودمونو بگیریم :)

    الهی آمین به دعای خوبتون

    زین پس یه جی پی اس به وسایل خونه وصل کنید :))))

    امیر حسن گوشی باباش رو برده بود توی فلاسک چایی انداخته بود البته فلاسک خالیا هرچی بهش میگفتیم کجا بردی جواب نمیداد یعد دو روز رفت گویا رفته بود گوشی رو از توی فلاسک برداره دیده بود نمیتونه آورده بود داده بود علیرضا که براش بیرون بیاره :))))))))

    پاسخ:
    چندتا چی پی اس باید بخریم؟؟! سیگنالا باهم قاطی میشه سیستم هنگ میکنه :|

    خب خداروشکر که فلاسک خالی بوده!! چرا اینقدر فضولن این وروجکا؟؟

    تازه من با شیطنت بچه ها انرژی میگیرم تو خونه :)

    فقط یه روز بتونم از شیطنتشون بنویسم.

    پاسخ:
    اصلا بچه ها نمیذارن آدم حوصله ش سربره :))

    خدا بهتون ببخشه
  • مریم بانو
  • خداحفظش کنه :)

    پاسخ:
    ممنون :)

    وای که چقد این علی کوچولو خوشمزه اس!😁😋

    خدا حفظش کنه 😍

    منم کلی خندیدم تازه 😂😂😂

    ینی تو این مدت هیچکس نمیتونست حتی یه دونه لبخند رو لب من بیاره😑جُز این فسقلی🙃😉

    پاسخ:
    سلامت باشی

    چقدر نظرت حال خوب کن بود :)

    حالا چرا کنترل قایم کرده؟ :)

    من بچه بودم پفک قایم میکردم

    بعد میرفتم تو دستشویی میخوردم:/

    مدت مدید اینکارو رو کردم

    تا یبار هول شدم پوست پفک رو انداختم تو سوراخ دستشویی

    روشم اب ریختم کسی نفهمه:/

    بعد دیگه لو رفتم و تا مدت ها از پفک محروم:/

     

    پاسخ:
    نمیدونم. یه جور بازیه براش. این لوله بخاری عین یه راز میمونه براش! همش درشو برمیداره توشو نگاه میکنه :))

    اون موقع هنوز از قانون چگالی خبر نداشتی :))

    سللاااام

    ای جاااانممممم😍😍😍😂😂😂هزاااار ماشاءالله

    واسش صدقه بدید😍😂عزیزززز دلللممممم😍😁

    پاسخ:
    سلام 
    میبینی من چی میکشم؟؟ :))

    عالی بود... کلی خندیدم

    پاسخ:
    :)) 
    نوش جان

    عزیزدلممممم.

    پسرک آب زیرکاه 

    یه حوری ساکت و مظلومه که ادم باورش نمیشه این حجم از شیطنت مربوط به اونه. 

    بازم شکر کن شیطنتاش کم خرجه. 

    پاسخ:
    بدیش همینه، آدم دلش نمیاد دعواش کنه :))

    نه بابا،شیطونی پرخرجم داده

    ای جان ... خدا حفظش کنه 

     

    ولی خودمونیم از آن بترس که سر به تو دارد !

    پاسخ:
    ممنون
    ما که بشدت ازش میترسیم
    انفاقا امروز عمه خانمش میگفت خوشبحالت که انقد علی ساکت و بی صداس، حامد (پسرعمه ی علی) که انقد صدا میکنه مغزمونو میخوره. گفتم اتفاقا از همین ساکت بودنش ضربه میخوریم ما! 
  • «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
  • خداحفظشون کنه 😂😂

    پاسخ:
    ممنون. خوش آمدید

    من اگه بودممممممممممممممممم....

    چقدر اصابت قویه:)

    پاسخ:
    تو هم اگه مثل ما یه هفته با جدیت دنبال کنترل میگشتی، دست آخر فقط میتونستی بخندی :))

    فقط و فقط عنوان 😅😅😂

     

     

     

    +

    سلام

    علی ها در بچگی کلا شیطونن مگه اینکه عکسش ثابت بشه :))))

     

     

    ++

    خدا حفظش کنه :)

    و شیرین کاری هاش مستدام 😉😅😅

     

    پاسخ:
    :))
    سلام. بله همه ی علی ها بی استثنا

    متشکرم عزیزم 
  • عـلیـرضـ ـا
  • خودتون خواستید شهر‌آشوب باشه دیگه!

     

    زیر سایه‌تون بزرگ بشه ان‌شاءالله.

    پاسخ:
    همش تقصیر خودمه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی