ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

قطعا قشنگ ترین و دلخواه ترین قاب خونه ی هرکسی، لبخند عزیزانشه
که اگه قشنگترین و شیک ترین خونه رو هم داشته باشی، ولی عزیزانت شاد نباشن، هیچی توی دنیا به چشمت دلخواه نمیاد...
حالا ازین مقدمه اگه بگذریم، چندروز داشتم به قاب دلخواهم فکر میکردم. تا اینکه به این نما، هنگام ورود به خونه رسیدم: 




قاب عکسی که حضرت آقا، در سفر مجردیش به کربلا برای خونه ی آینده ش خریده بوده، و برامون خیلی عزیزه



پ.ن: لایک که نمیکنید، نظر هم که نمیذارید، روسری هم که نمی خرید!!! دلمو به چیتون خوش کنم آخههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ :|||||

پ.ن2: ببخشید اگه کیفیتش خوب نیست. حضرت آقا ماوس (یا همون موشواره) لپتاپ رو برده هیئت! فعلا مجبورم با موس لمسی کار کنم. واسه همین نشد بهتر ازین بشه :|

  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۳)

به به عجب قابی :)

 

لایک و کامنت هامون نامریی ان برای شما ؟ :/

پاسخ:
روسری ها رو هم نامرئی میخرید؟؟ :))))

یعنی گفتم بهترین سابت را هم روسری میذاری :|

خجالت بکش سین دال شاید لایک و کامنتهای وبلاگت را گفته باشه خوب بی عقل جان 🤪😜

پاسخ:
نفهمیدم چی گفتی مثل همیشه!
الان من خجالت بکشم یا سین دال؟

خب اینستا ندارم چه کنم؟ آدرس بدید بیاییم از دست خودتون بخریم :)

پاسخ:
ایتا و تلگرامم ندارید؟؟
پس شما چی داری؟؟!
چطور نفس میکشی؟

(:

شرمنده جوراب ندارید بخریم؟😂😅

پاسخ:
جوراب نداریم، ولی میتونید برا همسر آینده تون روسری رزرو کنید :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه قاب دلچسبی ...

    التماس دعا این شب ها

    پاسخ:
    محتاجیم بدعاتون

    چقدررر زیبا و روح نوازه این تصویر

    اتفاقا فکر میکردم که اگه منم دعوت میشدم و شرکت میکردم، چی رو میذاشتم؟!

     

     

    پاسخ:
    منم دعوت نشدم، سرخود گذاشتم:))
    تو هم بی دعوت پست بذار

    روسری دونمون پره پره، بعدشم شما کاشان ما تهران به هزینه حملش نمیارزه...

     

    بعضی پست ها هم که کامنت پذیر نیست، فقط باید بخونی و تو دلت یه لذتی ببری و با سکوتت رضایتت رو نشون بدی ...

     

    دیه چی بود؟

    آها لایک مایک هم واسه جوون هاست ما کلا از اون ترکیبش خیلی خوشمون نمیاد و به سن ما نمیخوره 

     

    اینم عذر های بدتر از گناه ما 

    پاسخ:
    یعنی شما اینهمه روسری دارید؟
    فکر میکردم حجاب به آقایون واجب نیست :/

    شوخی میکنم. ان شالله سالم باشید، فقط مطالب رو بخونید
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله حاجت روای بخیر باشید

    پاسخ:
    ممنونم. همچنین شما

    منم نفهمیدم برای چی خجالت بکشم :)

     

     

    نه اونها رو هم ندارم :)

    دم... بازدم... به همین راحتی :)

    پاسخ:
    تو یکی آدرس بده عکساشو میفرستم دم خونتون:))))

    سلام :)

    چه قاب آرامشبخشو بی نظیری😍❤

     

    من کامنت نذارمم میخونم لایکم میکنم

    فقط محیای ارومم یوقتا حرفش نمیاد:/

     

    کار مجازیتون چطور پیش میره؟

    سفارش گرفتید اینستا؟:)

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)

    شوخی کردم اون پانوشت رو، شماها حضورتون ارزشمنده

    بد نیست، از اینستا خیلی جواب نمیگیرم، بیشتر توی ایتا و تلگرام کار میکنم

    :)❤

     

    انشاالله بهتر بشه:)

    اینستا بدون  تبلیغ دادن خیلی جواب نمیده

    همین چندروز پیش بایه بلاگری حرف زدم 

    که دوتا پیج داره

    یکیش۲۰۰هزارتاس

    اون یکی پیجشم که پیج فروش مانتو شال وروسری ۱۴هزارتا

     ۴ساله سابقه فروش اینترنتیو ایناهم داره قبلاًم پیج داشته چندسال پیش

    الانم فروش خوبی داره پیج فروشش

    میگفت بدون تبلیغ  دادن اصلا فایده نداره

    :/

    اخه خودمم میخواستم پیج بزنم فعالیت کنم باهاش مشورت کردم دیدم نمیشه بدون تبلیغ:/

     

    البته فکرم نکنم هیچ هیچ 

    ولی خب زمانبره احتمالا 

     

    با پیجاهم رده واندازه پیج خودتون تبادل کنید اگه تونستید فالوراتون بره بالا

    انشاالله بگیره کارتون:)❤

    پاسخ:
    آره اینستا خیلی کار میبره تا جواب بده، تبلیغاتم پول میخواد حسابی

    ممنون، خداکنه همه کاسبیا به خوبی بچرخه

    نه من فعلا قصد ازدواج ندارم😂

    پاسخ:
    پس صبر کنید جوراب بیارم

    اینهمه کامنت بس نیس؟:/

    پاسخ:
    نوووچ
    کم است!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی