ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

خانم دوربینی...

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ق.ظ
بعدازینکه مدلینگ جدید، حسابی پیچوندمون و سربزنگاه قالمون گذاشت، مجبور شدم برم سراغ عکسهای ژورنالی و با فتوشاپ، چارقد حاچ خانما رو یه کم بکشم پیش تر!
حالا میموند عکسهای واقعی، که بخاطر کمبود نور خونمون، باید فکر یه مکان روشنتر میکردم.
 بالکن خونه آبجی مریم به دادم رسید... 
علی و دوربین نیمه حرفه ای و ساک روسری ها رو باهم زدم زیربغل و رفتم توی پارکینگ که دیدم عه! ماشین نیست! باز حضرت آقا بدون هماهنگی با من با ماشین رفته بود سرکار!
پس لاجرم اسنپ گرفتم و رفتیم..‌.
علی رو سپردم به آبجی مریم و کنترل مثانه ش رو یادآوری کردم و رفتم طبقه بالا، توی بالکن...
تا بیام نور و سرعت شات دوربین و ایزو و ال و بلش رو تنظیم کنم (الکی مثلا من عکاس حرفه ای ام!) حدود نیم ساعتی طول کشید... 
شروع کردم یکی یکی از رخ مهتاب روسریا عکس گرفتن (مثلا روسریای ما خعععلی قشنگه) 
دیگه هیچی نفهمیدم تا به خودم اومدم و دیدم کمرم جوری درد گرفته که انگار دهقان فداکار با بیل کوبیده تخته کمرم و از وسط نصفم کرده!
رفتم پایین که یه نفسی تازه کنم و حافظه دوربین رو خالی کنم، دیدم حضرت آقا داره زنگ میزنه! نگاه به ساعت گوشیم کردم دیدم سه و نیم شده!  اصلا باورم نمیشد که به این سرعت زمان گذشته! و هنوز مقداری از روسری ها مونده!

شب، با تنی رنجور، و ضمیری له و لورده، به حضرت آقا میگم امروز واااقعا با تمام وجود خسته شدم! عکاسی هم خیلی شغل سخت و طاقت فرساییه ها! 
میگه بعععله چی فکر کردی؟ عکاسی عشق میخواد...

از همین تریبون یه خسته نباشید عرض میکنم خدمت جامعه عکاسان گرامی و زحمت کش، و ضمن عرض خسته نباشید میگم پس این آووکادوی ما چی شد؟؟!🤔🤔🤔
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۷)

سلام 

خدا قوت خانم‌عکاس باشی...

 

 

پاسخ:
سلام بر عزیزدل
ممنون 😉
من همه کاره و هیچ کاره ام 😁😁
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • واقعا عکاسی خیلی سخته

    انشالله کارتون رونق بگیره خستگیتون دربیاد 🌹

    پاسخ:
    ان شالله 🌹
    اصلا بهش نمیاد انقد سخت باشه!
  • بانوچـه ⠀
  • خدا قوت :)

    پاسخ:
    ممنون🥰
    خوبیش این بود که از عکاسی لذت بردم

    پس چی فکر کردی این عکاسا که هی خودشونو به زمین و زمان مالن تا ی عکس بگیرن کله شون خرابه!؟

    نه بنده خدا دنبال ی سوژه و ی صحنه ی نابن تا عکس به بهترین نحو خوشگل بشه!

    و از یه جوری تو بهش نگاه نمیکنی نگاه کنن!

    پاسخ:
    تو اگه میدیدی من چطوری ازین روسریا عکس میگرفتم دلت کباب میشد! کمرم از هشت زاویه خرد شد!
  • نرگس بیانستان
  • خداقوت :)

    میذاشتی ما هم ببینیم

    پاسخ:
    ممنانم🌹
    تشریف بیارید تو کانال گذاشتم 😊😊
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • عکسی اول از همه کار دله و با سختی‌هاش لذت بخش  هست :)

    پاسخ:
    خیلی سخت و به شدت شیرین!

    دیگه روسری که مدل نمیخواد

    خودتون میشه سر کنین از پشت سر عکس بگیرین خخخخخ

    پاسخ:
    ما خوبا باکلاساییم!!! 
    باید حتما مدل خوشگل بیاریم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی