ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آخه اینم شد اسم؟؟!!

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ب.ظ
اون موقعا که یه دختر کوچولو بودم، نزدیک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها که میشد، وقتی قرعه کشی یا مسابقه ای بود که به القاب و اسامی حضرت زهرا هدیه میدادن، همیشه غبطه میخوردم که چرا اسمم زهرا و فاطمه نیست! 
آخه اشرفم شد اسم؟؟ فقط تولد خواهر شاه ممکنه به همچین اسمی هدیه بدن :|

مخصوصا که خواهر بزرگترم اسمش زهرا بود و همیشه میتونست شرکت کنه و من نمیتونستم. 

گرچه خیلی وقته که دیگه ازین مسابقه ها نمیذارن، چون انقدر این دغدغه ها تو ذهنمون کمرنگ شده که دیگه برامون مهم نیست اسم بچه هامون رو چی بذاریم، فقط مهمه که ترکیبش قشنگ باشه یا یه جورایی خاص و دهن پرکن باشه. در حالی که گذاشتن اسامی ائمه روی بچه، خودش یه راهه برای جلب محبت بچه ها به این خاندان. بگذریم...

خواستم به سهم خودم کاری برای این قضیه کرده باشم. و به پیشنهاد یه دوست، تصمیم گرفتیم یه قرعه کشی بذاریم توی کانالمون و به چندتا دختر کوچولو که القاب حضرت زهرا رو داشته باشن، به قید قرعه، روسری بچگونه هدیه بدیم. تا هم عشق این اسامی توی دل بچه هامون پررنگ بشه، هم یه کاری برای حجاب دخترکوچولوهای اطرافمون انجام داده باشیم.

فعلا چندتا بانی پیدا کردیم که این کار به لطف خدا انجام بشه. ولی بودجمون خیلی کمه.
اگه دوست داشتید بهمون تو این زمینه کمک کنید، نیت کنید و  یه پیام خصوصی بهم بدید. 

اینم بدونید که ابداً بحث تبلیغ کانال مطرح نیست. چون من غیر از کانال هم کسی بیاد بهم بگه اسمشو مینویسم.
و ابداً بحث سود مطرح نیست. من دقیقا به همون قیمت خرید، روسری ها رو حساب میکنم. و هرچی پول اضافه تر باشه، روسری اضافه میکنم.

اونایی که پایه ن یا علی مدد

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۱/۰۸
  • ۱۷۹ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۳)

سلام 

به به چقده  فکر‌خوبی، عااااالی...

منم یکبار بخاطر اینکه اسمم از القاب حضرت بود یک‌کتاب از زندگینامه اشون هدیه گرفتم، خیلی خاطره ی قشنگی شد برام...

 

منم هستم، مبلغ ناچیزی همراهیتون می‌کنم ان شاء الله

بی زحمت یه شماره کارت برام بفرست خواهر جان

پاسخ:
سلام

ممنون عزیزم. خدا خیرتون بده
نذرتون قبول

سلام

میشه دخترای ما جز شرکت‌کنندگان در مسابقه باشن؟!🤪

پاسخ:
سلام. بله قطعا
عضو کانالمون هستید؟
اگه آره یه پیام توی ایتا بهم بدید

سلام.

کار تون قابل تحسینه.

لطفاً شماره کارت بدید.

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از لطف شما
خصوصی ارسال شد خدمتتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی