ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آن ۱۶ نفر!

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ق.ظ

۱۶ نفر منو به صورت خاموش دنبال میکنید؟؟!

۱۶ نفرررر؟؟

مگه من لولو خرخرم؟

ینی جرات ندارید بصورت روشن و واضح دنبال کنید؟!



افتخار میکنم که تو این حدود ده سال بلاگریم، هیچکس رو بصورت خاموش دنبال نکردم. و یادم نمیاد برای کسی پیام ناشناس گذاشته باشم.
پیام ناشناس مال آدمیه که حرف داره،ولی جربزه گفتنشو نداره!

  • موافقین ۶ مخالفین ۴
  • ۹۹/۱۱/۱۶
  • ۱۹۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • انصافا زیاده D:

    پاسخ:
    نمیدونم چرا اینقدر زیاده
    شماها هم همینجورید؟

    گل گفتی...

    پاسخ:
    انقدر که از نظر ناشناس بدم میاد از پسرصدام بدم نمیاد 😁😁 

    یا حضرت فیل

    پاسخ:
    حالا فکر میکنن اگه روشن دنبال کنن مثلا من نصفه شب با کلاشینکف میرم سراغشون و دخلشونو میارم؟؟
    مثلا چیکار میتونم بکنم؟
  • سَیِّده ...
  • منم خیلی وبلاگارو مخفی دنبال میکنم...بعدِ اینکه پست و خوندم رفتم ببینم منم جزو ۱۶ نفرم؟! دیدم نه خداروشکر این وبلاگو خصوصی دنبال میکنم :))

    خداروشکرتر که ناشناس هم پیام نمیذارم جایی ://

    حالا واقعا نمیدونم چرا روشن دنبال نمیکنما؟!! حس امنیت دارم انگار اینطوری :))))

    پاسخ:
    خب اگه فقط برای امنیت و اطمینان خودت این کار رو میکنی، منم دیگه خیلی نگران ترسناک بودن خودم نباشم 😐😐

    16 تاااااااا

    یا خدا....

    نه انگار خبریه...

    منم برم خاموش دنبال کنم XDD

    پاسخ:
    اینو ننوشتم که روشنا هم خاموش بشن :)))

    فک کنم خیلی ترسناکم 

    سلام 

    خاک وچوک.... منم یکی از همون‌مخفی ها هستم! منو شطرنجی کنید :)))

    اصولا من همه رو مخفی دنبال می‌کنم! چرا؟ نمی‌دونم... زیرا :))

    البته یا نظر نمیدم یا با آیدیم نظر میدم!

     

    پاسخ:
    سلام

    خب یکیشونو دستگیر کردم :)) 
    بقیه هم بیان اعتراف کنن
  • قاسم صفایی نژاد
  • یعنی همچین آدمایی پیدا میشن؟

    پاسخ:
    پیدا میشن؟!
    شونزده تاش فقط تو وب منن!

    چه جالب، منم دقیقا 16 تا خواننده ی خاموش دارم:))

    واقعا چرا خاموشن؟ :))) 

    پاسخ:
    واای چه جالب!
    همونان باور کن
  • آویزووووووووون
  • منم جز خاموشا حساب کردی

    یا 

    جز درد کشیده ها از دست بلاگفا؟

    ولی من بر خلاف شما از وجود خاموشا بیشتر لذت میبرم...

    کلا هیجان داره یه عده ای بخون ات اما ندونی کین و چین و چ شکلین😅

    پاسخ:
    نه، شما جزء مهمونایی :)

    خود وب آمار میده که ۱۶ نفر خاموشن

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

     

    ایام بر شما مبارک

     

    از اسم شما هم می ترسند(لبخند)

     

    خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

    یا علی

     

    پاسخ:
    سلام. ممنون همچنین

    اونی که گفتید یه چیزی درحد حاج قاسم بود :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی