ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

ماشینی

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۱۰ ق.ظ
تو دوران مجردیم، خونه مامانم ماشین لباسشویی اتوماتیک نداشتیم
یه دونه ازین دوقلوها داشتیم که انقدر لباس شستن باهاش دنگ و فنگ داشت که عطاش رو به لقاش میبخشیدیم و فقط ترجیح میدادیم از خشک کنش استفاده کنیم.
درنتیجه ما همه لباسامونو با دست میشستیم!

اما الان، وقتی میخوام یه چادر نوعروس مجلسی رو با دست بشورم، جونم بالا میاد!  
آخر سر هم به این فکر میکنم که آیا برای محافظت از پارچه، میشه به شستشوی دستی ماشین اعتماد کرد یا نه؟!
از بس به ماشین اتوماتیک عادت کردم.

و این تنبلی، شاید از بزرگترین معایب سیستم زندگی ماشینی نوینه!
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۳)

سلام

والا اسمش تنبلی نیست

انقدر کار و مسئولیت داریم دیگه وقت نمیشه واسه ماشین دسای و جاروی دستی و زندگی بدون ماشین!

 

علی رو ماچ کنید *-*❤

پاسخ:
سلام عزیزم

من با ماشین لباسشویی و وسایل رفاهی مخالف نیستم. با این تنبلی که بهمون مستولی گشته مخالفم!

*-* این ماچ :)

من یادمه فکر کنم اگر اشتباه نکنم تا دبیرستان  نمیدونم دقیق   ما هم ماشین لباسشویی نداشتیم ‌

بعضی از لباسمون یا با دست میشستیم یا میذاشتیم همون دو قلوه ها میشستن فکر کنم اسم قدیمیش کهنه شور بود یه همچین چیزی 

دقیقا اونقدر دردسر داشت آدم ترجیح میداد خودش بشوره .

 

سلام :)

تازه من یادمه چادرم که میشستم یکی از داداشام یا بقیه اعضای خانواده می اومدند کمک میکردند که با همدیگه چادر خیس رو بگیریم که آبی که جمع میشد تو چادر رو کم کنیم‌!

من حتی یادمه گاهی وقتا بخاطر همین شست و شوها بارها دستم درد میگرفت .

برای همین ترجیح میدادم کلا چادرم نشورم :))

و فقط با یه فرچه یا جوراب زنانه لکه گیری میکردم که نیاز به شستن مجددش نباشه :)

 

ولی حتی باز ماشین که اومد چادر مجلسیمو هیچوقت تو لباسشویی نمیشستم چون ریسک پذیری بالایی داشت و داره.

 

 

پاسخ:
سلام واران عزیز و کم پیدا :)

ماشین لباسشویی لباس رو زود خراب میکنه. ولی خیلی گزینه خوبیه :| 

اوه چادر شستن و ملافه شستن قدیما واقعا معضلی بود!!! 
  • |•° ن.م °•|
  • با دست شستن لباس با دست جارو کشدن خیلی آزار دهندس

    پاسخ:
    پس چطوری این کارا رو میکردیم؟؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی