ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

مادران ونوسی، بچه های مریخی

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۳۵ ق.ظ

من درک نمیکنم بعضیا چرا اینقدر زندگیاشون برررق میزنه؟! 

انقدر همه چیز تمیز و لاکچریه، که آدم شک میکنه که آیا تو این خونه بچه ای زیست میکنه؟ 

و اگه آری، چرا تاحالا پایه مبلا رو نجویده؟! 

چرا با شمشیر رو دیوارا علامت زورو ننداخته؟! 

چرا اون ظرف برنج رو گذاشتید رو کف آشپزخونه؟ یعنی نمیره سر برنجا و توش شنای قورباغه بزنه؟؟ 

چرا اینقدر فرشای شما تمیزه و فرشای ما انگار تو میدون جنگ پهن بوده؟؟

چرا در اون گنجه بازه؟؟

چرا دم خر درازه؟!

و هزاران چرای بی زیرا!!!



یه روانشناس پدرآمرزیده ای میگفت، اگه دیدید توی خونه ای بچه کوچیک وجود داره و اون خونه همواره تمیزه، بدونید اعصاب اهل اون خونه به شدت خورد و خمیره! 
و من این داستان رو به عینه توی زندگیهای بعضی از اطرافیانم دیده م.


  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • ۱۶۵ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۴)

سلام

والا ما که بچه‌‌هامون بزرگم شدن بزحمت خونه رو جمع نگهش می‌داریم... :))

البته هم دختر با پسر فرق داره، هم بچه با بچه! من دو تا بچه‌هام کلی با هم فرق داشتن ذر مدل بهم ریختن!

 

پاسخ:
سلام
کلا تمیزنگه داشتن خونه بعد از بچه دار شدن یه جورایی رویاست :))
بله خیلی تاثیرداره
البته اونی که مخاطب من بود یه پسر کوچولو داره! برا همین خیلی متعجب شدم

خب خیالم راحت شد اعصاب خانواده ما سرجاشه و آرومه و الحمدلله مشکل خاصی نیست:)

ممنون از زحمات شما😉

پاسخ:
:))) 
البته نمیدونم ازونوریش هم میشه یا نه
مثلا آیا خونه ی بهم پاشیده نشانه آرامش اعصاب افراد هست یا خیر!
  • دچارِ فیش‌نگار
  • ظاهر زندگی بقیه رو با باطن زندگی خود مقایسه نکنیم.

    پاسخ:
    اتفاقا ظاهر زندگی بقیه رو با ظاهر زندگی خودم مقایسه کردم. باطن رو که خدا خبر داره!
  • بانوچـه ⠀
  • نه تنها بچه‌ی خود خانواده که بچه‌ی فامیل نزدیک هم در مرتب‌بودن یا نبودن خونه‌های ما تاثیر داره :دی

    پاسخ:
    واااای نگوووو
    بچه ما که خیلی تاثیر میگیره از بچه های فامیل
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
    علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
    و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

    و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

    ....
    هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
    من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
    خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

    بایگانی