ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

آیفون 5 !!!

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

سلام نام زیبای خداست... 

پس از عرض احوال پرسی، بنده ی حقیر از ساحت همه ی دوستان عزیز، معذرت خواهی می نمایم از این که مجبورم در جواب گستاخی شاگرد کوچکم (فامیل دور) ، مبنی بر اظهار فضل و بزرگی در برابر استاد ارجمندش (حضرت اشرف الممالک!!!) برخی ناگفتنی ها و نادیدنی ها را رسانه ای کرده و به سمع و نظر دوستان عزیز و شریف برسانم. 

فامیل دور!!! من اهل این بحث و جدل ها نیستم که پای جنگ های خانگی را به دهکده ی کوچک جهانی بکشانم، چرا که حرمت آبروی مومن، بسی از آبروی کعبه شریفتر باشد... 

منتها خودت خواستی با آن خالی بندی های پی در پی ات من باب قدیمی ترین شهر جهان. 

به نفع خودت است که تسلیم شوی و تشریفت را بیاوری در جمع و معذرت خواهی بنمایی. وگرنه به زودی از عکس های دیگر رونمایی خواهد شد!!!

هرچی هم فحش بدهی خودت هستی !!!! :)))))


و اینک...

گوشی فامیل دور : آیفون اپل 5 ....



گوشی فامیل دور




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۲۹
  • ۸۷۰ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۱۰)

ببین ببین امروز فرداست که کاشون رو سرتون خراب کنم دروازه های کاشون رو از جا میکنم اصن کاشون رو میکنم میذارم جزء حومه های عقدا نمیذارم پای هیچ بنی بشری من بعد به اونجا باز بشه



من دیگه حرفی ندارم................

پاسخ:
فامیـــــــــــــــــــــــــــــــل!!!! جون دوره کوتاه بیا!!!! یه مملکتی رو از بی خانمانی نجات بده!!!
طاهره این گوشی توئه که شبا باهاش با من چت می کنی؟!!!!!
پاسخ:
آره خود خودشه مولا!!!! 
گول ظاهر این بشر رو نخور. من میدونم چه ..... یه!!!
اشرف جون این رفیقت، میدونه ما لپ تاپ نداریم...هی کلاس لپ تاپشو میذاره! کاش تا یزد بودی یه عسکی هم از رایانه ی یارانه ای ایشون انداخته بودی میدیدم همه اظهاراتش هویجوریه؟؟؟
پاسخ:
بابا لپ تاپ کوجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه دونه ازین لپتاپای عموفردوس (ازین صورتی ها) مامانش برا تولد ده سالگیش خریده، همون رو آورده خوابگاه باهاش کلاس میذاره!!!!!! (خنده ی عفیفانه!!) 
آره ریحان جان این گوشی منه این گوشی از موزه لورد فراسنه از همین موزه های آثار ملی کشور خودمون در خواست داشته و حاضر بودن با قیمت بسیار بالایی ازم خریداری کنن تازه تو دانشگاه هم این گوشی من خیلی طرفدار داره بچه های اتاق سرش دعوا دارن و همه میگن به بفروش به ما خلاصه این که یکی از بچه ها میگه این گوشی تو دنیا فقط دو نمونش وجود داره یکیش تو داری یکیشم کاترین اشتون میدونم همتون سر و دست میشکنین واسه این گوشی ولی من این گوشی رو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم
اشرف خانوم  دارم برات
پاسخ:
فامیل جونم یکی تو رواست میگی یکی پینوکیو!!!! نیازی به این همه تعریف و تمجید نبود. عکس گویاتر ازین حرفاست. اینقدر تعریفشو کردی، همین روزا منتظر باش که بیان ازت بدزدنش
 به قول شاعر: از رقیبان کمین کرده عقب می ماند/ هر که تبلیغ کند خوبی دلبندش را !!!!!
هه هه چه جالب منم یکیش دارم. چرا ازامکاناتش نگفتی ؟مثلا10گیگ حافظه داخلی
پاسخ:
تازه فلش خور هم هست!!!! 
یکی دیگه از امکانات جالبش هم پنج تکه ای بودنشه. گوشیای دیگه نهایتاً سه تیکه میشه !!!! این ولی آخر تکنولوژیه
کرم شب تاب به پروانه ای که روی یک گل در نزدیکی اش نشسته بود نگاه 

انداخت و با حیرت گفت: آه ، تو چقدر زیبایی ! بعد لحظه ای سکوت کرد و پرسید 

: می شود تو را دوست داشته باشم ؟ پروانه یکه خورد و از کرم شب تاب پرسید 

: دوست داشتن من برای تو چه فایده ای دارد ؟ کرم شب تاب بدون درنگ پاسخ 

داد : آنوقت می توانم از نیروی دوست داشتن تو تمام انرژی ام را به نور تبدیل 

کنم و چنان درخشان بتابم که تا به حال هیچ کرم شب تابی نتابیده . پروانه 

پرسید : درخشان تابیدن تو چه فایده ای برای من دارد ؟ کرم شب تاب پاسخ داد 

: وقتی من آنقدر درخشان بتابم ، کرم شب تاب های زیادی توجه شان به من 

جلب می شود می آیند و علت آن را می پرسند . می پرسند . آنوقت من با 

آنچنان شوری ، زیبایی تو را توصیف میکنم که عاشقت شوند و درخشان تر 

بتابند . آنوقت فکرش را بکن ! یک باغ بزرگ کرم شب تاب درخشان خواهیم 

داشت که همه عاشق زیبایی تواند . پروانه به کرم شب تاب خندید و گفت : 

دوستم داشته باش.
پاسخ:
ممنون
خیلی قشنگ بود
سلام
ممنون از نظر قشنگتون
تبادل صورت گرفت
پاسخ:
سلام. ممنون یاعلی

فامیل دور اشرف ناراحت نباش. یکی از دوستای منم وقتی گوشیش می فتادو چند تیکه می شد کم نمی آورد و می گفت: می خواستم اجزای نامنظم رو بهتون نشون بدم و برهان نظم خالق جهان را بهتون یادآوری کنم. تو هم لابد می خوای خداشناسی درس بدی با گوشیت. مگه نه.

پاسخ:
فامیل دور کارش درسته :)
کلا من باس من باب خواص این گوشی به شوما دوستان عزیز متذکر بشم
این گوشی از نظر کاربرد چیزی شبیه کاربرد چفیه توی جبهه است همونطوری که دوستان محترم همه واقفند چفیه در جبهه کاربردای مختلفی داشت این گوشی هم دقیقا همینه کارش فقط برقراری ارتباط نیست کارایی های دیگه این گوشی به شرح زیر میباشد
1) زیرقابلمه ای (بارها شده در اتاق چیزی نداشتیم بذاریم زیر قابلمه از این گوشی استفاده کردیم
2) دستگیره (خیلی وقتا شده تو خوابگاه وقتی رفتم آشپز خونه متوجه شدم یه دستگیره بیشتر نیاوردم یه ور قابلمه رو به وسیله گوشیم نگه داشتم
3) سنگ صبور موقع ناراحتی و عصبانیت (به این صورت که در این مواقع به سمت دیوار یا شخص میتوان گوشی را پرتاب کرد
4) شریک شادی ( موقع شادی به طرف هوا پرتاب میکنم و اکثر مواقع نمیتونم بگیرمش
6)وسیله بازی بچه ها (باز هم به این صورت که زبون بسته رو به هوا پرت میکنن و هرکی زودتر گرفت برنده اعلام میشه
7)خطکش
8)به مدد آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل حتی میتونم باهاش آهنگم گوش کنم
10) گوشت کوب زیاد پیش اومده که باهاش پسته شکستم البته در این مورد باید تورولانس گوشی رو در نظر گرفت گردو کاغذی و پسته رو میشه باهاش شکست ولی بادوم رو فک نکنم
9)و مهم ترین واصلی ترین کاراییی این گوشی وسیله ای برای خندوندن و سر کار گذاشتن افراد
والا بگردین ببینین هیچ گوشی با این همه قابلیت میتونین پیدا کنین خود شرکت نوکیا هم نمیدونست داره چی تولید میکنه من تموم این قابلیت ها رو پیدا کردم
پاسخ:
فامیل ببین تعریف گوشیتو کردی یه وخ دیدی همین روزا اومدن ازت دزدیدنا!!! اونوخ نگی تو عکس گذاشتی !
به قول شاعر: 
از رقیبان کمین کرده عقب می ماند     هرکه تبلیغ کند خوبی دلبندش را!!!
واسه دیدن گوشی فامیلم که شده باید یه سر برم یزد!!!!
فقط اشی جون بی زحمت بگو فامیل نرخ بلیط بازدید رو واسه ما با تخفیف بزنه. دمت گرم
پاسخ:
ریحانه جونم! شک نکن که واجب عینیه برا هر انسانی که یک بار از نزدیک این پدیده رو مشاهده کنه!!!! تو برو یزد، من قول میدم یه تخفیف حســــــــــــــــابی واست ازش بگیرم. فامیل دور!! هوای این فامیل نزدیک ما رو داشته باش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی