ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

منزل نو مبارک

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ


سلام بر دوستان گل همیشه در صحنه!

و همچنین بر فامیل دور، که تازگی به خونه ی جدید رفته و کلی هم ذوق کرده بابت این اتفاق نو!

از اونجایی که من رفیق خعلی خعلی خوفی هستم (!!!!) برات تبلیغ میکنم تا رفقا بیان منزل جدیدت رو ببینن. البته اینم گفته باشم که ما بی دعویت جای نمی ریم! حالا چون تو تویی میایم!

اینم آدرس جدید وب فامیل دور

sabuyeeshgh.blog.ir


رفقا نامردین اگه وب منو به وب اون بفروشیدا!!! تازه آمار بازدید وبم رفته بود بالا (شکلک گریه همراه با اشکهای پرتابی)

نظر یادتون نره

یاعلی مدد



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۷
  • ۳۹۸ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۳)

سلام
ممنون از بازدید ، نظرات و تذکر به جاتون بابت غلط  های املایی :)
مطالب وبلاگ و قلمتونو دوست داشتم...

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم. ناقابل بود
منم میخام
پاسخ:
عاقا حالا که تقاضا بالاس ما پول میسونیم وب میسازیم ! 
سلام ممنون از تبلیغات هزینش چند شد بگو اومدیم کاشون حساب کنیم
ریحان منم از بلاگفا دلم نمیومد دل بکنم کلی خاطره داشتم ولی این مدت اعصابم خط خطی شد دلم پر بود جایی نداشتم توش بنویسم
اشرفم که نشسته بلاگفا رو داغون کنه برام سریع یه دونه ساخت وگرنه من خودم دل دماغ این کارا رو نداشتم
پاسخ:
سلام علیکم
شماره حساب میفرستم با مبلغ، فقط واریز کردی خبر بده که چک کنم!
من که با بلاگفا مشکلی ندارم خواهرا!!!! اگه همینجوری به بهتون هاتون ادامه بدید دوسه روز دیگه میان اینجا به جرم خراب کردن سرور بلاگفا منو دستگیر میکنن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی