ای‌شما!‌ ای‌تمام‌ عاشقان‌ هرکجا

نام یک نفر غریبه را، در شمار نامهایتان اضافه می کنید...؟

اندر باب مکافاتهایمان

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

به جایی رسیده ایم که  هرچه بگوییم و بشنویم، به بیست و چهار ساعت نمیرسد که تکذیبیه ای بلد بالا برضدش منتشر میشود... ناامنی خبری همه دنیایمان برداشته و دارد میرود !

این فضای مجازی مکافاتی شده که آدم نمیتواند به بدیهی ترین خبرها و مسلم ترین متنها اعتماد کند!

مقصر این وضع کیست که ما خرش را بچسبیم و عقده مان را سرش خالی بنماییم؟؟؟؟



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۱۱
  • ۳۶۴ نمایش
  • امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

نظرات (۲)

خدا عاقبتمون رو ختم بخیر کنه
پاسخ:
ان شالله
همین دیگه...
آدم جرات نمیکنه جایی حرفی بزنه یا خبری نشر بده.
پاسخ:
من که مث مار زخمی شدم مولا! دیگه به چشمامم اعتماد ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

در این برهه ی تاریخ، مادر دو فروند کوچولوی بازیگوش هستم!
علی کوچولویی که از دیوار سفیدکاری بالا میرود
و فاطمه حسنایی که در حال آموزش بالارفتن از دیوار است!

و مادری که خداوند از دست این دو ترکیبِ عالی صبرش دهد!!

....
هرچه که اینجا می نویسم، صرفا برداشتهای شخصی ذهن یک انسان است. پس دلیلی ندارد که حتما و قطعاً اشتباه نباشد. چرا که انسان ممکن الخطاست...
من اینجا بلند بلند با خودم حرف می زنم.
خطابهای پندآموز مرا فقط خطاب به خودم بدانید.

بایگانی